Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez K4 modell a kémény alapján :D
A nyereg mennyi lenne?
A kep es az alairas szerint 1200 as bandithoz valo,evjaratot nem tudom jo e neked,de van benne tuszelep,tuszelep feszek es minden O gyuru ami kellhet.Tourmax elvileg jo minoseg.
Szia fektarcsakkal kapcsolatban irtam privatba.Koszi!
Köszi Sanyi.
Még infó vkitől, aki tuti benne, karbifelújító készletet keresek, olyan kell amiben a tűszelep is benne van, meg a gumi hozzá...ha jól vágom a szerelő szavait...
Ez az? :-) tűszeleppel, full készlet, mindennel? https://motoralkatresz.eu/termekek/Tourmax/053_211_karburator_felujito_keszlet/nagykep/
Facebook Suzuki Bandit zárt csoport. Ha gondolod, beveszlek a csoportba, ott is esélyes a dolog.
Bandit 1200 S 2003 összes alkatrésze eladó.
Először talán elég a 15W-s olajra történő csere feltéve ha 80-90kg körül vagy, ha nehezebb akkor az kevés lehet.
sziasztok volna egy kerdesem a banditom elso teloi lekoppannak nagyon razos uton lehet allitani rajta vagy rugo es olajcsere lessz?
WD40 inkább ne, az csak ideiglenesen lenne jó mert a műa. alkatrészek megdagadnak tőle és még jobban szorulni fog, szilikon olajjal/spray-vel érdemes ápolni.
Az is gond, hogy hiába szereztek másik karbikat azok is ugyanolyan szarok lesznek, ebből nincs jó választás, inkább gyűjts még hozzá és vegyél mást, ez egy igazi szopóroller, szerelni tanulsz meg nem motorozni bár van akit az is borzongat.
A szívatót, vagy dúsító karocskát a kormányon -tök tudja mi a neve :-) - mivel lehet "olajozni? Csodaszer wd40?
Olyan mintha be lenne rozsdásodva, akadva jár, maga a műanyag karocska vagy mi...lehet/szokták ezt kenni vmivel?
Nagyon gyorsan felejtsd el.
Köszi a vàlaszokat...az igazsàg, hogy még nem vettem meg teljesen, fele összeg van kifizetve, meg nincs àtirva, ismerőstől lenne a motor, de így nem buli. Még esetleg tudnàk egy màsik karbisort szerezni próbàra...meglàtjuk
Bocs de most nagyon bunkó leszek! TE is add el gyorsan és vegyél egy 600-ast! Én sajnos más tanácsot nem tudok!
Fújkáld meg féktisztító spray-vel a porlasztó fojtószelep tengelyeinél, meg a szívócsonkoknál alapjáraton. Ha változik a alapjárat, akkor ott falsol.
http://youtu.be/XzjSEYB9RDU

Ha negatív a teszt, akkor Pilot csavarokon kell nyitni, és a központi alapjárat állítóval visszazárni a pillangó-fojtó szelepeket. Eképzelhetö , hogy részleges dugulásod van, ezért feljebb tekerted az alapjáratot, és ez lett az eredménye...

Ha nem bírsz vele, akkor szabadulj meg tőle (még nem késö) mint ahogy az ismerősöd tette...
Sziasztok. Egy 400 - as Bandittal volna kis gondom... lényeg, hogy vacakol az alapjàrat, pontosabban, húzok egy gàzt és csak nagyon lassan esik vissza a fordulat...elméletileg szorulàs nincs (bowden) mintha fars levegőt szîvna, de nem tudnak ràjönni, hogy hol . Valakinek nem volt ilyen problémàja? Egyik ismerősöm Kawàjànak, elmondàsa szerint ugyanez volt a gondja, azt mondta sose jöttek rà mi okozta, îgy adta el.
Igen, amit mondasz, az fokozottan igaz. Más motorokkal motorozunk, más-más a motorozási stílusunk, a súlyunk, felpakoltságunk, stb... Ergo ami egynek jó, az nem mindenkinek jó. Magyarul mindenkinek más.
A Powr előre PR2 hátra jött be legjobban eddig.Kopás/tapadás/ár miatt.Ha nem számítana hogy rohadt gyorsan elfogy akkor Pirelli Rosso2-3,ha nem számít mennyiért van akkor PR4.
A power/PR2 régi gumi fejlesztés, beesett az ára mostanában ahogy nézem.
Nekem most van fenn z 6 biztos van ennél jobb is! Például amivel gyárilag hozták Dunlop 214 sokkal jobban tapadt, de hátsó nálam 5500 km. bírt. A z 6-al 13 ezer km mentem! Egyébként nagy dilemmában vagyok mi lesz a következő Metzeler az újabb "rém" drága vagy Pirelli Angel GT. Nem tudom van még kb. 8 ezer km-em. Ha van javaslatotok és nem kopik el 5 ezer km-en és aránylag tapad is köszönöm a tanácsot!
Nekem volt fent Z6. Szerintem annyira nem vólt rosz. Persze mindig van jobb. Miután lekopott aZ6-os, Z8 kerűlt fel.
Ami nekem szembetűnő vólt hogy sokkal jobban gurúl vele mint a Z6-os al. Könnyebben dönthető lett vele a malac.
Kicsit olyan mint ha észreveszed hogy valami nem jó, aztán felfújod a gumit és minden könnyebb. De tapadásban nem vólt vele soha gondom. De ahány ember, ahány motor, annyi vélemény. ( különben mindenki ugyanolyan motorral ugyanolyan gumival motorozna, ugyanazon az úton.)
És szerintem is, ilyen hulladékom ugyan volt már, de arról legalább előtte is tudtam, hogy az míg ezt dícsérték.......szerencsére fillérekért vettem kettőt és pont annyit is ér.
Mivel én és az öcsém kellett a Z6 leharcolásához,igen betonkemény merev borzalomnak tartom.Felőlem hegyeket koptathat el bárki belőle,nem zavar.De hogy valaha is olyan kerül fel azt kétlem.
Olyan mint a diablo a pirellitől.Van is egy,jó lesz virágágyásnak.
Én is csípem a Z6-ot. Lesz is még. Ámbár most a Z8 Interact tarolt, úgyhogy afelé hajlok.
Szerinted.
Annyira nem gáz azért..