{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5464999] 2018. 06. 24. 14:36
ini
én 3 rész 20w50 ásványi és 1 rész 10w60 szintetikus olajból kikevertem a tutit a szimó váltóba
biztos nagyon jó lesz neki
beindítani még nem sikerült mert a karbi elég jól el van barmolva, az úszó tartó lábacskákon akkora furat van hogy kicsúszik a tartó stift annyira hogy elferdül az úszó és folyik a benzin
valami fogóval volt már nyomorgatva de csak rosszabb lett
aztán olyan melóm volt eddig hogy nem akartam hogy benzines legyen a kezem
[#5464990] 2018. 06. 24. 13:25
diese
Akkor lehet túl töltöttem? Vagy túl hig lenne az olaj?
[#5464989] 2018. 06. 24. 13:09
ekecselek
Az szuszogó , nem kéne hogy olaj jöjjön ki rajta ! ?
[#5464983] 2018. 06. 24. 12:49
diese
Hali.
Nem tudja pontosan meg mondani valaki hogy mi annak a furatnak a szerepe?
Onnan folyik az olaj az esetembe.
Arra tudnék gondolni hogy túl folyó!
Túl sok olajat sikerült bele öntenem vagy túl híg az olaj?
Köszönöm a segítséget.
[#5463572] 2018. 06. 17. 22:51
feferi948
Van rá spéci megoldás, a becsúszószár alsó végébe tesznek egy szelepet. olajcsillapítású lesz. Nem csak a végütközést csillapítja.
[#5463295] 2018. 06. 16. 15:46
ini
végül fél deci olaj lett beleöntve száranként, ahogy nézem ez teljesen jó, ha a fele ki is szivárog akkor is még marad benne
az aljában volt minden, még homok is, meg egy csomó alu por, eléggé elhanyagolt állapotben volt ez a része is
amúgy ahogy nézem simán meg lehetne csinálni jobbra a telót csak nem tudom itthon kimarni a zégergyűrű helyét ami megfogná a szimmeringet aztán a levegő nyomással lehetne okoskodni ami az összenyomáskor keletkezik
[#5463252] 2018. 06. 15. 21:38
Pocses
Á... túl lom nem kell ha van mit csinálni az jó lesz de saját lábán járjon.
[#5463249] 2018. 06. 15. 21:33
ekecselek
Vegyük meg darabokban , úgy nem feltünő ! Én is így csinálom , csak a ZZR 1400 at nem tudom megoldani !
[#5463248] 2018. 06. 15. 21:31
ini
Egy csepelt vennék dísznek, az még tetszik a többi annyira nem jön be
[#5463244] 2018. 06. 15. 21:23
Pocses
Most köszi semmiképp mert életem értelme kinyír. Majd ha tuti akkor felhajtom pikk-pakk!
[#5463243] 2018. 06. 15. 21:22
feferi948
Vagy 2 schwalwbe.
[#5463241] 2018. 06. 15. 21:21
feferi948
van itt eladó star ha kell. Kettő is.
[#5463240] 2018. 06. 15. 21:20
Pocses
Ilyen szinyóm nem volt de egy anno régi ifjú cimbimnek igen, azt párszor kölcsön adta nagyon csíptem na majd egyszer csak... azt jól kipofozzuk majd.
[#5463238] 2018. 06. 15. 21:19
feferi948
Annyira nem, de 4 sebességgel egész türhetően megy.
[#5463237] 2018. 06. 15. 21:17
ekecselek
Az annyát ! A lóerő gyár !
[#5463236] 2018. 06. 15. 21:16
Pocses
Kiváló!
[#5463233] 2018. 06. 15. 21:13
feferi948
Az enyém ilyen. :)
[#5463221] 2018. 06. 15. 20:44
Pocses
Láttam ha eljő az érzés venni fogok egyet veteránynak!
[#5463218] 2018. 06. 15. 20:40
ini
haveré ott volt nem kellett vazzeg
feltette hirdetésbe 2 nap múlva szolnokról vagy honnan a rákból jöttek érte
kb egyben volt a gép csak a tankon megrágta a festéket a benzin kb 3 ezerből át lehetett volna fújni rendes anyaggal
[#5463217] 2018. 06. 15. 20:38
Pocses
Egy sztárt még egyszer veszek magamnak a turbós blokkal mert az kell.
[#5463196] 2018. 06. 15. 20:23
ini
hát az első atomcsapásig kell bírnia, spéci csomó van rajta és össze van olvasztva
[#5463193] 2018. 06. 15. 20:12
ekecselek
Az a nejlon cérna jó sokáig rajta lesz az tuti !
[#5463179] 2018. 06. 15. 18:50
ini
ez itt helyben nagyon drága bolt
de aki fúrja meg a főtengelyt préseli ismerem személyesen, ha elviszem hozzá kb július közepén lesz kész
mofakeres cuccokkal 4-5 ezret lehetett volna spórolni és kaptam volna bónuszként egy csomó ideget vagy futkoshattam volna 30km + távokat mire valaki megcsinálja
amúgy a dugó 2 ezer a gyűrű600 a fúrás 3 ezer
a főtengely javító szettet sokalltam azon van vagy 2 ezer extra profitjuk
[#5463178] 2018. 06. 15. 18:41
feferi948
Nálam a blokkgenerál olcsóbban kijön. Fúrás+dugó, gyűrű. 7500ft . Főtengely kb4000ft. Csapágyak koyo 7200ft. Ebből kb 3500ft a posta. Szóval kb 15200ft. + Pár szimering.
[#5463175] 2018. 06. 15. 18:30
ini
megoldottam a kuplung tengely o-gyűrűt
amit vettem hozzá nem lett jó mert nagyon szorult a rugó nem tudta visszanyomni
aztán nejlon cérnából rátekertem egy sort a tengelyre és ment vissza az eretedi o-gyűrű
nagyon tuti lett
mekkmester kutyafasza hozzám képest