Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amíg itten vitatkoztatok, én elmentem porolni.
Ahogy írod, kezd olyan lenni mint a facebook. De nem miattunk, hanem miattad mert neked van egy berögzött gondolatod és mindenki más hülye.
Ha csak mikronokat lehet eltűntetni akkor kerdezném, hogy a francba szedi le a bevonatot a polír ?!
Üdv,

Jó hosszúra sikeredett, de korrekt...
Elnézést kérek, a polírozás feletti tili-toli miatt. De a véleményem még mindig az, hogy nem megfelelő megoldás a villaszárra (csak idő spórolás az igazi megoldás előtt).

Szerintem leírtál mindent erről az egészről.A fórumról, az emberekről a mai motoros "kultúráról" meg úgy mindenről. RESPECT

Az ár/kor/érték függő szerelésről meg annyit, hogy anno a "szaros" kis Jawa 350-emre se sajnáltam soha a pénzt.

Fuhh, már értem mire gondoltál. Mindig is odavoltam a régi gépekért. Sajnos ebből a korszakból sport téren csak egy 750-es karbeszos SRAD volt amivel mentem jó párszor...az valami bibasz gép volt a maga egyszerűségével, tömegével és "butaságával"
Jobban meglepett, mint a K5-ös Gixxerem vagy egy literes GSX-R...Nem az erejével vagy nyomatékával, hanem ahogy azt leadta a hátsó kerékre.
Azóta se tudtam meggyőzni a haverom, hogy adja el nekem,mert úgy se jár vele.
Krisz!

Elöször korrigálnám magam, hogy egyértelmü legyen...a felcsikozást el lehet tüntetni szépen. èn egy köszörüre szerelt filckoronggal megcsináltam poliroasztát használva. Ha a húzással megegyezöen forog a korong, szépen elveszi az éleket és sima lesz a felület újra. utána meg körkörösen "elsímitom" és szép lesz...nem nyomatékosítottam azt, hogy én valoszinüleg rosszul határoztam meg a gyökérokot, és hiába kerestem az éleket a csúszócsapágyon --> azt hittem, hogy az húzza fe megint. Mivel nem gondoltam, hogy szimering okozza, ezért újra össze lett szerelve, és megint felcsikozta. Ezt megint el tudtam tüntetni, de újra felcsikozta... és harmadikra már nem adta ki rétegvastagság...elfogyott a króm...Ezért javasoltam (én is ) azt, hogy szimeringcserével megoldodhat a felcsikozási problémád...Ennek folyományaként nem vesztve vele semmit igazából, érdemes ,megpolirozni a szárat, és egy új (gyári) szimeringgel összeszerelni. Ekkor elkerülheted akár hosszab idöre is szár cseréjét.

A forumos légkörröl hangulatról meg annyit...igen van használható meg kevésbé releván, kevésbé használható vélemény, és ugyan iígy van használható tapasztalat elsö kézböl, vagy másodkézböl is, ami meg nem passzol bele azt meg ügyesnek kell lenni és ki kell zárni a felhasználási körböl...Egyszerübb elfogandni, hogy vannak emberek akiknek nincs és soha nem lesz elsö kézböl tapasztalat, meg véleménye, de néha szócsönek vagy kábelnek jók, hogy a máshonnan összeollózótt infókat ideöntsék, más kérdés, hogy esetek többségében nem relevánsak, használati értékük akkor éppen a zérohoz konvergál, de nyilt fórum esetében a mai fröccsöntött világban együtt kell tudni élni, vagy te kapsz agyvérzést, míg ök esenként annak hiányában ilyet nem fognak elszenvedni. A mérgelödést csak magadnak tudod gerjeszteni, ugyan azzal az energiával át isz tudsz rajta mosolyogva lépni.

