Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem az enyém már vagy tizenöt éve
Kondigép árából kigyön!
Kb. , igen.
akkor legalább egy 40es lesz/lenne
89-s az enyém,közel 50 000 van benne, de nemrég jobblétre szenderült egy karambol miatt. A motor persze ettől még jó.
13 500 volt a főtengely, a fúrás,dugóval,gyűrűkkel,csapszeggel,hézagolókkal olyan 12 000, a csapágyak árára nem emlékszem már,a szerelés meg pár sörbe került.
Marha jól bírta! Nyenyőce 91-es még nem zörög a 7300 km-el.
a régi első szimóm kellene meggenerálozni
haver hívott hogy elég okádékul kopog már 92 óta ennyit bírt
Szerintem nem drága a vége, de nagyon nagy a szórás minőségben. Inkább ugye gejl...
csinált valaki mostanában 51es típuson full felújítást?
hengerfúrás újdugó hajtókar csere összes csapágy csere
kb mennyi ez alkatrészárban mostanában?
Megbízhatóságban egy kínai robogó is jobb, a régi kiskerekű yamahákról és hondákkról inkább ne is beszéljünk, amik egy korosztály a simsonnal.
Üdv!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy simson s50B 6V os aksival.
Teljesen jól ment az index, meg a duda is ha álltam is, s most már csak akkor megy az index, s duda, ha gurul a motor, valamint ha megállok kb. Még 20mp ig.
Alapjáraton mekkora kell legyen a motor töltése?
És mekkora egy 6v aksi feszültsége? 5.5 V az kevés, nem?
Az aksival lehet a baj, vagy a töltéssel?
(Még nem vagyok nagyon otthon a témában, de igyekszem. )
Előre is köszi!
Igen azok kellenek az átalakításhoz.
Sziasztok! Kérdésem a szakértő urakhoz! Lenne egy s51-es karbi be állítva, szikra lila,kék (lehet hogy volt fehér is de lehet hogy csak én vagyok vak) de mégsem indul? Gyanakodok a gyújtásra de azt nem tudom hogyan lehet szépen és egyszerűen be állítani mert nem igazán értek hozzá. Előre is köszönöm a válaszokat további szép napot!
Köszi.
Helyzet, hogy sikerült beindítani. Gyertya hézagot nagyon minimálisra vettem. Viszont ha felteszem akár a kipufogó könyököt beindul, de le is áll. (Nincs eldugulva de nem is patika) (Alapjárat csavar tűrésze eltört, be fogom szerezni hétvégére.) Gázbowden elszakadt. Ez volt a tegnapi nap.

Mai nap:

Karbiban minden kicserélve.(kivéve a főfúvóka tartó. (Ez 2 lyukas de 4 lyukasat veszek bele elvileg jobb.)
Gázbowden kicserélve, de betekeredig a házba nem tudom miért.
Lényeg hogy olyan szép és jó volt minden, még mentem is vele kb 10m-t. Pöcc röff.
Megpróbáltam úgy hogy rátettem a kipuff csövet.Beindult, kihúzattam majd le is állt.
De az érdekes hogy szikra sincs most már.
Egyáltalán nem indul..
Át szeretném alakítani tirisztorosra.
Gondolom kell hozzá a lendkerék, az alaplap tekercsekkel egy trafó meg egy tirisztor.
A fény stb... csak akksiról működhet? Mert én nem kaptam hozzá bem is látom a helyét, de mikor beindult hiába kapcsolgattam az indexet sehol semmi.
Valószínűleg ilyesmi lehet: http://simson.hu/index.php?mit...
Látni működőt én még nem láttam, elvileg ha ad szikrát akkor kéne indulnia. Úszószintet állítsd be, főfúvókának 70-esnek vagy a körülinek kéne lennie (az aljába van beütve), a súberen a lemezkét legfölső állásba, alapjárati levegőcsavart tökig be majd 2,5 fordulatra ki. Ha ez megvan, akkor a karbit mint hibaforrást nagyjából ki lehet zárni, marad a gyújtás. Ha sehogy sem jó, nem tudod beállítani, akkor építsd át egy sima S51B (vagy N, ha nagyon egyszerűt akarsz de akkor nem lesz index, távolsági, duda miegymás) kapcsolási rajza alapján megszakítósra.
Sziasztok!



