{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5367913] 2017. 08. 09. 11:49
kistrojak
Két hengerfej között van a termosztát ház, azon van rajta.
[#5367910] 2017. 08. 09. 11:35
Buci72
Sziasztok!
Tudna valaki abban segíteni,hogy 1000-en,hol találom meg a hőmérséklet érzékelőt,nem a ventilátor hőgombára gondolok,hanem ami jelet ad a számító gépnek?
[#5365716] 2017. 07. 26. 18:14
skera
Sziasztok
Egy olyan kerdesem lenne hogy honnan lehetne 2006os dl 1000 hez idomokat szerezni?
[#5365459] 2017. 07. 25. 9:58
donkartacs
Igazán nincs mit! Jó lesz a Yamaha!
[#5365458] 2017. 07. 25. 9:49
makrinc
Köszönöm a tanácsokat!

Végül telyessen váratlanul egy alkalmi vételes FZ6N-t vettem.
A tulaj akitől vettem pedig véletlenül szintén egy ezres V-Strom kedvéértvált meg tőle :) Talán majd pár év múlva én is a túraendúrüsok táborát fogom bővíteni, de most még nem.
[#5365357] 2017. 07. 24. 13:39
donkartacs
Fene tudja ha nem volt még suzukid vigyél valakit aki ért hozzá, nem tudom hogy milyen motorjaid voltak eddig de pl én a vstrommal mentem 900 km és eladtam..... Kényelmes volt és kb ennyi..... Futóműve egy lágy valami elől hátul.... Fékei nagyon gyenguszok voltak pedig cserélem a betétet verseny szinterre. Ha tetszik a túra enduró akkor ktm 950 990 vegyél!
Van fék van futómű bírja a terepet is! Ha most vennék túra enduró motort ezek körében nézelődnék......
Ja és ha lassú tempóban kottyanik a kormány pl ha egy kisebb padkara ramesz még ez jutott eszembe....
Én is beleszerettem a vstromba mindenki csak dicsérte de őszintén senki nem mondta el hogy ez egy baromira kompromisszum motor.... Ha már volt erősebb jobb futóműves fékes motorod akkor csalódni fogsz! Ja és az 1000 hajlamos szetrazni néhány csavart is.....
[#5365331] 2017. 07. 24. 10:36
makrinc
A csattonó hang váltáskor betudható a kuplung hibájának vagy az telyessen független jelenség? Esetleg lehet azt mondani az ezresekre h az átlagtól hangossabb a váltó?
[#5365307] 2017. 07. 24. 7:02
donkartacs
Akkor =szokott
[#5365306] 2017. 07. 24. 7:01
donkartacs
Szia!

Kuplung kosár probléma akkor lenni az 1000 nél ha jól tudom.
Keress rá azt hiszem már van rá megoldás nem olcsó.....
[#5365303] 2017. 07. 24. 1:30
makrinc
Sziasztok!

Nagyon szemezgetek egy 2003-as, 1000-es V-Strommal. Ránézésre a motor patent állapotban van, kényelmes is meg minden egyéb. A kérdésem az lenne hogy az átlagos dolgokon kívül mit kellene néznem? Tehát tipsspecifikus dolgokra gondolok, bajokra amik idővel előjönnek ennél a tipusnál.

Válaszotokat előre is köszönöm!
[#5364441] 2017. 07. 19. 17:51
kingmidas01
Sziasztok !

DL 650 2012-2016-ig extrák eladóak jó árban...

Givi kiegészítő ködlámpa : 35.000 ( http://www.shox.hu/givi-kodfen... )
gyári bukócső : 35.000 (65.000 az új)
SW-Motech középsztender : 40.000 (70.000 az új)
Givi oldaldoboz-tartó rendszer + közép platni : 35.000 (60.000 az új)
gyári kézvédő : 10.000 Ft

egyben árkedvezményt adok illetve postáom is ,ha kell...

