Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is Debrecen mellett lakom, csinalhatnank majd egy két túrát idén, ha végre jobb idő lesz
Nálunk most ez a helyzet.
Debrecenben szintén. A hátam közepére sem kívánom a havat meg a hideget.
Még jó hogy hétfőn menten egy karikát napsütésben és 14-15 fokban.
Ez nagyon jó!
Háttérben azon a fán szép lett a koronaigazítás!
Ez nagyon maradni akarna.
A májusi eső aranyat ér............az áprilisi hó mit?
Itt csak eső esik. 6 fok van. Ja meg fúj a szél.
Nálunk is nagy pelyhekben szakad a hó, bár nem marad meg sehol, azonnal elolvad.
Most is szakad,a téligumi meg leszedve.
Ne is mondjátok, ma reggel havas volt a kocsim és esett a hó.
kékesen is vagy 10cm...szánköztak,hoembert épitgettek...
Az kérem nem volt tudatos.
Megéreztük, mint Te a traffis autót besztercén.
Jövő hétvégén elvileg megyünk Szerbiába. Tököm tele van már ezzel az időjárással.
Azért a Mátra se gyenge...
https://www.idokep.hu/hirek/ke...
Basszus a horvatoknal ho esett.
Persze, ilyesmikre odafigyelek. Én ahogy tekerem az anyát, a fordulatot számolom.

Amúgy talán meg is van a hiba. Kivettem ma a kereket és megnéztem a csapágyakat. A fék felőli teljesen be van állva. Kézzel csak nehezen tekerhető, akadozik. Holnap kap 2 újat, mert akkor már csere mindkettő.
Mármint az kérdés akart lenni, hogy. Párhuzamos a két kerék?
Párhuzamos a kerék. Ne hagyatkozz a rovátkákra, az pontatlan. Tolómérőzd ki a két oldalt. Lehet a féknél szorul meg, mert ferdén fut...
Adnak hozzá tömítést. Nem bonyolult a csere, csak ne törd bele a csavart a szűrőfedél visszatekerésénél, mint itt egy páran.

Motul teljesen jó bele.
Kicsit járasd előtte, de ne legyen túl forró a gép, mert megégeted magad. Olajpálca ki, alul leeresztő csavar ki, olaj le. Elől középen olajszűrőház fedél le (3 anya), szűrőcsere (kend be olajjal az új szűrő gumitömítését, szűrőfedél tömítés csere, fedél vissza. Figyelj rá, h a tömítés végig bent legyen a vájatban és még1x, ne törd el a tőcsavart.
Olajleeresztő csavar vissza, mehet az olaj, persze várd meg míg lehűl teljesen a motor, mert ugyibár hideg olajat meleg motorba nem töltünk.
Hajrá!
Üdv Urak.
Beköszöntem már ide még a télen motorvásárlással kapcsolatban.
Nos kilett nézve a példány,múlthéten el is hoztam haza. 2003 japó.
Itt egy kép róla,lehet hogy felismeri(k) az előző tulaj(ok) ha itt van(nak) esetleg a fórumon.
Nos a kérdésem az lenne hogy mennyire bonyolult lecserélni az olajat szűrővel együtt itthon házilag,illetve a menete mi lenne,előbb kicsit járatni kell esetleg?
(Motoralkatresz.hu) amit ad gs500-ra olajszűrőt azzal jár tömítés is? Motul 5100 10w40-et ajánlottak bele.Hogy jelenleg milyen van azt nem tudom,szép tiszta és "parfüm" illatú :D
Meg fogom nézni, ha kinn lesz a kerék. Nekem nagyon úgy tűnik, hogy a két hibajelenség összefügg. Érzem a vizeletemen.
Leszedett keréknél fel kéne akasztani és megrángatni,a szorulásra nem magyarázat de a sétálásra lehet.

Én majd falramásztam egy berugózáskor kattanó hangtól.Darabra szétszedtem segédvázig de semmi,majd rá 2 hónapra blokktartó csavar menetes távtartója kilazult,hiába húztam minden blokktartó nyomatékra kattant,mikor célszerszámmal érintőre állítottam a távtartót és úgy húztam meg jó lett.
Szal vannak fura dolgok.
Aztat kérem én nem tudom, nem néztem. Nem voltunk itthon, csak SOS szerelés volt.
Nem gumis húzza, kiszerelt kereket gumiztatok. Szerintem nem húztam túl - eddig legalább is nem volt ilyen. Csak a csapágyra tudok gondolni..... Nyilván, ha lesz rá időm, kiszerelem a kereket és alaposan átnézem, egyelőre agyalok és tanácsokat fogadok.