Drz 400E:
Első kerékgyapágy: 6904 2rs 2db és 25x37x5 szimering
Hátsó kerékcsapágy:6004 2rs 2db, 6204 2rs 1db. 29x42x7 szimering, 30x47x7 szimering.
Blokkba kuplung tengely szimering: 10x20x6
kormány csapágy: NTN 4T-CR0643
önindítóba szimering: Gyári az 13,5x24x6( Suzukiba nincs jelölve sehol, nem kapni, 1 orosz oldalon találtunk csak ilyet). 13x24x7 es szabvánnyal váltottam ki.
az olcsó szarokkal vigyázz ilyen ufó vagy még azok utánzatai
mert picsa szar anyagból van az első esésnél elgörbül, de a terepen nem tudod visszagörbíteni, az eredeti polisport az már-már a használható kategória az is görbül de jó eséllyel nem annyira hogy nem tudj utána menni
sajna ami fasza az 30 ezer felé van
Hali. 2001-től önindítós. Nekem volt S változat átalakítva Sm-nek, most E van átalakítva Sm-nek. Ég és föld a kettő. Visszatérve az árára szerintem még mindig felfele fog menni....ami részben jó részben nem, így azok akik bontanak "meggazdagodnak" . (pl eddig egy enduró szett 50-60 volt most 80-120 akat kérnek érte ami szerintem vicc. 50-50 % hogy jót fogsz ki...nekem sikerült, öcsémnek elég sok pénze bánja :(
Eladó!
Frissen szinterezve, gumival. Drz400 alá berakható vagy akár másik motorra.
Első kerék mérete: 17x 2.75
Hátsó kerék mérete: 17x4.00
Ára: 35 000 Ft
én valami hasonlóval mosom: https://www.kamionfelszereles....
csak más a márka, és szervizes ismerős hozza beszerzési áron 4000 felé van egy 5-ös kanna
ki van öntve másfeles palackba 2 körben mosom az első csak nagyjából( ez kiviszi minden olajat por nagy részét) utána a másik mosás alaposabb ez kihozza az összes többi cuccot ezt mindig leszűröm az első adag csak ülepítve van
6-8 mosás után az első mosofolyadék annyira szar lesz hogy ki kell dobni(sok lesz az oldott olaj benne) ekkor ami eddig második palack volt az lesz az első és a másodikra öntök újat
pillanatok alatt megszárad és nem büdös a kezed tőle
olajozni meg légszűrőolaj: http://www.motorolajbolt.hu/we...égszűrőolaj.htm nekem ez van ez teljesen jó évekig elég
En sima mososzeres forro vizben kimosom.aztan legszuroolajjal atitatom. Sokkal ragadosabb mint a sima motorolaj. Erdemes venni.nagyon sokaig eleg egy flakon
Sziasztok !
Milyen tisztítószert használtok a levegő szűrő mosásához ? Benzin is jó lehet ?
Az olajozáshoz speciális légszűrő olajat javasoltok, vagy jó a sima motorolaj is ?
Köszi !
Én drágát vásároltam,és olyan amilyenre számítottam.hibamentes.
A 200-300 e ft,csak a blokkfelújításra szól,ami nem tartalmaz se futóművet se esztétikát stb
Millió fölé lehet ugrani hirtelen,és máris egy bontott motorról van szó!
Érdemes átgondolni!
Első kerékgyapágy: 6904 2rs 2db és 25x37x5 szimering
Hátsó kerékcsapágy:6004 2rs 2db, 6204 2rs 1db. 29x42x7 szimering, 30x47x7 szimering.
Blokkba kuplung tengely szimering: 10x20x6
kormány csapágy: NTN 4T-CR0643
önindítóba szimering: Gyári az 13,5x24x6( Suzukiba nincs jelölve sehol, nem kapni, 1 orosz oldalon találtunk csak ilyet). 13x24x7 es szabvánnyal váltottam ki.