Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mégegy érdekesség: Haver rákapott a pályára (azt mondta a blogom adta a végső lökést, elmorzsoltam egy könnycseppet) . Hirtelen lett is szabadideje, járt idén sokat. Az utolsó kakucsi napról tett fel videót. Banyek, mint azok a maláj/thai képek a belvárosokról. Ez a mozdulni nem lehet. Tény, volt, hogy pl csütörtök délelőtt 3an voltunk, de hála a hringen levő minősíthetetlen g******snek a hangnyomással, rengetegen kezdenek lenniba kispályákon. Idéntől az eringen a létszám miatt csoportbontás van, ami amúgy sosem volt, nem volt rá szükség. Szóval bárkinek van befektetni való 150-200 milliója, nyugodtan terítsen ki egy kilométer kanyargó aszfaltcsíkot, menni fogunk!!
Nem lesz ecceru menet.Ra kel feszegetni a gunyat.
Labtarto csak f4 et talatam,szoval mokolni kell.Stb.
De jo teli moka.
Tavasszal egyeztessünk!
De ha szar lesz, ne engem szidj :) Tomi barátom csinált egy Cr-t Fazerból. Minden cucc kínai ebayes volt hozzá, voltak meglepően szép kidolgozású, minőségi darabok, és voltak, amik kicsomagolás után egy sóhaj kíséretében mentek a kukába. De ugye ezt képről meg nem mondod.
Pedig olyaniskell.
A legnagyobb falat ma meglett.
Olcso idomok.
Az az igazság, olyat még én is vennék. Kormánycsutkát nem mertem, mert ha az törik le féktávon, az kampóbassó :)
Fònök,kinai ebayes komplett kinai labtartoszettrol velemeny?
Vehető,ilyen hobbiegereszesre kispalyan?
Kigyorsitason is van meg mit morzsolni, lefektetve nem merek nyelet húzni, pedig elvileg lehetne. De igyen, a fektavok a kovetkezo evi projekt :) Bar meg hatha 1-2 belefer. Elvezni mar marhara elvezem
Blogoltam....
Alakul,kigyorsitas jo,befele kell gyorsulnod,sztem tul hamar lefekszel,probalj minel beljebb fekezni egeszen a kigyorsitasi pontig vagy vmi ilyesmi,de a palyazashoz nem ertek....
Na, most hamar 10 miatyánkot, 4 üdvözléggyel mondjál szépen el :D
Kannábúl is fel lehet tőteni!

Na nem ezekből:
légyszíves ne egyszerűsítsd le! motorkerékpárra szerelt, gyúlékony , jármű működtetéséhez szükséges folyadék tárolására alkalmas egyedi formájú tartály mely zárható, szellőzést biztosító nyílással van ellátva amin keresztül biztosított eme eszköz feltöltése szabványos töltőpisztollyal ... de lehet kihagytam valamit
Van benne valami, mert a Tank, az egy "tüzelőanyag" tartály, nem tudom pl a 80 mm-es páncéltörőből mennyi van benne, és azt sem mennyivel tud menni a lánctalpain max!
Ja , igen, bocs, ezentúl a tankot is tüzelőanyag tartálynak hívom.
Ezen egyébként minden egyes elem típusbizonyítványos. Egyedül a lánckerekek miatt kell majd izgulnom. Ámbár ha átmegy, akkor is könnyen lehetséges, hogy pár kör után remegő kézzel és önként fogom visszatenni a 16/42-t...
Igyekszik az ember.
Akkor, hogy érthetö legyen. Eddig volt nagy alkotói szabadság, azt csinált mindenki a jarmüveivel szinte amit akart. Ahogy nézem , olvasom, ennek drákói szigorral kivánnak végetvetni. Nyilván néhány esetben teljesen érhetö a dolog, de részemröl hiányolom a szankciókból az józan paraszti belátást azt a fajta müszaki hozzáállást amit pl a németek is csinálnak. Van típusbizonyítván, mehetsz isten hirével, ha nincs még akkor is van esélyed a müszaki megfeleltetésre....
De vissza az eredeti témához. Az áttétel módosítás velejárója az elhaladási zaj megváltozása, manapság ezért meg komolyabban büntetnek , mint szinte bármi másért. Az hogy a pályán mivel lesz optimális az eröforrás, az nem tartozik a közuti közlekedés szabályozása alá, még akkor sem, ha sokan a közuton versenyeznek... Szóval kb az a kategória. mint a nyitott kipufogó rendszer. (Itt zárójelben jegyzem meg, hogy a szabadelvü "versebyzöket" elküldeném pl Bangkok-ba, ahol szinte nincs olyan jármü amin gyári hangtompito rendszer lenne, és komolyan mondom, hogy többenrendö halláskárosodást lehet szenvedni, csak még az út mellet a taxira, buszra várunk.)
Bandit-áttétele lehet hosszú, nem véletlen nem buzeráltam a gixeren a +3 fogat...
Ahhoz kéne végre felnöni, hogy a közuti közlkedésben rész vevö jármüvek nem az alkotói szabadság kibontakoztatására valók, ha mégis valaki nem tudna töle szabadulni, akkor végezze el a müszaki egyetemet, és csapodjon valamelyik mérnöki irodához...
(Nyilván ha nem adok rá okot, hogy harsona bazári motorral jelenek meg a müszakin, akkor dudán és féken kivük szinte semmit nem néznek meg, de itt nem hülyék gyülekezete a müszaki állomás, hanem tapasztalt mérnökök akik akár maguk is motoroznak, versenyeznek...)
Lanckerek az Zoldi!
A gyári áttétel a legtöbb motoron teljesen szar, -1 fogból elöl kb bármelyik típus profitál. Pl cb500, gyári áttétellel 80 alatt nem viszi a 6-ot. -1-gyel 50tól gyorsít. Vagy a nagy bandi is, mi töknek megy 170-et kettőben? Leáttételezve meg legalább gyorsul rendesen. Komolyan a németek számolgatják a fogaskereket? Pl leveszik az első deklit műszakin?
Igen, az jó is lesz, mehet az egykeró gázra kettőben :D
Gratula hozzá, most akkor lefeded 3 év alatt az összes fajta motort? :DD:D:D
Hello. Köszi az infókat. A csúszócsapágyak elég jó állapotban voltak. 30 ezer van a motorban. Kicserélem mégegyszer. Ha baj lesz max kap egy gsxr villát úgy is szarrá a fékje és a futóműve a banditoknak...
Köszi Vidom a hozzászólásodat! Beszéltem chaten vele rendes volt..tanácsot is adott és egy hét mulva akkor lehet hogy megyek hozzá!
vidd el Tascnerhez ő a mágusa ennek a tipusnak és a karbis motoroknak egyaránt
Nekem eddig o szerelte. 2 eve tortent egy baki (amit vagy o vagy a segedje kovetett el). Eljott a motorert, elvitte es vissza is hozta. Ez tobb mint 200 km es nem fogadott el semmit erte. Az eredeti javitast fizettem, a baki helyre hozasa nem kerult semmibe. Legkozelebb is oda viszem.