Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tiszteletem Józsi! A tél eltelt, bár nem mindig csendesen, sőt még áprilisban is voltak meglepetések...
Köszönöm a jókívánságokat, mi is minden jót kívánunk Nektek!
Szép jó estét Laci!! Remélem a tél csendesen eltelt, és nem kellett sokat rohannod javítani az elbszódodott vezetékeket amiket a szél leszaggatott! Mindenkinek jó egészséget arra felétek is!!
Nagy a szórás a minőség terén, a lakásban már mindenhol LED van, van amelyik két éves, de volt ami új korában se volt jó és amire kicserélték se bírt egy hétnél többet.
Másfél évesek (12k km), még mindegyik működik. 150 forint volt darabja!
Ismerem, nekem azzal nem volt szerencsém, kettőt is cseréltem a helyzetjelzőbe, bajonettzáras kivitel volt, nagyon rövid ideig bírták.
Én az 5 ledest vettem Vateráról (a 4 oldalán, meg a hegyén 1-1) az szépen világít szerintem.
Ma végre elkészült a karbipucolás-szinkronizálás a gs-n és motoroztam két rövidebb kört (két zápor között). Hogy mennyire sokat jelentett, az egyből észrevehető volt a stabilabb alapjáraton és a jobb gázvételen. A karbi aljában zöld trutyi volt lerakódva de szerencsére más probléma nem akadt.A szelephézag is határétéken belül maradt.
Tényleg elhagyja a csavarokat ez a motor... Amikor írták, azt hittem hülyeség, de nem. Lemostam a motort és lötyög a jobboldali tükör, hát az alsó csavar simán kiesett belőle. Nem is azt sajnálom, hanem azt, hogy az a kis csavarrejtő kupak is odalett...
Ha csak simán berakjátok a LED-et foltos lesz a műszerfal és nem lesz egységes a számok megvilágítása a szúrófény miatt (nálam a középső tartomány volt erősebb). Ezt egy átlátszó csővel sikerült kiküszöbölni aminek lefedtem a tetejét, így már a szórt fény szebb háttért ad. Ez kb 4éve volt, azóta bírja.
A műszerfal világítása T10-es izzóval van megoldva. Szoktak tartani minden autósboltban, de ha már szétszeded, akkor szerintem érdemes T10-es LED-ekre cserélni őket: jobban világít, és elvileg soha nem ég ki.
na majd rálesek ha jobb idő lesz és kedvem is lesz vele mókolni.
Amúgy síma izzó van benne jól gondolom.? Nem valami speckó amit nem kapni minden autósboltban ugye?
Mikor cserélnem kellett a gumigyűrűket a műszerek alatt akkor a lámpa felől bontottam ki. 3 csavar fogja alulról a panelbe a két órát. A rajz k5-ös modellé de valószínűleg mind ilyen.
Nekem 2002-es gépem van. Isten őrizz, hogy tiltatni akarnám, csak láttam egy 500F-et videón, hogy tiltatták és innen jött a kérdés. Én úgy tudtam, hogy nincs benne tiltás.
A km órát hogyan tudom kiszerelni a helyéről?
Most figyeltem hogy csak a ford mérőben van háttérvilágítás,a km-ben nincs valamiért,megakarnám nézni de látom alul/felül bevan "csomagolva".
Az újabbakban - tehát amiben ECU van nem csak a régi sima tranzisztoros gyújtás - biztosan van, a régebbiekben nem hiszem. Sőt, amelyiken van szekunderlevegő rendszer (2004-től talán?) abban többféle tiltás is van, pl. 2-3. fokozatban környezetvédelmi tiltás (vissza veszi az előgyújtást ebben a 2 fokozatban nagy fordulaton).
A csuklódban van csak.
Egyébként nemtom, de érdekes kérdés, szerintem csak elektronikás gépekben van.
Van a GS500-ban tiltás?!
Nagyon érzi a csúszáshatárt!
Miért, nem úgy nyomod, mint Kiyonari Doningtonban az esőben????

http://youtu.be/H93kPnDQEqA
Én normál munkarendben melózom. Ha jó idő van , dolgozni is motorral járok de az esőben ki se tolom a garázsból. Nekem az esőben motorozás nagyon nem jön be.
Én is meg csak augusztusban vettem, szóval kb úgy mint Te. Idén még csak 1 motorozás volt , de remélem.lesz pár jó. Hétköznapokon dolgozol? Mert én nappal éjszaka szabad szabad.. így össze vissza.
Részemről ok. (Megtaláljuk egymást itt a fórumon.)
Remélem a motor is megkap addigra mindent, tegnap vittem el szelephézag állításra+karbipucolásra.
Eddig igazán nagy túrán nem jártam a GS-el, tavaly 2-300 km volt a legnagyobb táv egy-egy alkalommal.