Akárhogy is nézzük egy ilyen fórum a fíllérbaszásról szól, hiszen hányan csungenek itt egész nap, egy -egy olcsó vagy ingyen ötletért, úgy hogy amúgy semmivel nem emelik a hozzádott értéket a forumnak, max a egy-két napi kudarcar bövitik a forum terjedelmét...egy ilyen környezetben minden nagyon drága másoknak, és ugyanakkor zsugori is vagy mások szemében, mert barkácsolsz-kendácsolsz, és nem a méregdrága alkatrésszel javítod ki a hibát....Ezeket el lehet kerülni úgy, hogy privátban írsz azoknak akiktöl érdemii infót vársz, és akkor nem kell bosszankodni a nem használható tartalmak miatt.

Szerintem 2 perc után bárkiröl kiderül, hogy kettös mérce szerint alkot véleményt, és hogy senki nem következetes... Az én hozzáállásom is a motorozáshoz furcsa, hiszen egy 4-600e€-os motort haználok, de bukóra el tudok költeni 5-7 évente több mint 300€-ot is. Egy ilyen helyzetben kiröhögnek, hogy egy MZ áru motorral járok, másik esetben meg hülyének néznek, hogy annyit adok egy bukóért, hiszen a lidl-is 35€-ért pont olyan jó...De kit érdekel a többiek véleménye akiket nem kérdezetél...persze ök akkor is el fogják mondani....de az egészet elkerülheted ha nem irsz be, vagy nem irsz árat...

Az én meglátásom szerint az is hibás következtetés, hogy a jármü értéke meghatározza pontosan, hogy mennyit érmes rá elkölteni, és hogy akinek, drágább jármüve van az többet enged meg magának, ha alkatrész kell cserélni...erre az élet pro és kontra mindig rácáfol. Akik eladják nekük a karáconyfadiszeket tökéltesen feltérképeték már az emberi viselkedéseket, reakciókat, ösztönöket, és nagyon sok üzleti modell épül ezekre, és ahogy látjuk, minden szart eladnak aranynak, amiröl 3 év sem kell hogy kiderüljön, hogy tényleg egy rakás szar, de itt van helyette az "új" ami sokkal jobb...

GSXR 1100: egy idögép...ha kivácsi az ember´(még?) hogy mennyire esetlen, mennyire semmirekelö, tohonya, punnyadt,...( tetszés szerint folytatható) lett, kell egy ilyet, vagy ehhez hasonlót birtokolni, és egyböl rájön, hogy milyen szinten ki van nyalva a felhasználó segge ma már... az erre általában adott válaszok sem relevánsak, mert annyi olyan ember segge alá is megrajzolták már a motort akik gyerekkorukba is csak az "autó-buszba-vonatba" ültek be még a körhintán is....

Üdv
István
Köszi az infót. Ez lesz a végső elhatározás.
Ha matt fekete lenne még be is vállalnám.
Hayabusa telópárhoz :-)
Így van, volt még egy magyar akkoriban akinek nem jutott gyári fene tudja miért viszont a reszelt MZ-vel majdnem olyan időt futott parádon mint Drapál, akkoriban én őt tartottam sok ismerősömmel együtt a legjobbnak, nála is ott van a mi lett volna ha?
Drapálnak csupán nagy tisztelője vagyok. Sajnos élőben nem láthattam.
A fiával beszélgettem csupán egyszer.
Drapál a maga korának igazi nagy hőse volt, amit a motorozásban nyújtott nem gyári pilótaként...
Mi lett volna, ha...
Ránéztem az adatlapodra és Drapál képeit láttam, van valami kapcsolatod vele? Nekem anno sikerült beszélgetni vele, na jó ez túlzás, kérdeztem és válaszolt amit szájtátva hallgattunk a buszánál a versenyek szüneteiben.
Nem bántottál meg senkit legalábbis engem biztos nem csak annyit írtam, hogy még egy 1.3m-ás gépnél is van akinek számít az 100000huf és a polírozással semmit nem veszít csak egy kis munkát mert ha nem sikerül akkor a szerelő sem kér el semmit és még mindig meg lehet venni az újat, de a lényeg, hogy általában sikerülni szokott, nyilván nem lesz olyan a felület mint egy újé, de többnyire azt a szimering megoldja. Én azt mondom amíg ki nem próbál valaki valamit addig ne mondjon róla rosszat bár ha csak egyszer teszi és az pont nem jön össze akkor nyilván általános véleménye lesz a dologról épp ezért nyom talán a latba többet annak a véleménye aki viszont többször is csinálta.
Kezd ez az oldal is olyan lenni, mint egy facebook csoport (hála isten nem vagyok fent a facebookon)...

