Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát mit csinálnának...? Dugjanak rajta egyet a boltban, hogy megfelelő-e?
Nálam telefonon kérdezik meg hogy milyen színű az a franciaágy.
Az sem mindegy hogy mit érzel amikorráülsz egybme-re és mit amikor egy japánra, most megint sértődés lesz de egy ismerősöm vett egy xtz-t, agyon extrázva(kicsivel többert vehetett volna ugyanilyen gs-t) nos, ranezel az xtz pálcika telójára, arra a satnya vázra... megfogdosod, inkább a gs akkor is ha drágább.
"Három hete vásárolt egy új K1200RT együtt voltunk érte,Azt mondja ez a két cilinder úgy rázza a motort mint egy Hofer traktor na ez sem sokáig lesz meg "

Azért, új motort venni, anélkül, hogy kipróbálta volna. Hát, véleményes. :D De nem ítélkezek, én is így vettem.
:D.
Pontosan!
Ezzel pont én is így vagyok. Szeretem a GSX-et, sok jóban volt vele részem. De azért a helyén kezelem. Nincs "az én motorom a legjobb a világon" komplexusom. Mindenesetre élvezem a motorozást vele, és csak ez a lényeg. Talán ez az egyetlen abszolút, egyetemes igazság a motorokkal kapcsolatban., hogy élvezni kell, csak ez a fontos.
Én jelezni szeretném, hogy a BMW-ket úgy általában nagyon is jó és fejlett gépeknek tartom. Mondjuk nekem éppen van egy ismerősöm aki FJR-ről ült át R1200 RT-re, és jobban érzi magát a BMW-n. Rendőr motorosokkal beszélgettem, tekintve, hogy a testületnél van RT-is meg FJR is, kérdeztem melyiket szeretik jobban. A Veszprém megyei motorosrendőrök (pitykemotor.hu) azt mondták, hogy a BMW összehasonlíthatatlanul kezesebb mint az FJR. Szerintük az FJR nagyon érzékeny az első gumi kopására, leromlik nagyban a kezelhetősége - persze melyik motornak nem - de ők úgy érzik extrém mértékű a kezelhetőség romlása ilyenkor.
Azonban autópályán csak az FJR jó szolgálatteljesítésre, mivel a rendőrségi RT-k csupán 900 cm3-sek. Ezt a motor blokkot a BMW ne hozza kereskedelmi forgalomba, kifejezetten rendőrségi használatra való. Úgy tudom va már 1200-es is a szerv-nél, de autópályán az FJR az igazi rendőrmotor.
Szóval a BMW-ről úgy általában én azt gondolom, hogy nagyon jó gépek, és nem véletlenül adnak el belőlük annyit Európában! De lássuk be van a rakott krumplinak is létjogosultsága a kaviár mellett, én boldog vagyok a GSX-emmel.
Ja ha valakit érdekkel!!! https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k_1600_gtl-11210102
BMW Hmmmmm...Mindig nagy vita...Tavaly egy haverom vett egy K1600GTL-t én hoztam haza hát mit mondjak teljesítmény az van de kanyarodni nem könnyű vele. Káromkodott is tavaly egy Olasz túrán hogy az FJR-hez képest ezzel nagyon kell küzdeni nem jött be neki. Nagyon bánta hogy eladta az FJR-t és a GTL-t is meghírdette. Három hete vásárolt egy új K1200RT együtt voltunk érte. 5 kilométer után meglátunk a kemencés vendéglőbe és kértük a véleményét. Azt mondja ez a két cilinder úgy rázza a motort mint egy Hofer traktor na ez sem sokáig lesz meg. 7 millás motor. Nem baj van még új FJR oszt veszek egyet csókolom. Mondtuk neki meg kell szokni nem egy soros motor ez. Aszt mondja most valaki be ígérne 5 millát odaadnám. Voltunk egy hete egy Szlovák karikán kezd megbarátkozni vele de még mindig azt állítja, hogy az FJR-hez képest köszönő viszonyba nincs. Viszont kanyarokba nagyon jó stabil. Remélem megszokja és nem lesz vásárlási kényszer egy új FJR iránt.
Ezzel kizárólag egyetérteni tudok. PÜ
Amikor arra ülsz, azt kell képzelni, hogy egy kétfedeles repcsiben ülsz, úgy már nem olyan riasztó.
Érdekes, smt-m van, legolajos gs-el eleg sokat motoroztam, pont ugyanolyannal mint amin pózolsz csak akra rendszer van rajta. A ktm-nek jobb a futóműve, jobb a féke és még az üléspozició is jobb nem kell egyáltalán előredőlni. Terepen meg az adventure egyertelműen jobb mint a gs, ez nem is lehet kérdés.

Érv nélkül idemotyogtál valamit, csak tartottam a stílusodat.
Jó, legyen. Egy Touratech tesztnapon sikerült mennem egy-egy órát SMT-vel, Adventure-rel (KTM), meg az akkori új, még levegős GS-sel. Futómű-fék-viselkedés háromszögben a KTM egy vicc a BMW-hez képest. Persze, lehet megkérdőjelezni, de a véleményem nem változik tőle. Az arroganciádat, és feltételezéseidet ("Mentél már ktm-mel? Gondolom nem", "Tehát érv nincs") pedig nyugodtan tartsd meg magadnak. Pont ezért nem is akartam nekimenni a dolognak, de még így is puffogás lett, hogy nem mentem bele. További feszegetésére a témának nem reagálok. Erő, egészség!
Tehát érv nincs.
De,,,
Mi nem tetszik ? Mentél már ktm-mel? Gondolom nem
A száz ezer km feletti futás nincs a helyén ? akkor mi van a helyén.
Mellesleg amit egy ktm kap, mondjuk a kisebb supermotok, azt egy japán sem bírná jobban.
Az hogy kinek a szeme mit szeret, nem igazán lehet vita tárgya. Én a Ktm- innovatív gyártónak tartom de a hosszútávú megbízhatóságuk szerintem nincs a helyén. De egyébként biztos fasza!
Kezdjuk azzal hogy a ktm-nel minden formatervezot ritualisan es rohadt veresen ki kene vegezni.
Amit muvelnek az vizualis kornyezetszennyezes.
Nem indulok neki olyan eszmecserének/egészséges vitának , ami ízlés dolga (bár a tények és a népszerűség is a véleményed ellen szól), úgyhogy egy szóval reagálom le: szerinted...
A ktm.......... Mmmmmmm.........hat olyan ktm..
Tudja fene,tul keves a henger,a banditban meg tul sok.
A 700 nem tünt rossznak,vezetni a tracert szar volt de csak mert kényelmetlen.
egy jó kis csapágyas vizes
Na én meg em vezettem a légolajosat. A vizest nem éreztem erőben az 1250-hez képest jobbnak, igaz rosszabbnak sem. A kedvező tartományaik máshol vannak de ez természetes. Ellenben a boxer járáskultúrája számomra riasztó volt. Azok a hangok amik abból jönnek...
Nézd meg közelről a tracer900-at. 5perc alatt le ismondtam róla pedig nagyon ra voltam izgulva következő motornak. Gagyi kínai olcsó műanyag mindenrajta.