Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne hasogassunk szorszalat, lehetne orakat irni a karbikrol.
Gondolom csak kitakaritott a karbikat, ha szetszedte a gepet.
Nyomasveszteseg meres, gyujtas ell., Karbi beall.
Aztan mindenki azt csinal amit akar
Semmit,de ha nem testel a trafo rendesen, akkor kimarad a gyujtas. Ha nincsenek Jo allapotban csatlakozasok, gyujtokabelek, akkor elmegy a teljesitmeny es gyenge szikra rosszul, vagy egyaltalan nem gyujtja a szegenyebb, rosszabb uzemanyag kevereket.
A porlasztok is fel lettek ujitva? Ki lettek a fuvokak takaritva dorzsarazva?
Nyomasveszteseget kene nezni a hengerekben, az megmondja, merre megy el nyomas. Ha nem zar a szelep, akkor hengerbe benyomott levego szokni fog a szivocsonk vagy a kipufogu nyilas fele. De egy Jo digitalis szikronteszter nyomaslefutasa is megmutatja, hogy nyitva marad e a szelep.
Amugy mindenki tudja, hogy a pilot csavarokkal nem dusul az alapjarati keverek mivel az alapjarati fuvoka es a levego fuvoka meret fix, csak bekevert uzemanyag mennyiseget lehet vele szabalyozni. Egy aranyt allitunk, hogy mennyi uzemanyag jojjon fel pilot mellett furaton, es mennyi a pillango szelep ele alatti furaton. Ettol veszi make rendesen a fordulatot es ejti rendesen...ha jo...
Igen, szerintuk... ismeros...
Tekerj ki mindegyik keverekcsavaron 1 teljes fordulatot. Javulnia kell ha szegeny a keverek.
Gyújtáson mit lehet állítani?
A vezérműlánc meg van rendelve csak még nem érkezett meg és hétvégén akartam menni egy kört a gépegységgel. Benzinnel nem teszteltem le, mert a gépműhely bemérte vákummal és szerintük tökéletes. Szerintük. holnap mérek kompressziót. Szelephézagot szívó oldalon először 0,10 re állítottam. Akkor melegen visszadurrogott. Átállítottam 0,15 re. na ekkor már hidegen is visszadurrog, melegen meg akkorákat lő vissza, hogy leverti a szinkron teszter csövét. Pilot csavart állítottam a gyári értékre (3 fordulat kifelé). Egyébként karbi rendben, membránok csekkolva, ultrahanggal kipucolva.
Szia,
A hengerfejet letesztelted benzinnel? Valoban nem enged at? Kacsoeknal nem mindig sikerulnek a dolgok.....
De nagy valoszinuseggel az alapjarati kevereked szegeny kicsit. Dusitanek rajta, szinkronnal egyben. Feltetelezem gyujtas, szelephezag ok
Minden tiszteletem mellett,ha felújítottad a fejét,szét-össze,a láncon már nem spóroltam volna!
Ekkora lánc nyúlás már jó pár fok eltérét okozhat a vezérlésben - de azt nem tudom, hogy a Bandit mennyire érzékeny erre.
Szelephézagok amúgy tökéletesek?
Egy adalék infó még: A vezérműlánc feszítő patron ricnije elég közel van a végálláshoz. Tehát a lánc meg van nyúlva az biztos. Lehet ez minden hiba forrása?
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni mert elakadtam. Motor felújítás történt a télen a GSF 1200 S Banditomon. 2003 as a drága. Hengerfej le lett véve, elküldtem Taszárra a gépműhelybe. Ott kjapott pár új szelepvezetőt, becsiszolták a szelepeket, le nyomáspróbázták, rendben van. Összeraktam és most visszadurrog a karbiba. Szervíz manuál kinyomtatva, az alapján lett összerakva. Karbi pilot csavarja 3 fordulatnyira van nyitva. Szelephézag beállítva, a manuál szerinti eljárással. A vezérlés a manuál szerint a helyén. Mégis az van, hogy szépen, könnyen beindul de közben hallom a ciccenéseket és olyankor megkotlik az alapjárat egy pillanatra. Aztán megint és megint. Gázra szépen veszi a lapot. Mi lehet vele? Van tipp?
Gyere ki kapsz egyet
xr1000
Melyiket akarod ?
Versys ilyesmi,de ha megjon a szuk kanyargo,elkezdek billegni,egyszer csak beporgok mint a bugocsiga......utana meg eg a pofam,hogy megint mit muvelek.....
990 smt-vel kizart,egyenesen kivanja,hogy üssed!
Nekem kettő is van :)
Van egy fasza 50-esem.Bilikék.
Szerintem sem. Én egyre rosszabb vagyok ebből a szempontból, úgyhogy próbálok
valamit olyan fele orientálódni, ami nem sarkall ilyesmire.
Nekem azt mondták hogy majd kinövöm ezt a száguldozós dolgot de ahogy látom ebből nem lehet kinőni
Maradt a gyári 15/47.
Ne, az amúgy sem egy erős motor. Nekem +3 van hátul az 1200-n, na az már hasonlít az ideálisra.
Én azt nagyon várom a tesztjét, de vsz nem véletlen, hogy évek óta nem tudom megkaparintani, hiába reggelek. Jobb is ez így, lehet.
A kistesó s1000r-rel mentem, az nekem borzasztóan kényelmetlen, de a kraftot+ féket megtapasztaltam.
Szinten igy vagyok vele,kenyelmesebb a plexi mogul bogarmentesen vigyorogni....

Nemreg volt szereñcsem egy 1000xr-t tesztelni......full sportmotor csak kenyelmesen ulsz rajta.....gyorsvalto penge dolog,az egykerekezes gatlo idegesit.......szoval lenyujtom valtovillanasig minden fokozatban,benezek a kanyarba,siman beferne,mondom azert picit elveszem a gazt,visszaengedt gaznal rapillantok az orara,240 vmennyit mutat.......na ez sem nekem valo motorkerekpar.....
Veszíteni fog a dinamikából.