Én megértem miről beszéltek. Sőt konyítok is valamit hozzá, mert gépész a szakmám és egy lakatos műhely gyártásvezetője is voltam évekig, ahol políroztunk is...
K.István is írta...polírozással nem lehet jól megoldani.
F.Levi meg ne jöjjön a kavicsfelverődéssel, mert nagyon nem erről van itt most szó. Polirral nem lehet élt letörni, a te szavaiddal leírva.Mivel extra finom dörzsanyagot visznek fel a felületre,ami csak mikronokat képes eltüntetni. Egy kavicsfelverődés század miliméterek. ELŐTTE MUSZÁLY CSISZOLNI A FELÜLETET!!! Ami ugye jelen esetbe (NÁLAM, hogy ne értse senki se félre) nagyon nagy esztelenség lenne. A horony még ott marad, szerinted ott nem jut ki az olaj? Vagy oda bekerül a polir paszta és ok? Mehet vissza a szimmering?
Valamint nem akartam személyeskedni, de ez egy Bandit forum.Nem itt kéne más márkákat isteniteni "(A bandithoz lehet hogy olcsón tudsz venni utángyártott szárat de egy komolyabb futóműbe annyiba kerül egy szár mint a bandit egész eleje" a te szavaid...

tsanyi: Az 1250-em mai értéke kb 4200 Euro (1.300.000 Ft) nem egy ETZ-ről vagy egy GPZ 600-ról beszéltünk. Én folyamatosan a magam gondjáról irtam. Nem másról, nem párszázezres gépről. Erre vártam használható véleményeket.
Nem vagyok én sem eleresztve, van 3 gyerekem, kölcsönöm, nem iszom, nem cigizek,nem lopom a pénzt. Dolgozom...
De számomra a gép fenntartása nem arról szól, hogy spórolok-e 100-200 Eurot.
Megkérdeztem, mert ez egy fórum. Valamint HOZZÁÉRTŐ, ÉRTELMES válaszokra vártam.
Hozzáteszem meg is kaptam PÁR HOZZÁÉRTŐ embertől, akinek az első 3 mondata után le lehet vágni, hogy ért-e hozzá vagy csak leirom mit gondolok.

