Sziasztok.
Egy haverom kinézett magának egy drz-t.
A probléma a következő vele terhelésre csattogó hangot hallat a henger hengerfej felől. Állítólag lett emiatt hajtókar cserélve, illetve már acél hüvelyesre lett alakítva.
Nem lógnak a csapágyak, alapjáraton semmi hangja.
Kérdésem hogy jöhet normálisan működő, jól összerakott Drz-ből ilyen hang?
(Gondolok itt arra hogy milyen hang jön egy ktm-ből akkor is ha tökéletes.)
Vagy ez egyértelmű probléma, és egy szop...roller lesz belőlle?
Köszi ha van valakinek ötlete.
Nehogy megvedd ha hiányzik egy 5-ös inbuszkulcs, sosem találnál helyette. Semmivel sem bonyolultabb a vezérlés csere, ugyan úgy lánc van, feszítővel és egy patronnal. Membrános karbival jöttek ki, az E jött ki Keihin fcr-el.
találtam egy Dr-z t ami lehet megvásárolnék. a tulaj szerint jár hozzá a gyári szerszámkészlet, azt meg tudnátok mondani hogy pontosan mit tartalmaz a gyári szerszámkészlet? ill mondta hogy nemsokára vezérlést kell cserélni. ez mennyire nehéz munka? volt már régebben krossz motorom azon cseréltem, de nem tudom a dr-z mennyivel bonyolultam. 2003-s S modellről van szó, a szokásos dolgokon kívül érdemes valamire figyelni? milyen karbival jöttek ki alapból?
Helló! Használ valaki Koso db-01r típusú műszerfalat drz 400e-n? Szeretnék egy kis segítséget kérni! Odáig eljutottam hogy gyujtás ráadás után üzemel a műszerfal,viszont csak a fordulatszám mérő! Szeretném ha a sebességet is mutatná,a többi egyenlőre nem fontos.Valakinek valami leírás,rajz vagy csupán aki tudja hogy mit hova mivel kell összehozni hogy a várt eredményt elérjem?!...Köszi
Most vásároltam egy suzuki dr 400 e- motort.
A motor jól indul és jól megy, de ha hosszabb, egyenes útszakaszon tartósan húzom neki a gázt akkor a motor egy kis idő után betorpan. Ilyenkor egy kicsit vissza engedem a gázt és a motor ismét megy tovább.l. Ha viszont ismét ráhúzom a gázt akkor a motor egy kis idő elteltével megint betorpan.
Mintha a folyamatos gázadásnál a karbiból kifogyna a benzin. Mitől torpanhat be a motor ha tartósan húzom neki. A karbit még nem volt időm szétszedni, kipucolni.
Sziasztok
Dr650 nél ha az önindító kivételéhez kivettem a vez.lánc feszítőt is, akkot visszarakásnál csak simán visszarakom, vagy a patront vissza kell tolni úgy be a blokkba és ott kiengedni?
elméletileg bemelegítés után pár perc pihenőt követően lehet szintet nézni
gyakorlatilag egy kisebb menet után pötyögtetni alapjáraton egy kicsit majd várni egy kicsit és egyenes helyzetben-nem oldaltámaszon megnézni, így pontosabb az adat
sok olajtartályos gépen van alul egy golyós szelep, ami ha koszos leengedi az olajat a blokkba, ilyenkor 1-2 perc járatás után még nem pontos az adat
A legjobb az ha hosszú állás után is van olaj a szintmérő pálcán.
Emlékeim szerint a DRZ szárazkarteres,így a vázban van az oil.
Ugyan DRZ-m nincs de most is van két szárazkarteres motorom s mindkettőnél ,hosszú állás után is látható a pálcán a szint
Az is lehet hogy megint hajtókaros...