Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Vfr gazdája komlói, Pusztai Attila.
Nem találkoztál össze még a Mecsekben egy tdm850-nel vagy egy bordó vfr1200-zal amin egy enyhén szólva túlsúlyos ember megy elég jó tempót? Minap mentem mögötte, hát mondom ilyen nincs, a nagy böszme motor a nem kicsi pilótával... vártam hogy mikor törik össze benne a rugó.
Mondjuk itt a formatrvezesben nagyon nem izzadtak tul magukat.
Ehh,gyorsvalto.
Kuplung,pici gazfroccs,simabban veszi visszafele.....persze megy nelkule is.......talan meg a ketutemu korszakbol maradt bent a csuklomban.....
nekem nem volt bajom vele míg levezettem a kötelező 200 km-t mikor vizsgáztunk ugyanilyen kaszni de már a rábamásolat motoros géppel mentünk az erősebb is volt meg jobb is persze azon a 300 méteren amit mentem vele nem tűnt ki
Az offosomnál kénytelen vagyok gázfröccsöt adni, mert felfele váltásnál is csattan a váltója, lefele megmégjobban , ha nem adok...
Sziasztok! Valakinek nincs első féktárcsák 2011-es 650-es hez?
Nem egészen öert mikor megy akkor jobban mint az ifa csak hát ilyen ritkán volt.
Kevesbe ment mint egy.......ifa?
Ennek a motorja egy igazi szutyok volt, igazából semmivel nem szívtam annyit mint ezzel persze nem katonai gépben hanem amikor errefelé a szoci végén elindult a nagy diesel átalakítás akkor a rengeteg benzines zilbe tették ezt a motort és kevesebbe az ifa motort, az ifa ment mint egy ifa, de ez a dac .........hát kevésbé.
ponyva nélkül a kabinba 2 katona meg az oktató hátul a szakasz többi része
katonaság beidegződés hülyeség együtt DAC-ó tyeherótó 6 hengeres vadkenderes saviem másolat , az oktató fél kézzel fogta a volánt nehogy buzulmán tenoristát játszon valaki ha valamit elkottáztál már adta is a taslit különben ment a bicikli elég jól a váltó se volt szar csak a kormánynak volt majdnem negyed kör játéka
Na, én még az autóban is mindig gázfröccsel gangolgatok! Ettől nem vagyok gyorsabb, de jó érzés...
Mer olyan oreg volt a teher hogy aszinkron valto volt benne,mtz 50 ilyen.
én se szoktam minek ? kuplungolsz oszt kalap mikor teherautót tanultam vezetni ott volt hogy 4-es kuplung üres kuplung ki gázfröccs kuplung be 3 oszt prütty prütty a motor nem teherautó vagy kuplung nélküli váltásra értetted ?
A dolomitokban eretnek modon nekialltunk libegozni. Hosszan ment a lanovka az egyik passo felett, es vazze, alig ad valaki gazfroccot lefele valtasnal :OOO Csak lestem.
Neha meg en is elfelejtem.
3 ban kanyarodok be haza.
Valo igaz,nekem nem volt gondom a valtoval,3.-tol felfele kuplungot sem igen hasznaltam.,lefele meg gazfroccs.
Azt latom,hogy a motorosok tobbsege lusta valtogatni,de meg elozesnel sem kapcsolnak vissza.....ezt neha meg is emlitem,nem mindenki veszi jo neven,aztan erdekes modon masnap megis simul a ritmus.....
Pedig 3-ban 20-220 az igazi :D
Évek óta mondjuk páran, hogy ezt a fajta problémát az alacsony fordulaton történő használat okozza, Neked volt ilyen gondod? Ha egy ilyen nyomatékos gépet kis fordulaton terhelünk akkor azt mindenféle csapágy (görgős, sikló) és fogaskerék megsínyli csak hát mint az egyik hír alatt is olvashatjuk az a jó gép amit 50-től 250-ig használhatunk 6.-ban és az mekkora élmény......háááát akkor a váltó-motor felújítás is tartozzon ezen élmények közé.
Mintha a bandit valto.....
https://totalcar.hu/magazin/te...
Sziasztok!
Eladó az alábbi hátsó sárvédő 2005-2006 Bandit 650-re.Furattáv kb. 205 mm.Üvegszálas,fényezetlen.Még nincsen kifúrva.Ára:16e Ft
Tel.:20/520-2038
gulyesz@freemail.hu
Ja, simán járhatsz vele így is
Fűtőpatron. Drága lesz, kb 8e ft