Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Suri szerviz Gödöllő..
Valaki vélemény?
Sziasztok ! Tudtok olyan szerelőt aki Banditban otthon van? Budapest és 70-80km eres körzet! Én vác közelében vagyok.
Annyi van az új jövevénnyel, hogy egy kissebb túra után másnap du án a garázsba érve benzinszag fogadott...a karbik benzinesek voltak, es a motor alatt is látszott , hogy bizony az este folyamán a kurva csap nem zárt rendesen.. és ezekszerint a tűszelepek sincsennek a helyzet magaslatán.
Nem mehetett el olyan sok cucc mert tele tankban 26 km volt és egy egység ment le a szintjelző szerint a középsztenderen az első kerék felé billenve (középsztenderen ha a hátsó kerék felé billentem a motort akkor meg egy se).
Na benzincsap megtekerget, meg feszeget picit, majd a tank fölbillent, a benzincső leszed, és már nem eresztett a csap.
A vákumcsőben nem volt benzin tehát a membrán nem szakadt át, de azért parázok, hogyígy is juthatott a hengerbe benzin, majd abból pedig az olajteknőbe..ez meg ugye nem olyan jó..szóval 4liter motil 5100 10w-40 beszerezbe olajszűrővel biztos ami fix.
Dilemma az van , mert szagolgattam az olajat amit kiszívtam egy fecskendővel, és hát tudja az isten hogy mi lehet , mert ugye azért kicsit benzinszaga az van talán a használt olajnak, szóval nemtudom pontosan mi a helyzet. Amit talán látok , hogy nincs az olajba egy liter benzin, talán egy kevés lejutott, de ez sem biztos.
Most leengedtem a karbikból a benzint és így álok most..
Ha kicserélem az olajat és ugye már a benzincsapom zár (éppen) de a tűszelepek szarok , akkor a tanktól a karburátorig lévő csőben a benzin szépen megint el kezd átmenni a rendszeren, amit nem tudok hogy veszélyes-e az új olajra nézve.
Nem számolják, bele van ütve.
Száguldozás alatt azt értettem, hogy nincs szükségem a nagy végsebességre. Túrázni nem akarok vele. :)
Azért remélem, a műszakin nem kezdik el számolgatni a fogakat :)
Megrendeltem egyébként a ZVM-X-et :)

Köszönöm a segítséget!
Èn is Saito-val szereltem a gixer telokat. Igaz egy métert nem mentem vele, de még nem folyik. Ezzel a márkával itt németben eddig nem volt gondom, de hallom Mo-on, hogy van aki már csak úgy vállal garit ilyenre, ha a gyárit hozzák bele, mert hogy annyi a selejt....
Nem tudom mennyi van a gépben, de sajnos néha nem lehet megúszni a csúszócsapágyak cseréje nélkül az ilyen felújítást. Ugye sokszor inreleváns is, hogy mennyit mentél a motorrral, inkább az, hogy milyen útviszonyok között. Sok esetben szereintem a csizma belseje is hordósra tud kopni, így még a csapágycsere sem igen segít...
Nem tudom a többi márka zászlóhordozoi milyen minöségüek, és mennyi velük a baj, de nekem nincs túl sok jó tapasztalatom a se a gixer 1100 forditót telójánál, sem a gsx 1400 sima telójánál. Még az elsön a króm bevonat kopik meg a terhelt helyen, addig másiknál felcsikozodott a króm, úgyhogy a gsx 1400-nél a sok kisérletezés után fogtam magam és vette, egy pár bontott telót az úgy ahogy volt beletoltam...
Németben (sem) nagyon jó eltérni a gyári áttételtöl. Ellenörzésnél, müszakin nem nagyon dijjazák jutalompontokkal. Egy 150 lóerös motorra, én az amúgy is ajánlott erös ZVM-X típust tenném fel...Ha nem haragszol nem álnék neki számolgatni, hogy mennyi plusz hosszt vesz fel két extra fog hátul...eleve megkever amit írtál: "Száguldozásra semmi szükség"... a +2 foggal többet forog a motor szóval hamarabb leszel magas sebességtartományban, igaz nem fog menni 270-et csak lehet 262-t...ha turázol meg pont jó ahogy van...én törtem a fejem anno, hogy átvegyem-e a Bandit 15/45-ös áttételét a 1100 gixeren amin 15/48. De végül így szerettem meg ahogy van.

