Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Mennyit kérsz a két első oldal idomért?
Hali!
Mennyit kérsz a két első oldal idomért?
Persze!!!!
Ha e után ülsz át s-re, akkor egyfolytában full gázt húzol, mert nem akar menni!
Olyan mintha 2 személlyel mennél!
Aki ment már E illetve SM verzióval is. Lehet érezni azt a 10le különbséget? Vennék szívesen DRZ-t csak az sm-et kicsit gyengének érzem de E-vel sajnos nem mentem még.
Ahhoz képest,hogy mennyi km. van benne,egész jól néz ki...
Hát az a cikk szerint mégis üzemórás az E-s.

https://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2018/02/09/hobbiendurot_felmilliobol/
ELADÓ DR 650 RS E TÖBBI A HIRDETÉSBEN
https://www.kepesmotor.hu/suzu...
Mind1 az, ugyis festve lesz.
Szín? :)
Sziasztok! Keresek első oldal idomot Dr-z 400ra.
Sziasztok! Sm szettet keresek Drz 400- as motorhoz.
Sziasztok!

Tavaly ősszel vettem egy DRZ400S-t, most akartam volna hűtőfolyadékot cserélni. Megvan a teljes, 232 oldalas DRZ400 service manual, ami két légtelenítő csavarról ír. Az alsóhoz (blokkból kijövő csövön van), nem férek hozzá semmivel, nem tudom megnyitni. Ti ezzel is szoktatok légteleníteni ilyen esetben, vagy csak a bal hűtő tetején lévő légtelenítőcsavarral? Ahány Youtube-os videót néztem, sehol sem nyúltak ehhez az alsó csavarhoz, hogy itt is légtelenítsenek. Előre is köszi a válaszokat!
Szia, van gyári. Mennyit szánsz rá, akár privátba is jöhet.
Drz az nem üzemórás motor . Semmivel nincs nagyobb költség mint másikat fent tartani . Menetbeli tulajdonsága talán annyi E hamarabb fel jön kerékre.
Sziasztok.
DRZ 400-ra keresek sm szettet
Sziasztok.
Az átlagos állapotú 650R-ek milyen árban mennek általában? Olyanokra gondolok amiknek van papírja
Szia.Ez még elérhető?
Suzuki DRZ 400 Hűtővédő keret eladó a képeken látható jó állapotban , E és S típusra is felszerelhető. A képeken DRZ 400 S-n van. 15000 pénz.
szarkafarka@freemail.hu. 20 9517429
Posta ok. Csere nem érdekel.
Az "E"-s az erősebb változat, 50LE, az "S" 40LE. Az "E"-s az üzemórás, nagyobb a szervizigénye is. Nekem "S"-es van, bőven elégséges ez is, ha nem versenyezni akarsz vele. :-) Ráadásul ezt minden nehézség nélkül le tudod műszakiztatni, amíg az "E"-shez be kell szerezned egyéb dolgokat ehhez. Én sokáig "E"-t akartam, de rájöttem, hogy jobb hétköznapi használatra az "S". "E"-sen műanyag tank van, másikon fém, "E"-sen nincs láncvédő pl., nincs műszerfala, csak egy üzemóramérője stb.
Sziasztok.Most szeretnék venni egy drz-t.Csak nem tudom melyiket,S-E.Nem tudom mi a különbség közöttük.Melyik üzemórás.Tudna valaki ebben segíteni?Köszi előre is.
csak egy példa: hidraulikus féklámpa kapcsoló.... csak figyelj a méretre.. :-)
E verzióra hogy tudok elsőfékre féklámpakapcsolót szerelni?
Sajnos lehet nem jó a link. Szóval Bárdi Autós (cikkszám: FE6028.000.10).
"Piros szinű, fagyálló hűtőfolyadék koncentrátum (1 kg) Etilénglikol bázisú koncentrált fagyálló hűtőfolyadék. Kizárólag szerves inhibitorokat tartalmaz, hosszú élettartamú, amin-, nitrit-, nitrát-, borát-, szilikát-, és foszfátmentes. Kiváló védelmet nyújt a korrózió ellen, elkerülhető a kavitáció és a hővezetést gátló lerakódás kialakulása. Folyamatos használata védi az egész hűtőrendszert, a vízpumpát és a gumi alkatrészeket. Ajánlott valamennyi személy- és tehergépkocsi, mezőgazdasági és építőipari gép nyitott és zárt hűtőrendszeréhez, különösen a modern alumínium ötvözetekből készült berendezésekhez. Legfőbb műszaki paraméterei t az AFNOR NFR 15-601, BS 6580, ASTM D3306, G12, SAE J1034, MSZ 924:1982 szabványok előírásainak megfelelnek. Hígítás nélkül nem használható a hígításhoz ioncserélt, vagy desztillált vizet használjunk"
Sziasztok!

Ez a fagyálló 50-50%-ban keverve desztillált vízzel teljesen jó lenne a DRZ400S-hez, igaz? G12-es. A szerviz manuál szerint etilénglikol bázisú van benne gyárilag hígítva desztillált vízzel és ez is pont olyan.
https://www.bardiauto.hu/websh...

Köszi!
Lajosmizse - 450000.- 06309032769