Köszi
[#5362329] 2017. 07. 07. 23:00
Balazs8
Kedves Pumpapa! Nekem Michelin pilot road4 trail van fenn és nagyon jó gumi szárazon és esőben is. Vagy még a metzeler roadtec01 ami nagyon jó.
[#5361110] 2017. 07. 01. 14:04
Vidom
If a SAE IOW 40 motor oil is not available, select alternative according to the following chart.

Persze ebbe sok mindent bele lehet magyarázni, de minek.
[#5361107] 2017. 07. 01. 13:59
Vidom
hogy ki mit használ gumiban az jogos kérdés. Hogy ki mit használ olajban az nem. Arra ott van az user manual vagy service manual. Letöltöd és megnézed.

http://mybikemanuals.com/suzuk...
[#5361105] 2017. 07. 01. 13:47
pumpapa
hello!dl650re váltottam sor4után,kérdésem a következő! michelin anakee 2 van fent lassan cserés,ki mit tud ajanlani?kizárolag aszfalton turára,ami szárazon és esőben is"viszonylag"jó tapadást tud..illetve tartosság sem utolsó szempont:)illetve olajat ki mit használ?10w-40 10w-50 15w-40 15w-50?várom válaszaitokat!
[#5360963] 2017. 06. 30. 17:43
Vidom
azzal, hogy az akksitól elvitted az áramot, csak azt sikerült megtudni, hogy a ventilátor jó. Azt, hogy a gyári vezetékek jók-e azt nem. Ezért kellene összekötni a két, gombához menő vezetéket. Ha igy is megy a ventilátor akkor a vezetékek is jók.

Ugyanakkor nem gondolom, hogy normális (tehát nem hideg vagy esőmenet) "2 vonásnyit" visszakellene hűlni a motornak menetközben. Ezért én megnézném a termosztátot is.
[#5360909] 2017. 06. 30. 11:14
Vidom
Kosd ossze a gombanal. Ugy is megy a venti?
[#5360894] 2017. 06. 30. 10:25
Ribi18
A hôgomba ki van fingva az biztos.
Ket vezetek volt rajta. A ventilator megy az biztos, mert rakottem az aksira.
Tulhevules volt nem tulhutes.
A tulfolyas meg a tartaly telejenel a tulfolyonal tortent ami ki van vezetve.
Hosszuba nem volt gond. Ha termosztat lett volna hibas akkor hosszuba is gond kellett volna legyen nem? Mentem 300km-es utat is gond nelkul.
[#5360889] 2017. 06. 30. 10:14
pessta
Sziasztok! A rugóstag előfeszítésében kérném a segítségeteket. Melyik irányba tekerve feszít?
[#5360849] 2017. 06. 30. 5:55
Vidom
Csak ez nem valasz a tulhulesre. Nezd meg a termoszratot is. Ha a hogombanal osszedufod a ket vezeteket akkor megy a ventilator? Hany vezetel vsn a hogpmban? Nem onan kapja a testet?
[#5360842] 2017. 06. 29. 23:54
Ribi18
Bocsi :) hôgomba :)))
[#5360832] 2017. 06. 29. 22:30
Vidom
most termosztát vagy hőgomba?
[#5360815] 2017. 06. 29. 21:10
Ribi18
Na a termosztat a hibas.
10 percig szoszerint fôztem :))) es nem kapcsolt be.
[#5360798] 2017. 06. 29. 19:58
Ribi18
Na ma szetszedtem es ventilator mukodik.
Leszedtem a hutot es atmostam az egesz rendszert vizzel. Most kene teszteljem a termosztatot, de nincs elem ameromuszerben ugyhogy kesobb tesztelem.
Nezem h szinte 40 font egy uj termosztat :)
[#5360685] 2017. 06. 29. 10:44
Ribi18
Szia Vidom.

Ma vagy holnap tesztelem a ventilatort, mert meg egyszer hallottam bekapcsolni eddig ugyhogy en arra tippelek. Direktbe kotom es kiderul. Amugy a slag is meg szokott kemenyedni. Piros lampanal meg meg nezem es elegge bekemenyedik a slag. Na de ventilator teszteles utan meg irok :)
Amugy koszi