Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

cb500 a legjobb
Most nem unatkozok,nagyon szép és tutitökéletesnkönnyű a 650 DL.

Jobb?
Nekem, van, bennem van egy ilyen "csakazértsemveszekBMW-t" hajlam, de nem tudom, elég erős -e :D
Látom, nem lehet senkinek jó szava a Varaderora...
Meg némi kontrázási kényszert is érzek. Mindegy mi a véleményem, azzal ellenkezni kell... Ennyire felütötte a fejét az unalom? Zoli is ráér, üljetek össze Egyébként te is megmondhatod a sok elégedett Vara tulajnak, illetve a motort dicsérő újságíróknak, hogy nem jó. Esetleg az osztrák VaraHannesnek, aki 600 ezret tolt a Varaderojába. Látod, ilyen ütős érveket én is tudok... :DDD
Azok mind márketing által agymosott idióták............................csak tudnám mit dolgoznak a japo márketingesek?
Amiket írsz, kényelem, több hely, megbízhatóság... így jól néznek ki de kellene szólni ezekről a dolgokról azoknak is akik százezreket motoroztak 1150-nel, hogy nem megbízható a motorjuk
Nekem még mindig fura hogy bármerre indulok gs-t találok de japánt már nagyon ritkán
Ez attól függ, mely szempontok élveznek előnyt. Kanyarvadászat (futómű, fék) terén sokkal jobb az 1150. Viszont a Vara sokkal kényelmesebb, több a hely rajta, megbízhatóbb, és a fenntartási költsége is kisebb. Ezek alapján kell a kettő között vakarni a fejet. Illetve azon, hogy meddig lesz ajtócsapkodás és szexmentes időszak az asszony részéről, ha mégis a Bmw mellett döntünk...
Ezért írtam, hogy "Ha utassal is tervezel"
Hat amugy nem... Mentem mindkettovel hosszut, a lz 1150 alap allapotaban a kozeleben nincs a varanak ergonomiaban. Elol sem, de hatul meg nagyon nem. Magas a labtarto,(elöl határeset) topcase eseten ugrig a kapaszkodo, csuszik a nyereg es joval kisebb is. Viszont azzal lehet ketszemellyel is is kellemes dinamikusat menni, a varahoz ahhoz batorsag kell.
Ha bmw, akkor csak telehere.
180 kilon innen minden nehez.
Gyulánk,nyúlánk.
Az nem mindenkinek jó. Meglepő módon magasabb, mint az 1200.. Nem árt hozzá 190cm-nek lenni..
Ha utassal is tervezel, akkor az 1150 fényévekkel jobb, mint a vara. Sztem.
800gs nem jatszik?
Hát a vara az én szememben eléggé túlhájpolt cucc. Nem igazán értem, miért vannak úgy oda érte, amikor olyan nehéz, mint a sár és semmilyen tekintetben nem kiemelkedő, de amióta a mostanin ülök, már nem is érdekelnek egyéb motorok Egyébként nem kell ehhez 50-es tábla, én sem voltam annyi, amikor megvettem
Ebben maximálisan egyetértünk. De mondjuk azt, ami Zöldinek kell, hogy két személlyel, szénné málházva aszfalton túrázzon, és ne legyen túl szervizigényes azt jól tudja. Pláne ebben az árban. Mert több pénzért nyilván vannak jobbak.
A 214 még nem nehéz na de egy 300kilós vara az már nehéz
Főleg ha elkezdünk kukacoskodni hogy mekkora a tömege és mit kapunk cserébe, futómű-fék-geometria, teljesítmény... minőség
Persze, meg az Africa Twines Dakar győzteseknek is elmondhatnám,. Sőt, engem bármelyik félprofi körbemotoroz egy 125-össel. Na és? Itt most átlag userekről volt szó. Egyébként meg mondasd neki Zolival. Ő az, aki unatkozik, és dögnehéznek talál egy 214 kg-os túraendúrót. .

Ui. : én is tudok mindenre (is) ellenpéldát, meg mindennek (is) az ellenkezőjére is, ha ez a cél, csak ez nem vezet sehova
Unatkozok.
Ezt azért elmondhatnád nagyon sok embernek, pl Chris Birch-nek is hogy aszfaltra való az a motor amivel a sivatagban motorozik
Az enyém 83 kiló. az is nehéz, miről beszélsz :D
Az az igazság, én az 1200 Lc-től is. De az majd akkor lesz aktuális, ha én is 50-es táblát kapok szülinapra :)
Most az -pontosabban 1 bizonyos- 1150 birizgál. Ilyen jóval az életben nem mentem. Csak hát
én fázok venni ilyen 20 év körüli betegágyakat. Az a baj, annyival jobban lehet vele
motorozni (fékezni meg kanyarodni, konkrétan), mint a varával....
Ne higgy minden pletykának... Egyébként is: mit keresel te minden túraendúrós cikk alatt?