Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elvonási tünetek....pff.
annyit szarakodok a harmadik moci vásárlásán,hogy mire megszülöm a döntést.. mindig jól elviszik az orrom elöl..
...szerintem az erre szánt lóvét betolom a nyugger alapomba.
A szaromat már vagy 3 alkalommal lewaxoltam..körbe nyaltam....annyit baxtattam ,hogy már kezdem utálni
occóóóó naaddon. kici kínai .
!
Ja kérem, aki megteheti.
no mi van emberek ? 2 hónapig nem volt ennyi beírás. elvonási tünetek ? én ezt használom intravénásan ...
Azt elég akkor cserélni ha már szórja a szikrát és vonyít. :DD
Fékbetét????
Ha már itt vagy: milyen gumit, milyen olajat ajánlanál?
bakker...pedig már vártam ,hogy valami új hülye kedvéért ezredszer is belevágjunk
Áááá, az majd ezután lesz - hosszú még a tél!
Gumi,olaj téma lefutott már? Lemaradtam volna?
Komplett kb 20.000 ft.

https://www.motosport.com/moto...

ezt meg mentsd el, mert szerelésnél jól jöhet, hogy mi hol van...

https://www.suzukipartshouse.c...

itt cikkszámot kinézed, google-ban keresed...
Náluk: http://rodeoride34.hu/ ha jól tudom jó áron lehet gyári cuccokat rendelni, de biztos van máshol is.
Rendben
Megrendelem,vagy megveszem valahol. Ez jó ötlet.
Ne megnézesd hanem cseréltesd.....
Rendelj egy feszítőt és Te vidd magaddal és megnézesd hanem cseréltesd, ha kiderül, hogy nem csak az rossz hanem a lánc is akkor az nem baj, hogy veszel egy új feszítőt mert a lánccserénél amúgy is újjal raknátok össze így kárba nem vész viszont ha csak megnézeted akkor könnyen lehet, hogy a szerelő mindössze ráfeszít (ez nagyon nem jó megoldás) és ezzel ideig-óráig tényleg elhallgat viszont a láncot túlfeszíti és attól megnyúlik nem beszélve, hogy akkor a vezetőket is nagy eséllyel cserélni kéne és akkor tényleg drága lesz a vége, az mondjuk jó megoldás amit Perik javasolt, hogy a szelepfedelet levéve megmérni a láncot.
Köszönöm a sok segítséget.
Elviszem egy szerelőhöz és csak a feszítőt nézetem meg vele. Megírom majd ,hogy mit mondott.... Mégegyszer köszönöm nektek !!!!!
Nemtom mennyire ismered a feszítő működését, de mielőtt kiszeded érdemes pár vidit megnézni, itt egy pl., de sok van róla:

http://youtu.be/TYnO_T5jQX0

Ki- és beszerelésnél is érdemes visszatekerve szerelni...
Nem, azért ennyire nem főleg mert ha a feszítő pont ott kopott ahol működnie kéne akkor hiába teszed vissza a régit (amúgy többnyire ez a baja amiért ott zörög ahol épp feszíteni kéne), ha kiveszed akkor újat tegyél vissza. No persze elbaszni is sikerülhet ha véletlenül valamiért elforog a motor és átugrik a laza lánc mikor nincs bent a feszítő, cseréltesd ki valakivel ha még nem csináltál ilyet és figyeld.
Akkor megpróbálom kiszedni a láncfeszítőt
Csak kiszedem,megmozgatom,aztán vissza? Ilyen egyszerü? Elbaszni nem tudom?
Nem, blokk szétszedős cserénél nem tudok olyat aki végtelenítettet használna ha csak nem azért mert nincs melója és ezért rábeszéli a tulajt, ha gáz lenne akkor a hajtás láncnál sem használnák.
Ha jól van megcsinálva szerintem nem, de ez csak az én véleményem... Egyébként vki már csinálta itt a fórumon azzal saját maga, bár azt azért nem ajánlom, mert ha elrakod a vezérlést, akkor nagyobb kárt csinálsz, mint hasznot.
Nézd meg a feszítőt először.
A kép alapján szerintem nem kell leszedni a tankot a feszítőhöz.
https://www.google.hu/search?q...:
A patentszemes ,nagyon gáz?
Köszönöm az eddigi válaszokat.Az hogy lassan ejti a fordulatot lassan fokozatosan jelentkezett.Először csak lassan esett le,aztán már egy két másodpercig tartotta is azt a fordulatot amire felpörgettem és utánna esett le lassan.Acsaphoz visszatérve tudja e valaki hogy 2005-ös évjárathoz van e felújító készlet vagy csak kompletten lehet cserélni?
2 szerelő van. Az egyik patentszemmel összerakja, a másik nem, viszont akkor blokk ki, ami nem 10 forint. Nekem jó pár éve mondtak rá kb. 50-60 ezres munkadíjat. Ja és még annyit mondott a szerelő, h olyan 80e körül szokott elfáradni. Enyémben 93e volt, mikor eladtam de még nem szólt. Előtte azért én is megnézném a feszítőt, mert ha az fosott be, akkor az sokkal olcsóbb és 1xrűbb. De ha vmiért le kéne szedni a szelepfedeledet, akkor meg tudod mérni a láncot is, abból meg kiderül, h határértéken túl van a nyúlás v. sem. A service manualban le van írva a határérték és az is, h kell mérni. Azt nemom, h le kell-e szedni a tankot a feszítőhöz, de megnézed h hozzáférsz vagy sem.