Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen pontosjé a kifúj,pár sör már bent van csoda hogy letudom írni mit akrok kérdezni
Üdv a "furcsa zajokat hallok a blokkból" klubban! Hát ez jó :D
Akkor nem parázom túl,bár már úgyse lesz nagyon jó idő,tavasszal meg megy szerelőhöz úgy is szezon előtt.

Őő ja egy pár napja észrevettem hogy kifúly valahol a hengerfej. Szerintem elől valahol,csak a menetszél teríti szét hátrafelé az olajat. Nem vészes,szinte csak szivárgás lehet,de meglátszik a szürke hengeren. Valaki tudja mennyivel kell lehúzni a henger csavarjait? hátha csak meglazultak vagy valami.
Igen az előfordult, vigyázni kell.
Nekem nem ezzel volt a nagyobb problémám hanem azzal hogy egy szakaszon erdészeti munkák folytak és tele volt ágdarabokkal az út. Volt egy-két lecsúszás az ívről emiatt.

Van egy másik szakasz amit nagyon tudok ajánlani (családdal jártunk arra a hétvégén) .Ez a 27-es főút Edelénytől végig Jósvafőig nagyon jó az út, nemrég aszfaltozták újra egy részét.
Ja, csak néha tele van murvával a kanyar...
Szuper időjárást fogtunk ki csütörtökre és sikerült egy 380 km-es kört tennünk.
Bár Pásztó környéke kimaradt ,azért így is jól meg lett koptatva a gumi széle. Nagyon jó a Parád utáni felújított szakasz.
Üdv a "furcsa zajokat hallok a blokkból" klubban!
Nekem ki lett cserélve a vez.lánc és a feszítő is és még mindig csörömpöl valami ha visszaengedem a gázt amíg be nem melegszik. Üzem melegen már nem hallok semmi extrát úgyhogy egyenlőre nem forgatom tovább magam rajta...
Sziasztok.
Meleg motornál olyan 3-4000fordulatnál hallani valami ciripelőféle hangot a hengerből.
Eddíg nem hallottam még,vagy csak nem figyeltem,tudja a fene.
Szerintetek elnyúlhatott a vez.lánc,vagy valamelyik szelepnek lehet a hangja.?
Üdv!
Csütörtök-re terveztem egy kisebb belföldi túrát a Hajdúböszörmény-Miskolc-Lillafüred-Eger-Sirok-Mátraszentimre-Pásztó-Gyöngyös (és vissza Hb.-be)
útvonalon. Kora reggeli indulással.
Ha esetleg valaki környékbeli és érdekli a túra akkor jelezzen.
Az elvileg a 2.verzió, 2004-től van az újabb.
No baccameg! Nekünk meg K3 van!
Szivesen!
(a GStwin.com oldalon találtam)
Kösz, ezt megosztom egy másik GS500 fórumon is!
Üdv!
Találtam egy képet a benzincsap és a csövek évjáratok szerinti változásáról.
(hátha valaki még nem találkozott vele)
....és gondolom a szelepfedél lett levéve nem a hengerfej. :)
Ha nincs hézag akkor mindig kiemel a szelep, ....pont forditva mint ahogy Írod. A bal kipufogószelepet a motort átforgatva kell ellenőrizni.
én is hallottam (bár melegen, és én csak idén vettem, a múltja ismeretlen volt), és ma mutatta a szerelő, hogy miután annyira kicsi volt a hézag, a hengerfejet levéve látható, hogy nem emelt ki egyáltalán a bal kipuff szelep...
Titing :)
Üdv!
Ha valaki a fórumozók közül Debrecen-ben vagy környékén lakik szívesen összefutnék vele hogy összehasonlítsam a motor "hangját".
Lehet hogy csak én spirázom túl de még mindig hallok némi zörejt (a vezérműlánc csere után) a szelepfedél környékén most már igazából csak hidegen.
Ha valaki ráér a héten kérem jelezzen.
Hát az élete során legalább 3-4x leszedtem a szelepfedelet, ua. gyári tömítését raktam vissza paszta nélkül és soha nem eresztett sehol. Persze nagyon kell figyelni, h mindenhol pontosan a helyén legyen...
Hali bogyó írtam facén priviben nem lenne rossz ha válaszolnál- nézz rá - köszi!
Valamiért óriási a kartergáz nyomása... ...valami nagyon nem jól lett szerelve.
Szerintem meg szokták pasztázni mielőtt ráhúzzák a szelepfedelet.
Sziasztok!
Valaki találkozott már ilyennel?
Mi okozhatta?
Új tömítés kb 10km-t bír :/