Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Idióta egy index, de már megszoktam. Sunyi egy gép, nincs szél, kaptam is hamar egy osztrák gyorshajtást, ráadásul főúton :D
Alapból combos elektronyos ütvecsavarozó és jó minőségű szerszám.
hidegvágó és kész , egyszerűbb olcsóbb gyorsabb áramot se használsz megmented a bolygót is
Há BMW-s vagy.......az 1200 szimpibb,index működik?
vagy bekapok egy hashajtót és mindjárt fél kilóval könnyebb leszek
Krőzusnak tűnök? 1150
1200?
Navégre,hülye fórum.
nekem is :DDDDDD
Most összevissza váltogatom,nekem működik.
gecó, megmarom magam.
próba2
Ne kattincs a mentésre,csak pipa oszt csá.
Na, ezzel szopok 2 hete, és nem.
Mi a követelményn az avatarnál? Hányszor hanyas kép?
Rendes motorokon letörthető csavarral rakják fel,alapból fúrás van.:-)))

Profil szerkesztése,katt a képre,betöltöd és örülsz.
Hogy a tökben lehet profilképet változtatni?
Abból a pénzből, amit erre költöttél, vehettél volna 3 tasak turbó diétát, az sprórol 3 kilót :D
Ilyen esetekre lenne jó ez az szerszám...
Nekem a rekordom egy bandit gyújtáskapcsoló volt. M8 lyukas torx, ragasztva, de olyannal, ami melegítés nélkül nem jön ki.
Csak mire rájöttem, addigra szét volt nyalva a fél feje :D De kijött.
igen , volt több színben is de az kicsit bazári na meg ez nem fakul ki , fele súlyban van úgyhogy 23 csavarnál spóroltam 85 grammot
Titán?
Egy kis tunying , ha már én nem fogyok a motor legyen könnyebb
vegyél mester vegyél ! nekem is be volt rohadva 1 a nyolcból szépen lecsavartam a fejét végül kifúrtam újrameneteltem és vettem 8 új rozsdamentes M8-ast .... de ez a nemjönki meg beleszakad szinte napi rutin legutóbb virago 535 szabadonfutó 3 M8-asát kellett kiszedni mondjuk a maradék hamar kijött pontozás után ahogy fúrtam 4-essel tekerte is kifele , de az a legfrankóbb mikor beletöröd a fúrót vagy a menetfúrót és aztán azt az edzett szart fúrd ki és megkérdi a kliens hogy mit csináltam egész nap áááá semmit csak kiszedtem 2 csavart
Ès is évtizedekig elvoltam néküle, de ha biztosra akarok menni, inkább evvel állok neki.
Èppen a Gixer/Bandit kipu csavaroknál addig fel sem emeletem a imbuszkulcsot, még ezzel meg nem indítottam a csavarokat, és persze mind ki is jött szépen, igez mellette nagyaon ügyes is vagyok!
A másik pl egy 85-ös Vulkán 750 féktárcsáit kellett lecserélnem. Nem kell bemutatnom a féktárcsa csavarokat, be is van ragasztva, be is van rohadva az acél csavar az alu öntvénybe (volt rá neki 3 évtizede). Ismered az érzést mikor hajnlik az imbusz szára, ha csövet húzol rá meg érzed ahogy nyalja ki szépen a csavar fejéböl a kulcsnyilást. Mindenféle hantázás nélkül a 10 db csavart kb 1 óra püfölés után sikerült megindítani, bizony rózsás lett a szerszám feje, de minden épen és egyben maradt...persze itt is sok múlott az ügyességemen! :-D
Vegyek neked is egyet?! ;-D Vagy maradsz a macsó pózban? ;-)
nemtom én nem használok olyat és elvagyok ... se karbinál se máshol , egy dologra szoktam figyelni hogy pl a ph2 keresztcsavarhúzó ne legyen kopott, pl ha karbizok, ha meg valaki már szétkúrta szaxerűen hidegvágóval megküldöm és mehet a kukába a csavar persze ha valaki sokat ront bont a kopott krovafejeket csavarhúzókat imbuszkulcsokat kell cserélgetni