Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép napot srácok, nem régóta vagyok motor tulaj, lenne egy kérdésem, vétel után vettem észre egy 2005-os GSF 650-en, Keihin CVR karbiján hiányzik egy ilyen réz "csonk", amit bekarikáztam pirossal, ez mire szolgál, és mi a neve? hogy tudjak rendelni vagy venni. Előre is köszi a segítséget, azóta nem indítottam be a motor mióta észrevettem, de nem is jöttem vele sokat mert csak hazahoztuk lehet útközben hagytuk el...
Sziasztok!

2003 as big Bandit karbiján úszószintet hogyan lehet nézni? gumi cső a kilógó csonkra, csavar kicsavar és szint összenéz a...mivel is?
Elkelt!
Elkelt!
Volna egy eladó új teló porvédő páram, 3000 pénzért.
Esetleg valakinek bukócső vagy gomba nincs feleslegben? 2005 1200s
Szép napot
van 1 tárcsazáram a Bandithoz de gondolkodom + 1 riasztón valakinek tapasztalat?
ezt néztem ki:https://automplaza.hu/termek/s...
Nem tudja valaki , hogy a 2005-ös szériához 1200s jó-e a 2003-2004 bukócső?
Itt azt irja,hogy 765mm a szélessége. Köszi az infot.
Szia
lemérni nem tudom mert kinn vagyok de ezt vettem:
https://www.polo-motorrad.de/d...
elviszed egy buheramesterhez aki lekocogtatja kalapáccsal vagy valami normálisabb műhelybe ahol még lehúzó is van , aztán vagy közbe vagy akár előtte vadászol egy másik lendkereket felrakni szépen a csavart meghúzni a dekni alá új tömítés és már mehet is a bicikli
Sziasztok sos be kérek tőletek kis segítséget. Vettem egy suzuki gsf 250 est és ban egy olyan bajom hogy a generátorforgó részröl lejöttek a mágnesek. Vagy bontottat vagy megoldást keresek rá mert nincs lehúzom.
A felső villahidat is cserélni kell. mert ahhoz van fogatva a müszerfal. és müszerfal is nagyjából cserés, mert az S verzió csak félig burkolt, az N-es viszonr teljesen..
Hello, és a tiéd milyen széles? Amit kicseréltél.
szia
Én cseréltem tavaly sima 1200s-n túrakormányt tettem fel a fék és a kuplung csöveket cserélnem kellett
Üdv, valaki cserélt már 1250 S-es Banditon kormányt? Én egy 28-as vastag kotmányra szeretném kicserélni. A befogatókat ki kell cserélnem. A szélessége miatt viszont nem tudom,hogy a kábelek és a bowdenek elég hosszúak e? Mert 750mm szélest szeretnék belerakni. A gyári meg azt hiszem 700 körül van. Valami tapasztalat?
Köszönöm szépen!
Jól sejtettem akkor, én is ezekre gondoltam elsőre.
Oda kell egy kerek lámpa, lámpatartó, műszerfaltartó konzol, meg más tyúkbél, mert a hb izzóval nem kompatibilis a h4, ami a kerek lámpásban van. Meg le kell venni a vázról az idomtartó vasakat oldalról, meg a fejidomkonzolt.
Köszi a válaszod!

A lényeg lemaradt bocsesz!
Az "újabb" 2002-es motorról lenne szó!
az enyém is S verzió volt, ha jól tudom a görbevázasnál ez egyszerűbb művelet kell rá egy kereklámpa lámpatartóval kb ennyi , mondjuk én a kábelkorbácsot is rövidítettem vagy 12 centit hogy beférjen a lámpaburába
Sziasztok
Valaki közületek alakított már át 1200 S-t N-re? Mennyire macerás a művelet és milyen N-es cuccokra van szükség hozzá?
fékcsikorgásgátló fólia hátoldalra...
A fakocka jó - a metró megáll tőle!
Múltkor felélesztettem egy 2 éve tetszthalott 600-ast, a próbaúton meg majdnem lenyírtam az útmenti sövényt, mert azt vártam, fék meghúzásra megáll, mint az enyém.