Neharagudjatok, de nem tudtam már magamba tartani ezt, Ha valakit megbántottam, bocs. De maradjon mindenki a kaptafánál...Rock and Roll...
Ja, ez szokott előfordulni még újabb gépeknél és ez is ha nem túl mély az ütés akkor simán javítható.
"Nah most 100-110 Euro miatt szerintetek válassza valaki a LEHET jó lesz kategóriát?"
Igen, mert nem akarod érteni amit azok írtak akik csináltak ilyesmit. Nem, nem csak lehet jó lesz kategória hanem inkább lehet, hogy nem lesz jó, de általában aki ügyesen csinálja annak működni fog akár házi körülmények között is és igen, száranként 100-110€ az sokaknak pénz és egy párszázezret érő gépnél értelmetlen pénz pocsékolás egy új szár ha megoldható javítással is. Aki milliós géppel szaladgál az még majdnem új és ritka, hogy hozzá kéne nyúlni normál esetben egy szárhoz, de ha igen akkor annak nem okoz gondot megvenni az újat, de ha jelen esetben ez így van akkor egyáltalán miért tetted fel a kérdést ha nem okoz gondot megvenni?
Nem tudom, mennyi. Kivette a telókat, futárral elküldte a cégnek
Ott szétszed, elmos, szárakra polír, gyári szimmering, össze.
300 euro elutal, telópár másnap hazajön a futárral.
A csodás hondam ami nem egy millios ertek produkalt jo par rozsda altali lepattogzast, megvetel utan szemreveteleztem, es bassza meg a lom felkialtassal kerult bele egy friss olaj, majd ket eve kb 10 e km kellett hozza hogy erezheto olajnedves legyen, csak epp kezzel lehett erezni meg a koszgyurun latszodott, bontott jo allapotu kerult bele komplett, szimeringcserevel.
Szoval a szimering sokat bir.
Nagyon sok esetben egy kavics miatt sérül a szár, a sérülés éles ami tönkreteszi a szimeringet, ezt ha megpolírozzák, az élt letörik és máris nem fogja megsérteni a tömítő élt.
A bandithoz lehet hogy olcsón tudsz venni utángyártott szárat de egy komolyabb futóműbe annyiba kerül egy szár mint a bandit egész eleje. Itt tökéletes megoldás a polírozás és mint írtam, rengeteg nagy szervizes polírozza a szárakat.
Megírtad a lényeget azt hiszem mindenki számára. Köszi az infókat.
Mire gondolsz az 1100-al kapcsolatban?
En poliroztam a csikozast , majd elforgatva összeszereltem. Aztan megint fecsikozta... nem emlekszem hanyszor poliroztam, de vegül rammosolygott a rez vagy nikkel reteg. Akkor vettem egy kromszarat uj csapagyakkal összeszereltem. Azt hiszem azon is megjelentek a csikok. Ekkor basztam bele egy gyari telopart ugy hogy meg folyadekot sem csereltem benne akkor olyannyira Tele volt a puttonyom az egesszel... persze hogy megnyugtassam az aggodosabb tulajokat, mar volt kezelve azota... de hogy meg jo allapotban van az is közrejatszik hogy a komcsik nyertek a valasztasokon, Hja nem, inkabb az hogy 3-4 eve fel van bakolva es csak müszakizni jar.
Szerintem rendelj gyari szimeringet elöször aztan pakold össze azzal! Ha elfossa magat akkor meg vegyel egy Gsxr 1100-et! Utana mindjart minden mas megvilagitast kap!:-)
Mennyi egy polírozás? 50 Euro? Szerintem minimum. Egy új krómszár 160 Euro (jó minőség, certifikált) . Direkt nem gyárit irtam, mert valószínűleg előjönne a probléma. Nah most 100-110 Euro miatt szerintetek válassza valaki a LEHET jó lesz kategóriát?
Milliós motorokkal szaladgálnak az emberek, de basszus ha valahol olcsóbb 5 Forinttal a benzin, vagy 1000 Forinttal az olaj akkor odamennek, még ha szar is. A motort nem csak meg venni kell hanem fent tartani és lehetőleg nem gányolással. Aztán mindenki patika állapotú, nem behozott nah meg persze olcsó, kevés kilométeres motort szeretne venni ami gyári vagy jó minőségű alkatrészekkel volt szerelve SZALONBA. Ti örülnétek ha a ti jövőbeli motorotokon spórolna mindig a tulaj? Eladásra jó az annak.... alapo n? Én a gsxr-t eladás előtt még gyári alkatrészekkel meg gyári csavarokkal szereltem... Tudtam mit adok el, és nem kellett félnem hogy az aliexpresses fékkar vagy fékbetét, vagy kutyacsont befosik a srácnak egy kanyar előtt és nem szárad a lelkemen senki baja..
De, többnyire bejön és ami hiba marad azt a szimering jó esetben leköveti persze van ami nem sikerül ott marad a csere.
Ismerős nemrég csináltatta egy Hornetben a telókat az egyik legismertebb osztrák specialistával. Ott is minden eseben polírozzák a szárakat
De nem jön be - inkább lejön a maradék is.
Azé' ez pénzkérdés is, egy új pár szár nem kevés (már akinek) és ha számít a lé akkor eleinte megpróbál mindent ami olcsóbbnak tűnik, a polír jóval olcsóbb és ha bejön kész öröm.
De csak eladás előtt. Saját használatra inkább cserélni szokták.