Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Lendvai belinkelt egy cikket, amire ez volt a Te első hozzászólásod, jöhetsz itt bármivel, ez így volt. Nem én fikáztam a bmw-t mint ahogy ott egyszer sem, nagyon magad felé ferdítesz itt mindent. Olyan dolgokat hozol fel amik messze nem így voltak, nyugtasd a lelked, hozz fel még ezer dolgot magad javára ferdítve az igazságot ha neked ez így jó.
Az azért vicces hogy te letiltottál állításod szerint. Tehát akkor ki-be jelentkezel hogy elolvasd amit írok? Ez normális viselkedés :) termrszetesen.
Én sem viszem tovább ezt a dolgot, bekerültek mindketten egy fiókba és szépen ottmaradnak. Sokáig nem reagáltam érdemben a faszságaikra, de Levi túlment egy határon - emberileg is - és teleszaladt a farkam. Ennyi. Ezek ilyen emberek. Viszont én meg nem tartok kapcsolatot ilyen emberekkel.
Én egy ideig belementem.............de Levivel felesleges.Elmész mellett oszt csá.

Tasi meg halál vicces annyira de...............
Qurvajól szórakozok a videókon.Mondjuk komolyan venni mint embert semmi értelme.Technikailag egy visszamaradott gyerek szocializációs értelemben.
Addig kenyérre lehet kenni míg nyalnak neki,ha viszont van ellenvélemény akkor eljön a személyeskedő énje.
Levi meg simán csak dafke gyökér.
Most komolyan ezt tudtad ideidézni és azt írod, hogy így kell KEZDENI??? Egy általános iskolás számára is nyilvánvaló már a mondatszerkezetből, hogy ez VÁLASZ volt a már nem tudom hányadik fikázásodra. A FB-n te vagy aki mindenkit leolt, folyamatosan én max odaírom a véleményem, amit talán szabad, de nem oktatok kis senkit, nem úgy, mint te. A Schuberthes témának mindenki nyugodtan utánanézhet ITT is.
TE kérdezted, hogy mit használnak a túravezetők, ÉN utánanéztem, megkérdeztem, mintegy mellékesen megjegyeztem (ÉN, nem te!), hogy schubi rádója elég szar. Erre a következő mondatod, hogy már fikázni akartál a Schubival (így! itt van leírva kicsit korábban) és felhoztál egy olyan hibát, ami konkrétan nem igaz. Le is fotóztam, látszik, hogy nem tud a szemed olyan helyen lenni a bukóban, hogy kiláss a szemüveg és az állrész mögött, de te hajtogatod, hogy de. És még én védtem a schubit??, mindössze annyit mondtam, hogy ÉN tudom, mi a hibája, de TE nem és hülyeséget írsz, mert amivel hibáztatod az nem létező hiba. De egy szóval nem dicsértem és nem írtam, hogy jó. És jelenleg sem az igazamat próbálom bizonygatni, mert ÉN nem állítottam SEMMIT. Én csak annyit kértem, hogy amivel vádoltok itt ketten, egy mondattal legalább támasszátok alá, de kurvára nem sikerül. Merthogy egészen egyszerűen nem igaz, amit rám akartok kenni. Részemről ennyi.
"De nyugodtan savazd a BMW-t, talán egyszer majd neked is futja rá és akkor majd nem savazod "

Így kell kezdeni egy "idegen" forumon, nincs ebben lenézés, nincs ebben egoizmus.... Yoss én láttam facebookon, nem bírod ki hogy ne okoskodj bele mindenbe, motorozzon is amint szóba került a bmw, te ott voltál és kezdted védeni, pedig Te leszarod ki mit gondol mert Te tudod hogy jó, (ugyanez volt a schuberthes hozzászólásommal) valmiért mégis odamentél és kezdted védeni aztán azt mondod hogy mindig rajtad csattan hogy szar a bmw, kawa jól írta, aki buzibárba megy ne csodálkozzon ha megbasszák. Téged megint ugye nem érdekel hogy én mit írok, holott én nem írtam, nem emlékszem hogy írtam volna olyat, hogy te öntelt vagy vagy bármi, de lehet rosszul emlékszem. Téged nem érdekel, mégis napok óta próbálod bizonyítani a magad igazát.
