{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5463174] 2018. 06. 15. 18:09
ini
nekem van egy 95ös centro
avval ilyen 100.120as köröket veretek ha nagyon unatkozok, amióta megvan a benzincsapját cseréltem elektromosra új görgő új szíj aztán a következő generál 10 év múlva lesz
talán szívócsonkot kellett tenni rá de lehet keverem a joggal
biztos vagyok benne hogy gondtalanabb az élet a robogóval
[#5463171] 2018. 06. 15. 17:50
ekecselek
Rosszul áltál hozzá ! Én kaptam egy jó állapotú hengert , amire csak hegesztenem kellett egy másikról levágott kipu menet csonkot ! 3 főtengőből raktam össze egy faját ! A berugó ívet is átraktam egy másik tengelyre aminek hibátlan a ricnije ! Ja és a töröt , egyébként jó fészkekkel rendelkező s50 es blokk felekbe raktam át egy star blokk belét . Ez eddig ingyé vót a csapágyakat meg viton szimeringet vettem csak újat , a dugót is esztergán hozzáigazítottam a hengerhez , a karbiba egy másik úszó kellett csak ! Kivettem a baba kék blokkját hogy berakom kipróbálni a frankenstein blokkomat , azt olyan komoly lett hogy azóta is benne maradt , napi használatban van , melóba járós portékaként ! Másik 50 es blokk lezsírozva polcra került , az is hibátlan ! Mi nap párommal ő 53 assal ment , simóztunk több mint 100 km-t semmi gond nélkül ! Egy csavarhúzót sem vittünk , semelyiknek nem volt egy rossz köhintése sem ! Robogók , a Simóhoz a fasorba sincsenek , ezeknek lelkiviláguk van , gondolkodó képes technológiák , és az embert sem hagyják elbutulni , ez által törődnek is velünk !?
[#5463165] 2018. 06. 15. 16:28
ini
holnap szétszedem és belenézek
kb semmi jóra nem számítok a blokk után.... az már pozitívum lesz ha nem lesz szarrákopva

16 ezer a fúrás+dugó és a főtengely felújítás
nem kevés, de azért nem olyan vészes
mofakernél otthagytam 30 rugót a sok kis szir-szarra, ehhez még jön egy kipufogókönyök és ami vele jár
szóval benne lesz egy 50esbe a blokkgenerál+ kipufogó csere+üléshuzat+ első teleszkóp takarítás
ez után ér a szimó kb 50 ezeret

mondjuk egy közepesen lelakott robogóra is lehet ennyit költeni pillanatok alatt
[#5463151] 2018. 06. 15. 14:48
Pocses
Babóca telóba meg olaj sincs. A hajtóműbe is csak 0,08 L kell. Komoly szőrvíz igèny!
[#5463149] 2018. 06. 15. 14:18
ekecselek
Jól emlékszel , az a 3 cent a végütközést " csillapítja " semmi köze a teló mozgásához , meg állítólag ken ! Hogy mit ken az a gyüszünyi az alján , legyen Honeker titka !?
[#5463131] 2018. 06. 15. 12:28
ini
0,34 dl?
nem kevés az?
ahogy én is körbenéztem megoszlik a vélemény erről a 3,4-0,34 deciről
az a szűk 4 cent még pálinkában is kevés
amennyire emlékszem ebben semmi csillapítás nincs csak a krómszár végében a levegőztető
[#5463098] 2018. 06. 15. 8:07
csibewer
34 ml kell bele, ennyit írnak mindenhol.
[#5463097] 2018. 06. 15. 8:05
csibewer
Legutóbb motorolajat töltöttrem bele, a csillapítása olyan mintha légpárnán siklana. A robogóé ehhez képest szétráz ezeken a csodálatos utakon. A hosszú rugóút nem hazudik. 3,4 dl kicsit sok lenne bele.
[#5463095] 2018. 06. 15. 7:53
ini
Végül 7est rendeltem, valahol van egy 6os itthon az bejárati jó lesz
Benne lesz minimum 50 ezerbe a generál, nem ér annyit az egész

Teleszkópba ugye mindegy milyen olaj megy csak híg legyen? 3,5 deci ? Vagy valami ilyesmi
[#5463091] 2018. 06. 15. 6:37
csibewer
Egy időben a robogóból kidobott NGK BR8HSA is dobogott benne. Szép őzbarna volt mindig.
[#5463090] 2018. 06. 15. 6:34
csibewer
NGK 6 175-225 az NGK 7 225-240 hőértéknek felel meg.
[#5463089] 2018. 06. 15. 6:31
csibewer
Az N17 kb. 175-225 hőértéknek felel meg.
[#5463088] 2018. 06. 15. 6:25
csibewer
Nekem a kb. 20 éves Isolator adja a szikrát, ha jól emlékszem 125 vagy 175 hőértékű.
[#5463062] 2018. 06. 14. 22:35
feferi948
Nem melegszik fel a gyertya nedves benzines szén lerakódás keletkezik rajta. A kormos rétegen könnyebben talál utat az elektromosság.
Hasonló módon mint itt. :
[#5463041] 2018. 06. 14. 21:11
ini
hát a fene se tudja......
most valami rozsdás pal n17 van benne de full fekete korom állítólag be is köpte párszor

ezt a beköpést sosem értettem nekem ilyen még az életben nem volt, igaz én régen a wartburgból kidobott 175ösökkel jártam
[#5463035] 2018. 06. 14. 20:49
feferi948
Nyáron 260-as télen 225-ös. Az ngk melyiknek felel meg?
[#5463031] 2018. 06. 14. 20:42
ini
még annyit hogy a szuttyogós öregemberes tempóhoz a NGK B6HS legyen vagy a NGK B7HS?
én régen mindig 6ossal jártam de ez állítólag nem jó hozzá....... 7 vagy 8 a tuti
[#5463025] 2018. 06. 14. 20:03
ini
látom hogy tőkés kategória
na mindegy teszünk egy próbát, veszíteni nem tudok mert nem az enyém a szimó
de ha az ndk csapágy kibírta 92 óta benne akkor ez is csak kibír 10-15 évet
[#5463017] 2018. 06. 14. 19:49
feferi948
Az utolsó oldalról nem tudtam kimásolni a lényeget. Azt fusd át.
[#5463014] 2018. 06. 14. 19:37
ini
köszi!
ezt épp most találtam én is meg szóval a kuplungé maradt az ismeretlen
[#5463011] 2018. 06. 14. 19:35
ini
gyakorlati tapasztalat érdekelt volna erről az nke csapágyról
mert pl a gagyi cx simán teljesít annyit az endúró kerékben mint a fag, de a főtengelyhez biztos nem tenném
[#5463010] 2018. 06. 14. 19:31
feferi948
[#5463006] 2018. 06. 14. 19:28
feferi948
[#5463004] 2018. 06. 14. 19:27
feferi948
[#5462997] 2018. 06. 14. 19:05
ini
nke csapágy márkát ismeri valaki?
a mofakerben egy komplett csapágyszett 6700ft