Nagyon kezdőként írnék hozzátok, átolvastam pár weblapot, de annyira kezdő vagyok, hogy nemigaz, viszont szeretnék rájönni, legalább beindítani a motort.



Nemrég csináltam meg egy 207-es babettát, kínlódtam, de nagy nehezen sikerült.Tökéletes lett.



Tehát adott egy Simson fellelt állapotban.Típustábla szerint S51

.Képek majd magukért beszélte, nekem úgy adták át anno ingyen, hogy babetta gyújtásos és enduro.Akksi nincs benne.4sebességes, 16n1 karbival.berúgós.



Komolyan mondom, nem tudom eldönteni, de sejtem milyen gyújtás van rajta. 2 fajtáról tudok, A babetta gyújtásnak szokták hívni a tirisztorost, ahogy tudom, a másik a megszakítós.

Na most én látok rajta egy trafót, viszont a lendkeréknél én megszakítót látok, nem tudom felismerni melyik mi csoda mire való a sok elektromos alkatrész közül....

Tudnátok ebben segíteni?



Kipucoltam a tankot, karbit, minden fúvóka jó volt, kivéve ami a tank aljában volt. Gondolom úgy lehet tesztelni hogy wd40-el belefújok és a másik végén ki kellene jönnie a folyadéknak vagy levegőnek igaz?





Érdekes hogy szikra van, nagyon szép és jó. Üzemanyag dől a karbiból.(Be kell majd állítanom a szintet). Nem sikerült beindítanom.

De ez csak próbálkozás volt, hétvégén összerakom normálisan.



Jöhetnek a képek:



http://indafoto.hu/feri95/imag...



http://indafoto.hu/feri95/imag...



http://indafoto.hu/feri95/imag...



http://indafoto.hu/feri95/imag...





http://indafoto.hu/feri95/imag...
Sziasztok!
Még új vagyok itt. Most regisztráltam és a segítségeteket szeretném kérni egy Simson Mofa SL1S első lámpa kapcsolójának a leszereléséhez. Hogyan lehet levenni a külső fekete műanyag kapcsolórészt?
Szeretném lefényezni a lámpatököt de csak kívül. Sajnos rajta a kapcsolóval elég nehéz és nem szeretném letörni.
Előre köszönöm a segítséget!
Üdv: András
a-takacs@freemail.hu
Nem akartam túlzásba vinni. :)
Megtaláltam, nem volt ennek semmi baja azon kívül, hogy a gyertyahézag 1.1mm volt. Beállítottam 0.4mm-re és már jó is volt. Nincs benne semmi különleges szigetelés.
Azt a gyerebe rózsám micsoda műeső ! Pedig meg kell találni , mert különben esőszenzoros lesz ez is !
ez a kezdő szintű műeső
én az endúrókat a nagy ruszki szivattyú+tűzoltótömlő kombóval locsolgatom
nehogy beszopódjak az otthonomtól 200+ kilométerre
amúgy nekem is leállt a szimóm nagy esőben, szerintem a pipánál áthúzott mert az a gumi karika leesett róla
Ezt a simsont is olyan tünetekkel hozták, hogy esőszagban sem megy. Pedig már mindenhol szigetelő szalag volt rajta.
http://youtu.be/93XRM5lwJgA
Sose tologattam de nem nehéz tolni, a szíjjat nem hajtja visszafelé
Defekt
Mivel belső nélküli egy kukac és lehet tovább menni, tized annyi idő mint a szimónál a belső ragasztás
Én fbs-el felragasztottam a gumit a felnire, majd defektnentesítő a gumiba, kukac készlet az ülés alatt, aztán bárhová el lehet indulni
A benzintankom 8 literes 3 litert eszik szóval kb 250km a hatótáv, plusz benzin szintmérő is van, ha így is kifogy akkor tényleg hülye a sofőr
Ellenbem a szimót sokat toltam a yardok miatt többnyire leeresztett gumikkal.....