Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Rendszámos DRZ400E hátsú gumi ügyben kérném a tanácsotokat.
Most egy 110/100-18 MC5 Motocross gumi van fenn, de ebben a videoban Zsigó nagyon dicséri erdőzésre az X-Grip Jack the gripper Medium gumit ami 140/80-18.
http://youtu.be/UTN-HSlnKaE;t=210s
Ez a szélesebb guma gond nélkül felmegy a DRZ-re?
Egyébként még a Gibson 7.1-et lesegetem medium vagy hard verzióban.

Ti mit javasoltok? Egyébként ezek közuti forglaomra okésak?

Előre is köszi
Kösz
Köszi. Azt hittem valami spéci cucc lesz az olaj meg a hő miatt
Deknivédöt FBS
Hali!A Loctite 243 as nagyon tuti, a 650 nél használtam és faszán rögzített!!!A csavar fejeket én lakkfilcel jelöltem,van belőle minden színben,és fej vastagságban.Konkrétan fehér színt használtam az még kicsit hasonlít is a gyárihoz,de láttam aki a söt.kéket használta!
https://tollamceruzam.hu/spl/3...
Deknivédőm... na az nincs!!
Na én közben berendeltem egy 14 cm-es kutyacsontot, majd meglátom mit mutat vele a gép. Majd lemérem, hogy mennyit változik a magasság, meg majd csinálok pár képet is ;)

Lenne még pár kérdésem szereléshez, mivel meguntam hogy más szerelgeti a kicsikét dragán és hanyagul...

A lendkerék rögzítő csavarokat milyen menetrögzítővel ragasszam be? Loctite 243 jó lehet?
A csavarfejeket mivel jelöljem meg beragasztott állapotban?

A deknivédőt mivel ragasszam fel?
Bocsánat Jeli Attila.
http://youtu.be/QA5FfgkyPL8
ezt mi is akartuk még drz ülést is vettünk, aztán a zselé rendeléssel elakadtunk.....olyan 5-6 éve áll a projekt
igazándiból úgy van értelme ha zselé van benne mert annak a komfortja sokkal magasabb mint a (sokkal vékonyabb) szivacsnak
Ên a ülés szivacs kiszedésében gondolkozom.
A Jelik Attila tesztel egy drz-t Piliscséven ott ez a megoldás látszik. Fent van a YouTube-on.
1 centi lesz vagy 5 centi ülésmagasság csökkenés
de mint írtam full béna lesz, lassú meg olyan "izééé" hiába engeded le elöl ful béna lesz
ha rám hallgatsz akkor beszerzel valami laposvasat kifúrod és beteszed hézagolva és meglátod neked megfelelő-e akár 2mm lépcsőkben megcsinálhatod párezer forintból
utána ha megvan a tuti méret akkor megcsinálod vagy megcsináltatod normálisan
Köszi, de az volt a tervem, hogy az első villánál is lejebb engedem, hogy egyenesben maradjon a motor, ne lógjon a segge ;)
De 1 cm hosszabítás kb hány cm süllyedést eredményez az ülésmagasságnál?
Ha jól mértem a gyári 13 cm hosszú.
én 2 embernek csináltam ilyen ültetést, nagyon buta lesz tőle a segge, 1 centi sok lesz, utána béna a gép, lóg a segge mint egy 50éves maminak 5mm még elmegy
én 10mm lemezből csináltam de csak a csavar helye lett kifúrva, távtartónak túl nagy a lyuk nem tudtam akkorát fúrni
Sziasztok!
Mivel nem vagyok túl magas (176 cm), ezért elgondolkodom a DRZ400E ültetésén.
A Bátszi Motor-nál találtam kutyacsontot (piskóta) 6000 Ft/pár áron. Azt írják, hogy 8 mm erősített, alu vagy acél.
Ezek megfelelnek a célnek?
http://www.batszimotor.hu/inde...
http://www.batszimotor.hu/cont...
Milyen hosszút ajánlotok a magasságomhoz a gyári helyett?
1 cm hossznövelés hozzávetőleges mennyit jelent az ülésmagasságnál?
Köszi
Szia! Én ma láttam ilyen házi készítésűt jófogáson, talán 6000 volt.
Sziasztok! Nincs valakinek enduro kerékszettje eladó? Milyen utángyártott lábtartót ajánlotok?
a DRZ gépkönyve 1 bar nyomást ír, de aszfaltra 1.5 bar-t ajánlottak. Terepen meg elöl 1 bar, hátul 0.8 barig lehet ereszteni a javaslatuk szerint.
Azért hátul lényegesen nagyobb nyomatékok ébrednek, mint az első keréken (terepen).
Fogom centírozni, csak valahogy elsiklottam felette. Én 1 bar nyomással tolom terepen, ettől még nem fordul el talán, de egy esetleges defekt esetén nem tépi ki a szelepet. Aztán ki tudja, lehet megpróbálom még kisebb nyomáson. Tetszik ahogy kapaszkodik.
ha előre nem kell akkor hátra minek? gondolom ott se megy le a nyomás 1 bar alá akkor meg felesleges, aszfalton meg úgy is kettő felett lesz
az elsőbe nem tettek (miután megbeszéltük, hogy az én felhasználási szokásaim mellett nem szükséges - nem fogom soha 0.5 barig leereszteni). Hátrap pedig valami könnyített elfordulásgátlót tettek. (https://www.kekhold.hu/elfordu... azt hiszem a kék színűt tették bele)
a hátsóban engem sosem zavart, szinte észre sem venni, az elsőre meg tettem súlyt az ellentétes oldalra, gumistól vettem párszáz forinttért ragasztható kivitelűt
elfogadható lett, többezer km mentem vele így
Én most tettem be két elfordulásgátlót a kerekeimbe. Nem centíroztam. Periodikusan vibrál 80 fölött.
biztos....(a pandémia miatt csak odaadtam nekik a kerekeket és átballagtam a MotorLine-ba elütni az időt, amíg elkészültek). Mondtam nekik, hogy minden, amit kell csináljanak meg, hogy jó legyen.

Telefonon egyszer kerestek pont az elfordulás gátlók miatt. Mondták, hogy a benne levő vackoktól simán lehetett ez a periodikus rezonancia. (és én is erre gyanakszom és nem a centírozottságra, mert nem folyamatos vibráció volt, hanem periodikus. És ha hozzá vesszük, hogy az első és hátsó kerék kerülete eltérő, akkor érthető a periodicitás - amikor pont olyan fázisban volt az első és hátsó kerék elfordulás gátlói)
És... gondolom, a szerelés után cenrírozták is...
Ha már a kérdést feltettem, a megoldást is ide írom:
1. a kamerán látszott, hogy semmi előre-hátra mozgása nincs a telónak, az csak az én szemszögemből nézett úgy ki :-)
2. a Kék Holdnál kapott új külsőt, tömlőt, valamint a régi elfordulás gátlókat kiszedték (és mutatták, hogy elég vacak volt és nem is bele való), hátra tettek egy jó elfordulás gátlót
3. ha már kiszedtem az első kereket, megnéztem a csapágyakat (kissé darabos volt érzetre, de amúgy nem szorult, nem kotyogott), úgyhogy kapott új Nachi csapágyakat és szimmeringeket

Ma kipróbáltam ebben az ajándék jó időben.

JÓ LETT!!!!!! :-D
Hello. Ilyen 320 mm Ebayes fék adaptert szerelt már fel valaki? Kompatibilis az S változattal?