Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, a bódisról én is ilyet hallottam
2T EXC a terv.
De aztán lehet hogy szégyenszemre DR-Z lesz a vége (arra kaptam egy nagyon jó ajánlatot egyik ismerőstől)...
Na igen, de ez sztem már a profi kategória (ad plusz teljesítményt is, nemcsak hangot).
Nálam inkább a Finster a jó kategória (igényesen van megcsinálva, csak k#rvára nincsen méretezve).
A Bódis iszonyatosan igényesen van megcsinálva és állítólag komoly fejlesztőmunka van mögötte (német SBK-bajnokságban is mennek elég komoly csapatok a rendszereivel), szal az már inkább a profi, mint csak szimplán jó.
Martint annyira nem ismerem.
Ja, és itt egy fasza kis kitt is, bár ebben már tényleg minden benne van, csak monnyuk 260.
Mit veszel ha eladod a géped?
helló sada!
tegnap szóltam a srácnak akinek megadtam az msn címét, mondtam neki hogy majd felfogod venni mert beszélni akarsz vele erről...
100 körül
Én jó rendszer alatt ilyesmit értettem, nem pedig finster-bodis-martin kategóriájú slip-ont.(nem mondomhogy ezek nem jók persze)

Ez a Yosi nincs egy százas kint. FULL RENDSZER, ÚJ!
De ez még nem az a verseny kategória. Ezért is mondtam, használt jó rendszert(yosi, akra) lehet rá kapni körül.(itthon)
SM szett? milyen kerekeket raktál bele? meg távtartoztál?
mert gyárilag tudtommal nem adtak ki hozzá.
Valóban 50% körüli volt a teljesítmény-növekedés, de nem is csak egy rendszert cseréltek rajta!

Miért, mi a jó rendszer?
Hello!
hallotam,hogy itt volt valaki aki DR350re felrakott DRZ dobot .
ha olvassa akkor megtenné,hogy írna nekem egy e-mailt,hogy mennyier kell alakitgatni a DRZ dob csővén,hogy jó legyen a DRhez? sada1988@gmail.com kössz előre is.
beeee..
Hibátlan keréken mért eredményeket látunk.
35-ből 51-et csináltak. Ez 16 ló.
Főtengelyen ugye ezek az eredmények 40 és 56LE körülbelül.

A jó rendszer nem egyenlő a profi rendszerrel ugyebár. Használtan jó rendszert lazán kapsz 100 alatt, veszel hozzá szőrőt meg kittet, AKKOR IS KIJÖN 2 kilóból.
Persze lehet hogy csak 48 LE, nem 50, de a lényegen nem változtat.
Én S-esként vettem(első telo,fék SM)és most cseréltem el az enduro kereket egy 1000km-es sm kerékre,azért igy sokkal jobb sztem:)

Meglett a nyitott kipuff igy már alul is van ereje meg hangja,most akarok venni dynojet-et hozzá(egyik haverom drz sm-hez vett,azon van hátul 41-es ,dynojettel ugy megy kb mint az enyém 45-sel)
Ugy már elég jol használhato uton is!Én igen meg vagyok vele elégedve,közel 10ezer km-t tettem bele és semmi gond azota csak olajcsere!
"azt a 2 kilót ráköltheted egy jó kipuff rendszerre, dynojet kittre amivel szintén ott az 50 ló"

Mi van?!? Egy profi rendszer (de az magában megvan simán 2kiló), jól hozzálőtt karbival, légszűrővel dob egy gépen max. 10%-ot.
A fullos Yoshimura tuning (450-es henger, vez.tengely, FCR karbi, töknyitott légszűrő, Yoshi rendszer) DR-Z az tud 50 lovat, de arra kb. még egy DR-Z árát locsolták rá, nem 200-at...
Hali.Én az endurózáshoz és a supermotozáshoz külömböző áttételt és láncot használok.Az a jó ha a lánc és a lánckerék eggyütt kopik össze.Ha nem akkor nem fog simán futni egymáson .Az enduró áttétel:elöl 13 hátul 47.Supermotó áttétel:elöl 13 hátul 41 ezzel kb 150km/h a vége és a gyorsulása se rossz .Persze ha hátra kisebb lánckereket teszel végre gyorsabb lessz.Tudok eladó kereket nézd meg csatolom a címet.Igaz hogy KTM be való de ha van esztergájos ismerősöd megoldja a távtartókat.Jó árban van.Az enyém kb.210be van.Normális fűzöt kereket nehéz találni.A srác aki árulja biztos enged az árból.Hivatkozz rám!Üdv. Ja írhatsz az e-mail cimemre:mobilcentrum@emitelnet.hu
http://www.hasznaltmotorok
.hu/hirdetes/158759
Sziasztok!
Most szeretnék venni egy 400-as DRZ-t, még nem döntöttem szupermoto vagy enduro legyen.
Ha az eszemre hallgatok sm, ha a szívemre, akkor az endurot választanám.
De mind egy valahogy döntök majd. Ha valaki írna ezzel a motorral való tapasztalatairól egy pár sort, azt nagyon megköszönném, vagy esetleg olyan oldalt ajánlani tudna valaki ahol részletes tesztről, olvashatnék
Köszönettel
Bálint Károly.
Hali. kilométeróra spirál, Bármelyik Suzuki szalonba 5000ft körűl van.
Hali. Drz 400 2002-es évjárathoz keresek hátsó sárvédőt és első supermotor sárvédőt, plusz kiluméter óra meghajtó fogaskereket ami a felnibe van lent.
jah
Nem jó az S mert gyenge és nem lehet kerekezni
pályán is el lehet azért mókázni azzal is
Milyen hűtővédőt tudnátok ajánlani? Ti használtok egyáltalán?
hello jöwőre szeretnék wmi endurót nézni és az 1-ik wálasztásom a drz400E lenne!kezdő lennék az endurózásban!a fő szempontom hogy "csak"630-tok rászánni sajna!azértgondolok a DRZ-re mert sokan mondták h nem annyira szerwízigényes mint a konkurenca!engem műszakis érdekelne!
szerintetek?tudnék wásárolni ennyiből 1 jó drz-t?2000-2001-es körül?tom ezek az elsődrz400-ok de sztem az én árkategóriámnak ezek felelnek meg!ja és ha a wásárlás környékén lennék akkor mire kellene figyelnem?wálaszotokat előre is köszönöm!DRPROF
Szia!
Ha SM-nek akarod használni utcán, akkor SM-et vegyél. Ha endurozni is használnád, akkor jó az E. Ha pályára SM-nek, akkor meg RMZ-t vegyél

De utcára tuti az SM
Ha SM-et veszel, azért jobb mint ha E-t vennél, mert:
- gyári fordí­tott teló³t kapsz előre
- nem kell külön SM szettet venni, azt a 2 kilót ráköltheted egy jó kipuff rendszerre, dynojet kittre amivel szintén ott az 50 ló
- komolyabb féket kapsz előre
- EXCEL FELNI! nem ilyen mito-cbr-valamiből kiszedett 10 éves valami.
- nincsenek kinyírva a gépek amiből válogathatsz(E-hez képest)
- KM óra, index

Hangsúlyozom, HA utcára kell.