Tudod, tükörbe kellene nézz és megkeresd a szemedben a gerendát.
Hagyjuk abba! Igaza van a Tasinak, nem kell jobban szétoffolni ezt a topicot. Ha attól jobb lesz a topic hát én kussban maradok.
Bevett gyári mérési eljárás.Mint a szemmel verés.
Basszus, a végéről lemaradtak a sírósröhögvefetrengős szmájlik.
És mi a helyzet a hornet lábtartókkal? Azokhoz lehet villát hézagolni?.
A lenti felhívás egyébként Levinek is szól, mert hát ő is ilyesmiket hányt a szememre. Szóval várom a dehonesztáló idézeteket BÁRHONNAN. Amíg ilyen nincs, addig kéretik kussolni. Vagy alternatívaként rázzátok egymás farkát, bár ez se esélyes, mert még a velem szemben táplált ellenszenv sem volt elég, hogy egységfrontba kovácsoljon benneteket. A külön vicces (?) dolog, hogy sztem egyikőtöknek sem volt soha se Banditja, se BMW-je. De ha tévednék, akkor is leszarom. Egy darabig próbáltam PC lenni, de már nem érdekel. Nem érdemlitek meg.
Igazából az a szánalmas benned, hogy bár magyarnak is tartod magad, meg zsidónak is, mégsem vetted a fáradságot, hogy akármelyik nép nyelvét legalább alapfokon elsajátítsd, közben meg van egy belső ingerenciád, hogy oktass másokat. De mégis hogyan és mire?
Nem ütöm le a labdát, hiába dobálod fel, mert nekem vannak olyan zsidó barátaim, akik tudnak magyarul és nem lenne tisztességes velük szemben. De térjünk a tárgyra, megvádoltál dolgokkal. Ha lennél szíves bizonyítani.. de legalább megpróbálni. Amíg ez nem sikerül, addig te sem vagy más, mint egy agyhalott fasz, aki hajtogatja a mantráját, de már arra sem emlékszik, hogy kitől hallotta. Szánalmas fogyatékos vagy, aki huszonéves motorokat favorizál, mert az újabbaknál nem érti, hogy mitől mennek, így nem marad más mentség, mint szarozni őket. Esetleg próbálj beruházni műszerekbe, bár nyilvánvaló, hogy a használatukhoz szükséges min 50-es IQ neked beláthatatlan távolságban van. Igazából te vagy az egyik élő példája, hogy lábon kihordható az agyhalál.
Mivan zsoltikam. A pimpong labda rajta maradt az orodon nyugodjál le. Sziaja el egy vicces cigit. És tanuld meg. Mindig a második leszel. Egy bibcsi. Melet. Főleg ha. Taschnernek hívják
megvárjuk míg egy nyugger néni felsegít a lankadtságból
De akkor lehet, hogy lejesek...
esetleg ha egy stoptábla körül forogsz vagykettőt pár marék lejárt 5000 lejessel meg tudlak szórni
Ha engem akarsz dobálni, akkor márkákkal ne is. Azzal nem megyek semmire. Inkább eurókkal...
na igen most nem dobálózok márkákkal de igen a legtöbb gyengébb persze papíron több paci de nem mindegy hogy 3 muraközi vagy 6 gilisztás póni húzza tolja a szekeret
Már amelyik gyengébb motor összesen elmegy 12 ezret...
nekem nem fogy mikor elérem a 6000 et még több is lesz benne meg tisztább is gyengébb motorokban még simán elmegy 12000 et
Tényleg, felmaradt egy gyári 1250 dobom, érdekel valakit?
Nálam hosszabb gurulás után kiürült a benzintank. Illetve ha nagyon idegeltem, és sokáig, akkor elfogyott a "kisablakból" az olaj
a kuplungkapcsoló mikor tunyingos fékkar meg kuplungkart raktam fel és beállítottam yetikézhez nem nyomta tövig és nem indított hirtelen nem tudtam mi a péló és sűrű káromkodások közepette vadul kerestem a hibát ....
van a tankcsapdának is nótája boka a címe
Navégre valami. .