Szóval gondolom valami ilyesmi:
https://www.ebay.de/itm/KETTEN...
a lajos 1 oldal a jt a másik oldal a lajos aszondja 42 a jt meg 43 gyári hondazacsiban pedig lehet venni 42-est meg 43-ast
De nem arról volt szó, hogy mit gyárt hozzá a JT, hanem hogy 42 a gyári...
http://www.jtsprockets.com/cat... itt van a jt nem is gyárt hozzá 44-es hátsó fogaskereket a 2002 esnek gyáriba 2 méret rendelhető hátra a 42-es és a 43-as
Üdv, pár héttel ezelőtt villa szimmeringeket cseréltem. Pár száz kilométer után elkezdett folyni az egyik villaszár. Az ideg megevett... Járt már valaki így? Lehetett fos minőségű a szimmering?
Japán Saito szimmering ment bele, eredeti Suzukis új porvédő. Teljesen szétszedtem a villát, elmostam, új olaj, minden szépen összerakva, olajjal sikosítva, beállitva. Nem értem. A csizmaszár belső falán se volt semmi sérülés, szóval előtte se volt a szimmering kicserélve a kipiszkálom módszerrel. És két éve van nálam a motor.
Valakinek valami ötlet? Köszi előre is.
Nem tudom, jó CBR-t néztél-e... SC50 2002. Ennek 16/42. De ez a 15/44 most felcsigázott
elméletileg elég a VX mondjuk én valami 70 lóra emlékeztem de az lehet az 520-asra érvényes , a DID szerint jó a hondára , viszont a lánchosszúságra inkább 110 est vennék mert az a 15 44 csak egy foggal, tehát egy szemmel több mint a gyári ... most vagy felmegy a 108 vagy nem, kivenni 2 szemet még mindig egyszerűbb mint topogni meg dünnyögni ha fel se megy vagy túl feszes lesz a végén....mondjuk a jtsprocketsen 16 43 a gyári áttétel
Most láttam a neten 15/44 kombót. Ahhoz viszont marad a 108-as lánc, nem?
Mielőtt még leütöm az entert a zvmx rendelésénél, megvárom István véleményét is, jobb ilyesmiben a mérnökre hallgatni.

Meg még előtte kérdeznék áttételekről. 16/42 a gyári 108-as lánccal. Mivel száguldásra semmi szükség, így tennék hátra nagyobb lánckereket. Mik a tapasztalatok, 2 fog elég, és érezhető különbség? (tehát 44-es) A lánc ilyenkor a 2 fognak megfelelően 110-esre növekszik, vagy a 2 fog miatt akkorát nő az átmérő, hogy még nagyobb lánc kell?
Hajlok én a jó szóra. Ezért is kérdeztem. Egyébként meg nem húzzák, hanem húzom...
Kb 120 lóig jó vagy a VX-szel. Ha annál erősebb, akkor zvmx.
Kb mintha azt mondanám, hogy x kilóig jó a kötél, utána meg a vontatórúd :) Én azért tenném fel a kb 30 euro többlet ellenére egy cbr-re a zvmx-et, mert azoknak húzzák a gázt rndesen, kapja a teljesítményt, a terhelésváltást, stb. Szerintem.
Én erről a táblázatról puskáztam, eszerint az 530 VX elég rá. De ezért tettem fel a kérdést, hogy ki hogyan látja.
De fejtsd már ki légyszi, mert én még a különbségeket se vágom.
Ilyen sportgépekre csak én nem tennék VX-et. Hacsak nem túrázni járnak vele, ahogy az itthon hirdetettekkel
108-ast. Találtam is kedvező árú 530 VX-et az E-Bayen, csak nem tudom, elég-e CBR 954 RR-re.
Igen, a kulonbozo teljesitmenyekhez mas szakitoszilardsagu lanc valo. Erosebbet nem erdemes venni, csak penzkidobas. Nèzd meg a szem oldalan most mi van rajta. Milyen meretu lancot keresel?
Segítsetek nekem egy picit légyszi'! A DID láncoknál mi a különbség az NZ, VX, és ZVMX között? Lóerőfüggő, hogy melyik ajánlott?
Nem írtam olyat, lehetetlen. Csak annyit, hogy hihetetlennek tűnik. Nem ua.
Az infó alapján a motor nem külföldről jött, hanem Magyarországon volt üzembehelyezve 2001-ben. a futásteljesítmény fülnél csak 2010-től van információ de gondolom ez a rendszer hiányossága hogy előtte nem látni mennyi volt.
miért lenne hihetetlen...? Nézd meg a mobile.de-n, hány kiváló állapotú, vezetett szervizkönyves motor, minimál km-t futott motor van fent.. Itthon pont ezért nem veszek motort soha...