Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GS-en a féktárcsával ellentétes oldalon van a km-spirál meghajtója, ahhoz semmiféle tárcsazár nem tud hozzá érni...
Anno én 3 km spirált basztam el az ER5- ön mert folyton rajta felejtettem a féktárcsa zárat aztán az meg kirántotta a helyéből a meghajtásnál, a lényeg- a spirál könnyen ment meg semmi baj nem látszott kivülről, de a végét kissé szögben meghajtotta a rá rontó tárcsazár.
Na attól a pillanattól remegett nekem is a mutató csak egy új spirál oldotta meg a hibát. Lehet valami hasonló van nálad is.
Szerintetek az jelent valamit, hogy leállításnál már nem "kikapcsol", hanem mint a buszok így beremeg, szóval még fordul párat a főtengely? Ez az alacsonyabb kompresszió miatt lehet nem? Régen elfordítottam a kulcsot, katt és leállt, mostanában meg így beremeg és úgy áll le. Mint valami rossz busz :D
Nem lehet valamelyik vákuumcső a ludas?
A benzincsap tényleg lehet, hogy szar,, de akkor annak intenzívebb menetnél kellene inkább fulladnia nem? Nem pont alapjáraton :/
Könnyen forog, nincs semmi akadás benne.(Kézzel tekerve...)
Olyan 70-80-ig nem szórakozik :)
vegyél bele ujat...5200ft.
lehet kibomlott a drótfonat.
Sziasztok.
Mit tudok csinálni a kilométerórámmal, hogy ne ugráljon?
Jelenleg ha 90el megyek akkor vagy 90-100 között billegve játszik vagy 80-90 között.
A múlthéten beolajoztam a fordulatszámmérő spirálját az tökéletes finom járású lett(előtte az is kicsit szórakozott). Ugyan ezt megcsináltam a kilométeróra spirálnál is de csak nem akarja a jót.
Ilyenkor mi a teendő?
Nem lehet kiürül a karbi valami miatt? Szar benzincsap etc.
Karbit már szétszedtem, és kitisztítottam
Valszeg karbitisztítás. Nekem tök stabil volt az alapjáratom még 85e km-nél is. Ha nincs semmi baja, semmit nem változik az alapjárat fordulata.
Sziasztok!

Egy ekkora léghűtéses blokkon mennyire lehet stabil alapjáratot biztosítani egyáltalán? Városban használom a gépet, és hiába állítom be az alapjáratot (Gyárinál kicsit magasabbra 1500ra állítottam mostmár, de ez sem segített: ) megyek vele körülbelül 1-2km-ert folyamatosan, majd pirosat kapok, motorfékkel lelassítom, 2-3ezerig, majd amikor behúúzom a kuplungot és visszaváltogatok lefullad Utána kis szivatóval tudom újraindítani, azt kb fél perc pötyögés után le tudom venni, mert újra beáll szépen a fordulatszám. De a következő pirosnál megint ez a helyzet, elég zavaró...
Üdv ! Nincs véletlenül valakinek eladó GS500, jó állapotú?
Kistelek jelen :D
Van köztetek valaki Kiskunfélegyházáról vagy környékéről esetleg?
Oldalról. Bármelyik oldalról (mindkét oldal felől van számozás). A melyik számhoz tartozó ovális lik egybe esik a felöntésekkel, azon a fokozaton áll.
Xado- t neki, háthja segít, sokba meg nem kerül..
Nemrég kerestem elő a szerszámkészletet és kicseréltem a két gyertyát (ngk dpr8ea-9).
Meglepődtem hogy milyen sok darabból , eddig még ki sem bontottam...
Ezt én is akartam már kérdezni. Hol van a jelölés amihez viszonyítani kell a pozícióját. Ha a lábtartó konzol felől nézem akkor az 1-es jelölésnél áll most.
Rendes vagy köszönöm...letöltöttem.
Sok dolgot olvasok benne,amiről elkèpzelèsem sem volt.
Ma át is nèzem a mocit .
Amúgy nem messze vagyunk egymástól,èn Nagykarácsonyban lakom.
A weblapomról letöltöd őket, itt a linkje: http://bogyofoto.hu/data/
A kezelési utasítás magyar nyelvű (igaz régi, de lényegi változás nincs), a service manual angol, de ez a legjobb beszerezhető belőle. Részletesen ismerteti az eredeti alaptípust, majd évjáratonként a változást az előzőkhöz képest. A beállítási adatok így is érthetők (meg kell keresni az aktuális évjáratot) bal szélen, a rajzok meg egyértelműek. Használd egészséggel, illetve bárki, akinek szüksége van rá!
Sokat segítettèl köszönöm.
Nem tudod,honnan tudnám letölteni ezt a könyvet magyar nyelven???
Nem tudtad, mert nem is úgy kell. Autónál sem emeled meg a hátulját emelővel.
Azt nem tartom valószínűnek.