Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez egy 200as volt, probald ki, milyen. Nehezebb is vagyok nalad joval, siman lehet, h alattad meg simitana, alattam meg az a resze a rugonak mar reg osszekoppant. Nemreg allt elottem a dugoban vmi Honda nagyrobi. Egy szepszal ember ult rajta, neztem a rugostagot, ugy, kb a rugók 1/4-e egymason fekudt.
Ha a sebesség nem lényeges, akkor miért nem próbálsz egy jobb choppert? Kényelemben biztos jobb, mint a sport-túrák.
Hmmm… Pedig reménykedtem benne, hogy a "sportos" futómű nem is lesz olyan vészes, hiszel elöl hátul 40-50 mm-rel hosszabb a rugóútja a GS-énél. De ha kemény, akkor nekem nem való. A 390-es telitankolt 148 kg-ja nagyon csábító az öreg vasam 193 kilójához képest...
Volt 300as sor2 kawám, a mai napig lesegetem a német hirdetéseket, pedig istentelen pénzt ráköltöttem :D
Az még a hőskori motor volt, 36LE mindenféle fojtás nélkül, egyedül tök szerettem. Aztán megismertem a későbbi
feleségem, és elég gyorsan 750-re váltottunk. Nagyon vicces volt, ahol addig 4.-ben gyorsultam felfele a hegyen,
ott 60 kiós utassal 2-es nyélen csak tartotta a tempót.
200 Duke járt nálam, barmoltam vele egy sort tényleg kényelmes a helyzet, de deszka a nyereg, a futómű pedig sportos. Amit azt jelenti, odaver minden kátyúnál, útegyenetlenségnél.
Szerintem a térdszög nem változik, csak a lábtartó került hátrébb így a testhez képest a comb szöge lett nagyobb. Meg hát a hát egyenesen van, nincs megdőlve. De ettől még lehet baromira kényelmetlen.
Talán mert ez számítógép nem a valóság?
Lemaradt a link:
https://cycle-ergo.com/
Érdekesség: ha itt kiválasztom a GS500E (2001-2008) és a 2013 KTM 390 Duke-ot, beírom a magasságomat (176 cm) sokkal kedvezőbb (túrásabb, egyenesebb, nagyobb térdszögű) testhelyzetet ad ki az utóbbira.... (B@cca a csőrömet az egyhengeres indiai csoda...) Akkor viszont miért írják egészséges derekú emberek, hogy egy óra motorozás után qrva kényelmetlen tud lenni?
Az egészségi helyzet nyilván adott és meghatároz dolgokat. Én csupán arra reflektáltam, hogy hogyan lehet félni a motortól? Én az 1250-el is simán tudtam 90-120-al krúzolni és nem vonyított alattam a motor 13e-s fordulaton. Hozzátenném, hogy nekem az első nagymotorom volt a nagy Bandit, nulla tapasztalattal. És még itt vagyok.
A hétvégén vezettem pár KM-t egy 300-as kawát.Neked lenne való bármilyen visszalépésnek gondolod.
A 140 utazót viszi,alacsony,pici és könnyen kezelhető.
Kéthengeres mint a GS,csak jobb.
Bontsuk kétfelé a kérdést:

- a teljesítmény / nyomaték: egyedül motorozom, nem kell autópályán (vagy másutt) a nagyobb motoros túratársak után nyélgázon kapaszkodnom. kanyargós úton a GS500-at sem tudom (merem...) kimotorozni rendesen, erről a 2-3 centis majrécsíkom is árulkodik. Nem mondom, itt mifelénk az alföldi főutakon jó lenne kicsit nagyobb teljesítmény, mert talán könnyebben tudnám a teherautó-sorokat előzgetni. Viszont - sokkal - erősebb motorral talán könnyebben követnék el meggondolatlanságot....

- a kardinális kérdés nálam a motor súlya, és a rossz egészségi állapotom: közepes fokú szívbillentyű-elégtelenség (rosszullét nagyon picike fizikai megterhelésre is), és a porckorongsérvem (a legkisebb rossz mozdulatra becsípődik a derekam). A GS500 tologatása, középállványra emelése is okozott már becsípődést, ami egyedül, a "világ végén" motorozva nem kis problémát okozhat számomra. Amit Zoli írt: 2 éve Erdélyben 10km/h-s sebességgel egy kátyúba figyelmetlenül bele döccenéskor is betakaróztam a motorral. Nagyon megrántottam a derekamat, megütöttem a sípcsontomat és a jobb csuklómat. A motor alól ugyan kimásztam magamtól, de az eldőlt motort (a derekam és a csuklóm miatt) képtelen voltam felállítani. Tíz perc múlva járt arra egy román furgon, azt stoppoltam le: a két fickó tette újra kerékre a gépet. (Persze nem volt ilyen egyszerű, az oldalán "pihenő" gépen a karbik tele mentek benyával, előbb még azokat kellett rendbe szedni, hogy tovább bírjak menni...)

Tudom: egy öreg, beteg ember mi a f@szért akar egyáltalán motorozni? Mert kikapcsol, mert szeretem....

Ha rajtam múlna, akkor a GS500-at egy könnyebb, de hasonló teljesítményű vasra cserélném, ami pl. a 390-es Duke lehetne...
- sajnos két dolog tántorít el tőle: nekem túl drága, nem tudom megfizetni. illetve még a tulajok szerint is kurva kényelmetlen az ülése/üléspozíciója hosszabb úton.
Nekem ezt simsonnal is sikerült előadnom.
Gondolom a súly+lóerő kombináció az ő szempontjából annyi plusz terhelést okoz a motorozás során,ami elvesz az élvezeti értékből,és ezt nem kívánják felvállalni.....vagy vmi ilyesmi....
Ja, az agyuk meg túl gyenge... Tényleg egy szánalom, ahogy emberek hülyítik egymást. De mindegy is
Ilyen nincs.
2db valos erdeklodom hatralt meg eddig, mert bevallasuk szerint tul eros.
Az ipse felborult a gs-el es ket ember tudta leszedni rola.Ettol en is felnek.
Ezt komolyan nem értem. Mi az, hogy félni egy motortól?? Egy motor semmi olyat nem fog tenni, amit te nem akarsz, akkor meg mégis mi a tosztól félsz?? Simán elfogadom, hogy nem kényelmes, nem tetszik, vagy mittomén, de hogy félni tőle?? Ezt valaki elmagyarázhatná egyszer, mert már többen írtak ilyesmit, de kurvára nem tudom felfogni. Egy modern PC-t sem mertek használni, mert gyorsabb, mint ahogy gondolkodtok? Inkább legyen egy ZX-81??
Köszi, de azt hiszem hogy nem.
Nem nekem való félnék tőle. Úgy meg nem szeretek motorozni.
Na, ha tenyleg kell, priviben értelmes ajánlatot meghallgatok.
(A topcase tartot eppen rajtahagyhatom :)))))
Na, ha tenyleg kell, priviben értelmes ajánlatot meghallgatok.
(A topcase tartot eppen rajtahagyhatom :)))))
Ja, és te jössz érte, neked van futód!
A GS az 450k, és előtte én is "lecuccolom" a vasat - van neked dobozod, plexid, GPS-ed éppen elég.