Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ahhoz drága a bérlés. Ráérünk offolni, úgyis offroad idő van.
Akármerre néztem, 30 felett van a bérlés 1 napra, az elefántok meg 50 inkább. Feltéve, hogy úgy motoroznék, hogy emlékezzek is rá, legyen napi 400 km. Ha 3000et akarok menni, akkor az 8 nap. 240-400 ezer. Szerintem azért már érdemes egy használt motort tartani. Mert költségben kb ugyanez, (múltkor számoltam, a 75 ezer km alatt 860 ezret locsoltam a banditra) de akkor ott van, ha menni akarsz egyet. Akár egy rövidet, vagy egy lemosós motorszárítósat, fagyizósat, , akkor is, ha mondjuk karácsony előtt két nappal bemennél a városba anélkül, hogy az agyad felforrna.
Kidobott pénz azért tartani motort, hogy a garázsban álljon.
De ha hegyekben áll a mani, akkor nem számít.
A minimal egy 5 evig hasznalt simson,csak varosban,meloba ilyesmi (kisvaros keresztbe 6-7 km) tobb mint 30e km.....az elsovel 1,5 ev 20e km,etz 10ekm/ev......7 ev 0km.....bandit,versys le sem merem irni.....

Nalam vhol 2-3e km korul lenne a lelektani hatar,ha ennel kevesebb jutna a gurulasbol tuti eladnam,mert idegesitene,h ott all es nem tudok menni vele......atternek a berlesre.
Így járt
No, vett egy 3 hengeres fazert. Abból sincs sok a hahun és tudja a 75 lovat mint egy hatszázas...
Tőlem is kérték a Fazer-t, de sokkalta a 90e km-ert.
Mondtam neki, hogy végig vezetett a szervízkönyve, de ő kevés kilométereset keres.
Azt mondta neki a "szakember" barátja, hogy ilyet már nem szabad megvenni.
Na azóta vett egy kevés kilométereset
Csak használni nem sikerült, mert a szaki barátjánál pihenget a vas.
Három hengerezik, nem tudnak rajta szinkront varázsolni, komplett vezérlés csere.......
Ám legyen
Ha nincs penzre szukseged akkor minek?
nekem a banditban 12évesen volt 30ezer km amikor eladtam! Én vettem újonnan.
Örült is a haverom, mikor mondtam neki ha nagyon jól megfizeti eladom :-)
Most a tuonoba teszek éves szinten 200kmt. igen 200at. Tudom adjam el :-)
Természetesen igazad van. Vannak ilyen helyek. Én a Mo-i adatokat néztem. A nézett motorok több mint 50 %-a éves szinten 3-3,8 e km-t futott, mig a 22 % pedig kevesebb mint évi 2-3.000-et.

És nem sport motorokat néztem, hanem túra kategóriát.
,
Hozzáteszem, él haverom svájcban jó pár éve. Mondta, ott általános, hogy ha motorozol, van több motorod.
Úgy értem rendes, nagymotor. És a szezon meg elég rövid, szóval akad alacsony futásteljesítmény gazdagon.
De pl vett onnan 10 éves BMW-t 200 ezerrel.
Én is a kormányt cseréltem legelőször.
Persze. Innen jön, hogy x márka pocsék, mert már 45.000 km-nél (lehet valójában már 150.000 volt) vezérlést kellett cserélni és a kompresszió sem a régi.
Upppsz... A képek lemaradtak...
Üdv, 1250 Banditban lecseréltem a gyári kormányt egy 28,6mm-es LSL kormányra. Le kellett cserélni ugye a kormánybefogókat is. Azok Tomaselli-k lettek.
A gyári nekem túl biciklis-gagyi beütés volt és kényelmetlen. Ez merevebb és jobb az üléspozícióm is.
Véleményetek róla?
Üdv
Amíg lesznek ilyan emberek, akik benyalják, hogy pl egy 15 éves, külföldről behozott túramotorban 35-45e km van, addig tekergetik is szépen az órákat.
Aki megveszi, elhiszi, az meg is érdemli
"No egy kis hahu statisztika "

De ugye nem baj, ha ezentúl nem ez lesz életünk zsinórmértéke? :D Ezzel kb azt tudjuk bemutatni, milyen óraállást igényelnek a vevők.
Ja, én alig, 20e volt benne 2 évesen. Az előzőben meg 30, másfél évesen. Aztán lettek gyerekek :D
Szóval ez nem azt jelenti, hogy meguntam motorozni :)
Ezen jót mosolyogtam. Hát nem is 70.000-nek. Te használod is?

No egy kis hahu statisztika (magam hamísítottam). Túre besorolású motorok, 590 ccm felett és 2005-2010 év járat között, vagiys bőven 8-13 között.
Összesen van 1000 db (átfedések miatt lehetnek kétszer számoltak is)
1-25.000 km között 228 db
25.001-49.999 km között 527 db
50.000-74.999 km között 175 db
75.000-99.999 km között 51 db
100.000 km fölött 19 db

Erre nem tudok mit mondani.
29847 km.
A kicsi is elég lehet, a bandit.hu-s megmozdulásokon jött sokat egy társunk 650nel, utassal. Csak a kimondottan meredek szerpentineken kigyorsításkor maradt alul, ott is azért, mert bevallottan nem akarta nagyon forgatni. De amúgy-nem hazabeszélés_mennyi legyen egy 13 éves motorban? Sztem a reális valahol 100-120e környékén. Csak meg kell nézni, mennyi van a 3 évesekben.
Nem adtam el. Csak levettem:)
Az M4-es nagyon jó,de nem digitális satu,pont jó a kezelése,adagolhatósága.
A képesen még fenn van.
Próbálj ki egy ktm-et olyan mint a satu, az m4-gyes nyergek meg mar utcara tenyleg veszelyesek, vagy satu vagy semmi.

Az SA betéttél sokkal sokkal rosszabb mint a gyarival, ez a durva