Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. Jótanàcs képpen írom,hogy a crossból átalakított supermoto sohasem lesz olyan mint egy gyári.
Nem elég csak a futómű+nagy fék átszerelés. Maga a vàz is eltérő.
Eladó
17" Gyári Husqvarna SMR kerekek
Sanremo felnik elöl 3,5", hátul 4,25"
küllő jók, gyáriak
Gumik Metzeler Sportec M3 120/70, és 150/60 méretben használható állapotban
Husqvarna superprox nagyon keveset ment 45-ös lánckerékkel
szinte új JT Braking 240-es első tárcsával, és hasonló állapotú NG 220-as hátsó tárcsával
megvan hozzá a két gyári 25-ös tengely
van hozzá 320-as Brembo tárcsa kopásmentes állapotban, gyári Husqvarna nyereg átalakítóval
a szett egyben eladó.
olyanok érdeklődését várom, akik tudják értékelni a leírtakat!
165000.-Huf
minimális alku beleférhet.
Rövidebb rugók, teljesen más szelepelés, villahíd offset kissebb...stb. Egész pontosan semmi köze az MX futóműhöz egy SM futóműnek.
Sziasztok,
Elkezdtem kacérkodni a supermoto-zással, ezt még eddig nem próbáltam. :) Szeretnék vennei valami 400-450-es gépet, ami elég könnyű ahhoz, hogy terepen is elég fürge legyen, ha olyan gumiszetet is veszek hozzá. Használat valószínüleg 50-60% közút, a többi megosztva pálya- és terep között. Amiken eddig megakadt a szemem (mindre lenne jónak tűnő vétel):
Husqvarna SM570R, GasGas Fse 400 és KTM 450 EXC RACING
Kinek mi a véleménye ezekről? Egyéb ötletek (DRZ400 kizárva, nem is tetszik és nehéz is)?
Mire figyeljek vásárlásnál és aztán használatnál?
Köszi előre is!
Ahhoz hogy keményebb legyen a futómű cserélni kell valamit vagy elég az álligatni a csavarokon? Mennyire jók szupermotó célra a crossból átalakitott szupermotók? Mit nézzek meg minek kell kicserélve lennie ahhoz hogy élvezhető legyen?
Pályára szeretném hobbi szinten. Utcán nem is használnám.
Kb ennyi :) Nem elég? :) Talán még az áttételezést lehet említeni, meg a keményebb futóművet
Sziasztok! Miben különbözik egy cross és egy szupermoto futóműve a kisebb felniken és az utcai gumikon kívül (illetve a nagyobb fékeken kívül)?
Sziasztok van esetleg valakinek tapasztalat xr650r 5" hátsó felnin milyen gumival férnék el? 160 as azt tudom de melyik épít vélhetően keveset kifelé a felnitől esetleg tipp? Nagyon köszi a válaszokat...
Kuplung nélkül motorféken kinyírod a motorját!
sherco hrd 50-es motoromhoz supermoto szettet keresek 17"-es ha jól tudom! 50 000 Ft alatt
2 üteműt nem szeretnék. Az a KTM, mint típus mennyire jó? A számok jól mutatnak 110 kg stb. Mire kell figyelni ennél a típusnál, azon kívül, hogy egyben legyen?
"A majdnem 20 éves KTM 2T 250 SM gépem is jó, akkor a Hondától miért nem lenne."
Attól hogy neked jó, az másnak is feltétlenül az ? Nem oda való, kínozni meg minek.
A majdnem 20 éves KTM 2T 250 SM gépem is jó, akkor a Hondától miért nem lenne.
Teljesítményre mint kb egy 450 csak könnyebben terelgetni, még könnyebb érzést kelt, motorfék igen az nem olyan mint a 4T esetében de, azért nem okozott problémát.
Nem rábeszélni akarom csak ajánlottam hátha tetszik neki.
Az viszont bizonyos hogy plusz 80 ezerért az SMR 560 sokkal jobb választás ha egyben van a gép.
Majd 20 eves 2t krosszmotor 600 ezerért :D sm-ként pályára :D Szereti a motorféket nagyon.
Nem tudom mit szólsz hozzá, mennek mint disznó. könnyű, és az árba is belefér ráadásul SM szettel.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr_250_r-11896615

A másik ami nagyon komoly pályagép, ez pont annyiba van mint amit elképzeltél, király futómű és fékek, brutális blokk.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_560_smr-12130010
Szép! De van 3 motorom haza hoznék még 1 ilyet 4.-nek... így is kötéltáncot járok az asszonynál. Meg ezt pályára sajnálnám utcára meg rohangálni ott a bömi dobozzal, szélvédővel mindennel. Inkább pályára kell nekem motor srácok meg nem akarok sarat túrni se 3 gyerek mellett nincs rá időm.

Szóval újra konfigurálva a dolgokat lejjebb adtam én is max. 700e ft a motorra a többi meg ha kell rá kerék, fék, matrica az majd a kb. fél év alatt ameddig el nem kezdődik a szezon majd össze vásárolgatom.

Azért kellene, hogy ne a vonattal menjek már azokon a pici pályákon.
1.6 millió körüli összeget írt, hozzávetőlegesen annyiért szeretne venni, végül is csak egy millió a különbözet.
Bár ha odaadod neki 1.6-ba akkor nagyon boldog lesz!
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ktm/690_enduro_r/ktm_690_enduro_r_smc-r-12174011
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ktm/690_enduro_r/ktm_690_enduro_r_smc-r-12174011
Szerintem minden igényt kielégít és ezt már nem kell faragni, csak pakolgatod át a kerekeket...
Egy enduroból épített sm lehet hogy tartósabb lenne mint ami krosszmotorból van, gondolok itt elsosorban KTM exc-re, kereket-nagyfeket barmikor talalsz hozza tele az apro, faragni sem kell hogy ramenjenek. Télen meg mehet bele a sarazós szett.
Írtam, hogy már lassan mindenre lövök ami normális állapotban van. És nincs elvadulva az ára. De valahogy még mindig azt érzem, hogy egy 450-es CRF vagy KX lenne a nekem való. Kicsi könnyű nem tudok vele emberek közé menni csak pályázni :D
Uhh ez király
Na hogyhogy? Nem ugyan az a kategória mint amit a napokban elképzeltél.
Asszem ezt megyek és megnézem magamnak.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xr_650_r-12214827