Simson

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nke csapágy márkát ismeri valaki?
a mofakerben egy komplett csapágyszett 6700ft
Az első 12x2.
Sajnos nem....
tudja valaki mekkora o-gyűrű kell a berúgótenngelyre és a kuplung tengelyre _(az a csap ami a dekli tetején van és nyomkodja a rudazatot)
Pár olaj csere kimaradt
szerintem meg a szimóhoz vannak szar és fos minőségű alkatrészek, kb mind ilyen
néha beesik pár cucc ami már "majdnem jó" pl egy időben dicsérték az almot nevű talán lengyel hengert hogy kb hozza a gyári(amúgy sem magas) minőséget jó áron
amúgy pont emiatt pörögtem be a szimóra mert egy robogónál is van 15 eztres hengerszett, de ha jobb kell több minőségi lépcsőben el lehet jutni akár a 70 ezresig is(most az mellékes hogy ennyit ér-e)
szimóra meg marad a bizonytalanság hogy amit vettél az használható-e hosszabb távon
csak tök messze van.... 2x elmenni stbstb
kb ugyanott lennék mint helyben
van kőrösön is jó szakember de annyi munkája van hogy az ilyen "kisembereket" leszarja több hét mire sorrakerülnék
a bolttal meg tuti van valami szerződés mert a legutóbbi is egy héten belül kész volt
Halason a vadkerti úton van egy idős szaki! Jól dolgozik!
A Simóhoz kapható cuccok közül a legjobb amit linkeltél , Minden ami MZA termék !
még sosem volt bontva az a főtengely újonnan vettem 92 felé és azóta ment
de a héten kiveszem és megnézem már régen láttam
Ha a főtengely egyébként jó (csapágyméret, szimering futófelülete, menetek kúp stb) és még gyári, akkor ne cseréld csak a hajtórudat.
itt szoktam mindig vásárolni sokkal olcsóbb mint a moped91 klónok
csak ha megvan a hajtókar nem tudom kicserélni itthon ( van a cégnél pár prés de nincs hozá ilyen szerszám plusz a rutin is hiányzik) aztán az előzőleg linkeltet ott a boltban intézik csak beviszem a főtengelyt és egy héten belül kész az új hajtókarral, plusz fúratni is kell mert eléggé odavan a henger is

azért rákérdezek mennyi lenne mert a mofakeres komplett főtengely 13500 de azt se lehet tudni milyen minőség
egy új főtengely meg egy 60as henger biztos jó hatással lenne a szimóra
Megfelelő használat mellett, jó sokat.
ez a hajtókar mennyit bírhat?
http://msphalozat.hu/491208-ha...
megjött a régi motorom
minden jó rajta de a hajtókar alsó csapágy lóg kb 2mm, a felső meg sem moccan, a főtengely csapágy sem
hogy a pöcsbe tudott így tönkremenni az az egy csapágy? ilyet nem is láttam még régen 2-3 felső csere volt mire az alsó elkezdett lógni
na mindegy, kell egy fullgenerál...
Nekem csinálta meg egy ismerősöm az én motoromat,furás nélkül komplett csapágy és szimering cere,4-es fokozat beépítése került cakk pakk 30-ezerbe.....ebben benne van a munka díj is Haver csinálta és kurva jó munkát végzett
1000 nettó de még akkor is a legolcsóbb.
+2ezer a posta aztán egyből 8 ezer
Szerintem itt a legolcsóbb C3-as KOYO csapágyak. Ami a blokkban van 5930 Ft. az összes.
http://rolling.hu/index.php
nekem egy 14es kerekű robogó van
normál utakon nem rosszabb mint a szimó
télen is jó lehet mert van rá bütykös téligumi is
Pedig most szemezek eggyel, mert a mostaniból nem biztos,hogy lesz járóképes masina az ütközés után. Nekem azért előnyös,mert téli időjárási viszonyok közt a robogó nem megfelelő járgány.
nekem már nem kellene..... nem volt rossz, de egy normál állapotú robogóval biztosabb a közlekedés és a hazaérkezés
Így igaz. Babszival is max 40 km/h a világból is kimenne csak az idő kevés rá.
Ha jól meg van csinálva és nincs kínozva sok évet elmegy hiba nélkül.