Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a beszéd ! Adja a Kawa a pofont rendesen ! Nesze hülyék , van még ötlet ? Jöhetnek a következő faszságok ! Remélem tönkrevernek mindenkit , a sok barom meg csak agyaljon ! Jók voltatok zöldek !
Kompresszió elvonás és vizezett 86-os benzin.Ez a megoldás!
az milyen mikor az első kör végén a 2 kawa 2-300m ver a mezőnyre ? 22 kanyar van, sok a kanyar ? itt még jobban ki domborodik hogy ha a végét akarják közelíteni az elejéhez akkor már a vezető brigádtól 2000 fordulatot is el kell venni. a hátrány azaz az olló van hogy nagyobbra nyílik. most hogyan tovább ?
ott nincs fordulatszám limit, teli rüsztel lehet kapálózni !
Nem hiszem, hogy nyernek, de meglátjuk.
https://www.p1race.hu/hir/nem_... még hogy nem a ducatit favorizálják ! hol a bömbölú és az április ? ők töltelékek, vagy csak azért futnak hogy ki legyen a rajtrács ?
sztán 2 éve a kawa a törökkel...... meg van az egészséges körforgás, fejlesztenek egy jó blokkot motort majd élvezik 2-3 évig az eredményeket.
a 2 yamaha kotta egyforma gép, ott a pilóta teljesítménye oszt vagy szoroz.
én is drukkoltam neki, de rea lemosta a porondról. olyan magasra tette az elvárást amit csak tényleg davis tud megugrani, mivel csak a fizetős sbk vannak interjúk így csak találgathatunk a miértről. viszont ez már nem 1-2 elment futam, itt már elment a vonat is. jobb, lehet hogy van, az már a csapatvezetők és a szponzorok munkája.
Nekem ott meglepő, hogy VDM nem veri folyamatosan Lowest, sőt...
1 körön tud, de már a rajtnál lehajrázzák, sztán csendben harc nélkül eltűnik. csodálkozom a 2 yamahán, tök egyformán nyomja a két pilóta, ott tényleg a merészebb a nyerő.
Kedvelem Sykest, de Rea elég durván beárazta! nyert egy címet, kettő pedig elveszített, valószínűleg Rea azokat is megnyerte volna. Nyugodtan el lehet engedni, van tőle jobb!
abban a japán mérnököknek is nagy szerepük volt, pl nem sűrűn esik szét a blokk, amit pl a huhuki meg sem próbál, a yamaha is gyengébb, az április bömbölő na hagyjuk, szal egy jó konstrukcióval nem nehéz, de pl davide giugliano nem tudta azt amit melandri, puff.
Ha 1 körön gyors, tud a motor !akkor miért nem tud 18koron ?sykes tud tudjuk mi baj a kawaval vagy a pirellivel?
1 bajnokot elengedni,hogy másnak nyerjen? Ő tette kawat naggyá 1993 után ,ismét
Igen, sehol nem írtam, hogy jó! Csak próbáltam az előnyeire rámutatni, ha már így alakult és arra mi vezetett ehhez!
letelt 3 futam, tehát duki -2000 kawa -1500 yamaha -500 és így talán lesz verseny azaz a vége utól éri az elejét. ha nem az fog megtörténni akkor nincs szabály csak verseny kiírás a duki -ra. most már még a szabad kártyás duki is jobb mint a gyári csapatok.
az nem kis veszély, forés is kacsázott, talán dívis-t nem láttam.
a fordulat szám csökkentés a v2 nek kedvez nem a sor4 nek, sykes 1 körön gyors , verseny távon nem. le kellene váltani, ok, kire ? talán camier vagy még 1 csávó aki tudna jól menni vele, a többi esik kel. sykes nem tud fejlődni így ki fog pontozódni a csapatból.
szóval .......... felesleges a szabályokkal bele nyúlni a versenybe .
Ducati betegség, tavaly az NW200-on is volt ilyen, igaz a srác megnyerte így is.
Rea behúzta a biztos másodikat, gyűlnek apontok, ez a lényeg, nem lehet mindig nyerni. Melandri motorja egy kalap szarnak tűnik, nyílegyenesben is úgy kacsázott hogy én pofára estem volna vele simán, mintha a másik motor szélárnyéka rázná be.
Hiába mondod, a Kawasaki magának köszönheti. Skyes-ot már régen le kellett volna cserálni, ha csapaton belül lett volna csata, senkinek nem lett volna problémája és ők is megússzák a szívatást! Nézd meg a privát Ducatik, hogy mennek és a Kawasakik, felesleges erről vitázni. A Kawa nem ad olyan technikát a privátoknak.
4 Yamaha jó futammal! Az SSP 600-ban évekig Honda fölény volt, szóval...