Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ettől,de hát kinek mi.......

https://totalbike.hu/robogoblog/2020/01/21/vettem_egy_roncsot_de_meg_azt_hiszem_hogy_kincs/
1290 Adventure
Ettol azert megemelkedik a pulzusom.....

https://totalbike.hu/sebessegoltara/2020/01/23/a_soha_fel_nem_tett_kerdesre_adtak_valaszt._ketszer./
1150 gs is
Engem is meggyőzött.
Mert egy kommersz vmi, presztizs nulla, de amig ra nem erez valaki,h milyen tuti kis futo meg fek van alatta.....nekem is kellett par szaz km mire meggyozott......de egy f800gs,ktm stb jobb nala...
Mondjuk ez bármekkora motorra áll...
"Mert ezer alatt nincs élet" Viszont "ezer felett viszont egy pillanat alatt véget érhet!
Mert ezer alatt nincs élet.
Ja, a Versysed az nagyon állat, sok mindenkinek ajánlgattam már,
aztán jól nem vett senki :D
Ha el tudod engedni a cm3-t, akkor szelesedik a valasztek, futomu,fek iranyaban. Ezt tettem en is,azota .
Én az enyémet, mielőtt vittem hozzád, elvittem lemosni. Addigra már vagy egy éve nem ültem rajta. Konkrétan fostam és nem értettem, hogy tudtam én ezzel eddig kanyarodni?? Tökre szégyelltem magam, magam előtt
Drágák. De nagyon nem indokolatlanul Ha indokolatlan lenne az ára, akkor te sem kerülgetnéd
30% de a nejem azt mondta , hogy nem ül többet motorra így 10% utassal a Leányomat szoktam vinni de így hogy nincs moci sehogy
Utassal motorozol?
Szia
más túrát is nézegettem 4-5 ezer euróm lesz rá , cbf 1000 -et ,5 ezerért már 2010-13 20-30 e km-el a komolyabb kategoria mint az fjr 1300 vagy a bmw r1200rt az ennyi pénzért 2005.-6 100 e km feletti futással , nézegettem még a v-strom 1000 azon is elgondolkodtam , hogy nem veszek az idén majd jövőre azt 2000 euróval többért. vagy beletolom 1 fiatal pédányba ozt hitelre elhozom .Ami nagyon tetszik az a r 1200 rt csak sztem indokolatlanul nagyon drágák, az a baj , hogy a mostani motorok már full elektronika
Oszt képzeld en mit csináltam volna.
HAllod, fél év GS után visszaültem Banditra, majdnem bementem vele az árokba :D Szerintem gondold át :D
EBC Extreme Pro Sintermetal sport fékbetét kell a banditba ennek nagy a súrlődási tényezője,én ettől jobbat nem találtam,volt még nissin,meg brembó,nagyobb erővel kellett húzni a féket ezekkel, meg a többi átalakítás amit írtam,szuper fék lesz.
állítólag a régi 4 dugós nyergek jobbak mint a 6 dugósak az enyémen 4 dugós van 2 újjas fékkarral de nem panaszkodok most EBC organikus fékbetét van benne az előző nissin volt az mintha kicsit jobb lett volna , megvettem a fémhálós fékcsövet előre tavasszal az lesz rajta meg új fékbetét vagy AP vagy Nissin meglátom (különben nem fékezni kell hanem a gázt húzni )
Egyik suzuki fékje sem az igazi. Én anno szinter betétre váltottam, mert az X-bike nem merte beépíteni a Goodridge fémhálós fékcsöveit, mert az enyém ABS-es volt és fostak tőle. Sokkal jobb lett ugyan a betét cserétől, de még úgy is fényévekre az igazán jó fékektől. Ha rá tudott volna kerülni a fém fékcső, akkor szerintem már bőven a vállalható kategória lett volna.
Ebc fékbetétek,ezeknek nagy a súrlúdásuk:
https://ebcbrakes.hu/fekbetet-...
+fémhálós fékcsővek és zzr 1400 főfékhenger.Nekem ez volt 1250s banditon,sokkal jobb lett a fék,jóval kisebb úton mozgott a fékkar és jóval kisebb erővel kellett húzni.Itt a mátrában és máshol ,szép kékek lettek a tárcsák és akkor is jó volt a fékhatás,,fékolaj is vmi motul volt benne magas forráspontú.
értem
Talán 2006-ban pakolta össze a suzuki az elsö szériát amiben még a légolajos blokk volt de már 1250-es futómü elöl...2007 volt az eslö 1250-es...13 éves kis költségvetésü motoron lehet fogást találni böven...föleg ha hasonlitási alap nem ebböl a szegmensböl való.
Egy ABS-es rendszernél azt gondolnám kicsit bonyolultabb a fékcsö csere...
Biztos lehet bele tenni harapósabb betéteket, de egyújjas soha nem lesz, márcsak testsúlya miatt sem.
Lehet tenni rá radiális föfékhengert is amivel szintén érzetre javúl a fékhatás. Nekem a 1400-esen így lett fékem. B-king radiális föfékhenger-fémhálós fékcsö, meg valami AP-racing harapósabb betét. A hegyekben kétszeméllyel meg felpakolva, a hajtü visszaforditóknál egész nap markolászva a féket jól jött, az autópályán meg fékezöernyöt szoktam használni...
(sok esetben már az is segít ha kicseréled a 8-10 éves elöregedett fékbetétet egy frissre.)

(Mostanság meg a munkába járóson van egy egydugattyús úszónyerges elöl, hatul meg dobfék, aztán lehet ügyeskedni, meg markolászni...)
Sziasztok Olvasgatok olvasgatok és mindenhol azt mondják , írják , hogy a 1250 bandit fékje nem az igazi , ehhez lenne 1 kérdésem , volt-e már valaki aki más féknyergeket tett fel rá vagy kicserélte a gumi fékcsöveket fémre
Megkérek mindenkit ne kerekedjen vita a kérdésekből csak beszélgessünk írogassunk tapasztalatokról
még mindig nem sikerült döntésre jutnom motorvásárlás terén de nagyon hajlok 1 gsf 1250 vagy gsx 1250 felé mert ha injektoros lett volna a banditom talán el sem adom az árban verhetetlen sztem , jó vannak jobbak az biztos
üdv és szép nyugodt estét mindenkinek