Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló mindenkinek!
Motorvásárlás előtt állok és nem igazán tudok dönteni.
Kinéztem két motort.Az egyik a drz400s, a másik a honda xr650r.
A 400s-ről már sokmindent hallottam, jót is ,rosszat is. -de az xr650r -ről még nem túl sokat ,csak hogy nagyon brutál...
Szerintem a köbcenti-lóerő arány kb.ugyan az mind a kettőnél(400ccm/40Le.....650ccm/61Le)
Az egyik acélcső váz, a másik aluváz, két személy egy személy...stb
Szerintetek ,ha vegyes használatra kéne motor,(aszfalt/terep/túra miegymás)
akkor melyik lenne a jobb választás?
Ahogy ismerem magam, hamar megunnám a 40Le-t.
Kb. egy súlyban van a kettő.Suzuki 132kg-honda 127kg szárazon.
suzuki dohc - honda sohc.
A műszaki a suzukinál sima ügy, a hondánál bajos,mert csak egy személyes és a váz sem olyan, hogy ketten lehessen vele menni.
Szerintetek?
ha jól tudom exc-k is voltak már 98-tól
wr 400 volt már 98-ban is
persze
olcsó igénytelen a blokkja...lájt terepre jó...
valszeg ezé viszik minta cukrot...de amugy szerintem is jó motor a maga nemében
lehet hogy igy van lehet hogy nem,de az én vélemnyem akkor is az,hogy a drz hobbymotor szinten volt van és szerintme lesz is
ők igen, de spy a másik kettőről beszélt, szal csak leszögeztem hogy narancsok és kékek 2000-ben még nem voltak versenyben igazán, azóta csináltak két tuti MOCCOT.
azért a husaberg és a husqvarna ott volt..és nyerték is a vb ket
a "pedig nem az"-t arra írtam, hogy:"de szerintem a "versenygép" jelzö tulzás"
Hát, nem egy kategóriába. Márcsak azért sem, mert a WR450F és az EXC525 is 2003-ban jöttek ki, a DRZ meg 2000-ben. 3 Év azért nem mindegy. A Suzuki azért nem is fejlesztett eben a kategóriában, mert tisztán látszik, hogy a hobbiversenyzőket célozza meg ezzel a géppel. A Suzukinak nem is volt soha nagymenő gépe ebben a kategóriában, bár a DR 350-el is simán versenyeztek. Szal ezek a különbségek. Ha megnézed hogy mi volt 2000ben a Yamahának meg a KTM-nek, akkor csak a DRZ volt a legütőképesebb a 3 közül nem? Vagy melyik a versenyendúróbb a TT vagy az LC4 400? Egyszerűen a nyunyuki nem akar fejleszteni ebben a kategóriában, mert szerintem leszarja a versenyt, inkább a szupersportra koncentrál, a DRZt meg így is viszik mint a cukrot még ha hozzá sem nyúlnak 5 évig akkor is.(Bár már ugye hozzányúltak)
mert én irtam,hogy fazsa hobbymotor a drz,te meg irtad rá,hogy "pedig nem az",ezért kérdeztem,hogy miért nem az?neked nem vált esetleg be
nem az erő a lényeg...látom nem érted hogy spy mire gondolt....
versenygép nem a drz nél kezdődik....
de, miért?
mert?neked nem vált be theo?
Nincs, de az S-nek puhább a futóműve, nem lehet olyan keményre állítani mint az E lengéscsillapítóit.
Köszi sráccok most már tudom legalább...
Ugyanakkor kicsit elszomorodtam mert én utcára szerettem volna az e-t mivel azért mégiscsak 10le... Supermutoként mégiscsak jobb az E nem? Ésa méretbe futóműben van különbség?
Szia!
S:
- fémtank
- 2 személyes
- index
- enduro gumi
- km óra
- hátsó lábtartó
- 40LE

E:
- műanyag tank
- 1 személyes(nehezen vizsgáztatható)
- bütykös gumi(gyárilag)
- csak egy napi km számláló
- 50LE

kb a gyár szerint ennyi a különbség
pedig nem az
Versenyendúró az E.
HOGY VANNAK NÁLA KEMÉNNYEBB GÉPEK AZ EGY DOLOG.
Ezzel az erővel pl. az NSR250R SP se kökemény pályagép,mivel CBR600RR erősebb
hisz akkor milyen kateoriába sorolhatok az igazi nagyágyuk wr 450 exc 525 stb...stb...stb...
a drz tényleg egy kurva jol eltalált model lett,és a magunkfajta lelkes hobbystának kitünö motor lehet.
de szerintem a "versenygép" jelzö tulzás
A DRZ400E 10LE-vel erősebb az S-nél,kicsit könnyebb is.Viszont "üzemórás",és többe kerűl az üzemeltetése.Az S mindennapi utcai gép,az E versenygép.
Hi mindenkinek. Nem rég keztem motorozni. Jelenleg egy Suzuki DR 250R-em van. Tud rá valaki valami jó kis sportdobot? A következő kérdésem: megtudjátok mondani mi a különbség a Suzuki DRZ 400S és a 400E között? nagyon érdekelne! Várom válaszotok. Üdv!
www.bowdenszerviz.hu ez van a netten,+(én tudok Biatorbágyon 1et)de tutti vanmég az országban több is,csak keresni kell.