Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mennyit kérnek egy felszereltebb küllőskerekűért ?
priussal egyetértek...
dl meg tetszik,azért akarom.
Ár érték miatt ilyen kelendő ... persze van jobb is de drágábban... :)
Van akinek biztosan jó. Én nem tudom értékelni benne a jót. Gyenge, gagyi fék, gyenge futómű... a 900as yamahám minden szempontból jobb, csak kevésbé enduró kinézetű

De biztosan jó mert nagy vevőközönsége van.
A leglogikusabb egy toyota prius,innen inkább nem a logika a választás alapja...............tehát DL csak ha meghaltam.
Igen igen
Talán a leglogikusabb választás..
Fordítva: a kis DL a legjobb motor!
Régiekkel igen de az újak már jobbak ...
Na baszki, ide is kár volt beolvasni

Nagy Dl, mint legjobb motor. Kis Dl mint túl erős motor végem is van
A 650 is nehéz de legalább gyenge.
Azzal több a baj mint a 650-essel, ráadásul túrázni fölöslegesen nehéz és erős szerintem.
A másik meg a nagy vstrom
egyik legjobb motor szerintem!!!
Tby is megcsinálta a fokozatkijelzőt, kérdezd meg tőle privátban, mivel oldotta meg. Bár mostanában nincs fórumon, eltűnt vhova.
Egyébként a régi gs450 jeladóját szokták emlékeim szerint berakni, ebay-en lehet kapni:
http://www.ebay.com/sch/i.html...
Én is azt fogok beletölteni a köv. olajcserénél.
Igen, csak nem itthon tárolom a gépet úgyhogy később kerül rá sor.
Addig megrendelem a még hiányzó dolgokat. Pl. egy kartertömitést mert ott könnyezi az olajat.
V-Strom, az igen, nekem is az lenne az álmom egyszer!
Szia Bogyó112!
Baján vettem a Sugómotornál, ez egy Suzuki gsx vagy gsxr 400-as jeladója. Vittem az eredetit, úgy keresgéltünk. Ennek a blokkban levő része ugyanolyan mélységre és átmérőre, a felfogató fülek ugyanott vannak, de az egyik hosszabb (fűrész, reszelő) Az elektronikát kiforrasztottam, mert 1-2-3-as sebességnél ugyanaz volt az ellenállása. Ha találok a műszerfalra kijelzőt, akkor olyan ellenállásokat forrasztok bele, amivel működik, ha a ledekkel lesz megoldva, akkor csak kivezetem a szegmenseket elektronika nélkül.Keress rá a régebbi bejegyzéseknél a fokozat kijelző jeladóra, aminél megvan az összes szegmens, ha azt a gyárt. számot beütöd ( amit én kiírtam, de otthagytam Baján) a Suzuki Partsnál, akkor a GS 500-ason kívül kiad több típust is amihez jó, ez kiindulási alap a keresésnél. Egyébként 5000 pénz volt.
Szia! A sebváltó jeladót hol vetted? Gyárit Suzuki márkakereskedésből 12k HUF körül, vagy találtál olcsóbb, utángyártott verziót valahol?
Engem is érdekel, egyik következő projektem az lenne.
Sziasztok!
BUÉK mindenkinek, az új évben még nem jártam itt, a párom leendő Virágóját tuningoltam, ott kérdezgettem a chopperosokat. Azért a GS sem lett elhanyagolva, rákerült egy Koso mérőműszer(óra, hőmérséklet, akku töltés) és elkezdtem a fokozatkijelző beépítését. A blokkba vettem egy másik Suzuki jeladót, amiben megvan az összes szegmens, ellenállás értékeket változtat minden sebességnél, viszont kijelzőt nem tudtam még beszerezni, csak olyat ami a fordulatból-sebességből számol. Gyártottam egy led sort, de elegánsabb lenne, ami számmal jelez. Egy pesti műszerészt találtam, de doboz és panelhiány miatt nem ígérte biztosra, hogy tud gyártani. Tudtok-e ilyen rendszerű kijelzőt, vagy egy ügyes műszerészt, aki gyárt ilyesmit (persze úgy, hogy ne menjek tönkre az első esőnél. Köszönöm!
nem vitás...az egy jo olaj,ha nem hamisitottat nyalsz be...
talált
mert le akarom cserélni egy uj vstromra. már csak a szalonok visszajelzésére várok,h mennyiért számolnák be az svt.
de elpazarolni nem fogom..annyira azért nemvok besózva az uj vstromra.

amikor tavasszal levittem nektek a gst,akkor eneos olaj volt benne. volt vele gondod??