Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs, tegnap léptem át a 9000. km-t.
Most telcsizett épp az EBC-től a srác, holnap itt lesz a két fékbetét.
(Közben meg lerohadt a robesz is a k. anyját.)
A hátsó váznyúlványhoz hozzá sem nyúltam. Minden csavarrögzítéses, így a teljes gyári állapot visszaállítható. A kapaszkodó helyére van befaragva az új kapaszkodó és a csomagtartó. Van néhány kép a galériámba a csomagtartó készítéséről.
A gyári utaskapaszkodó nagyon dizájnos, de a használati értéke majdnem 0. Protektoros kesztyűben megfoghatatlan. Na ezért készítettem a nejemnek egy használható, kényelmes kapaszkodót.
Üdv!
Úgy látom rendesen megfaragtad a hátsó váznyúlványt.
Én is szeretnék egy stabil kapaszkodót az utasnak (a párom kezd megbarátkozni a hátsó traktussal) de leginkább valamelyik más motorról.
Basszus a te géped sincs "agyonhasználva". :-)
Ha tényleg ilyen kevesett futott a gép biztos nem szorul cserére a tárcsa hátul.
Az enyémnél 31 ezernél kellett cserélni a hátsót mert olyan hullámos volt a felület hogy ahhoz már nem lehetett új betétet berakni.
Már meg is rendelem én is az EBC-től mindenhová az Aramid betéteket.
Nekem még "fiatal" a motorom, még nincs benne 9 ezer sem, remélem nem hullámos még, nem vagyok hajtós sem annyira, talán még egy ideig fennmarad a gyári tárcsa.
A télen és a tavasszal többször felmerült a kérdés itt a fórumon, hogy ki hogy szerel oldaldobozt a GS-re. A hosszú hétvégén tettünk egy 3 napos túrát, úgyhogy kihasználva az alkalmat készítettem néhány fotót a saját dobozolási megoldásomról, hátha érdekel még valakit.
Sziasztok
Van a csoportba veszprèmi környèki gs tulaj???
Szerintem a gyári 130-as mérettel nagyon jól fordul, dönthető (még pályán is) gondolom a váz geometria is ehhez van tervezve. Persze amikor hátulról nézzük akkor elég sovány de ha szélesebbet akarnék akkor inkább ülnék egy SV-re.
Én EBC -t használok (szinterest), ez bevált mert nem nyikorog , jól fog és egyenletesen kopik. Persze mindenkinek más vált be, gondolom majd kapod a többi tippet is.
A hátsó tárcsánál gyakori hiba a hullámosra kopás és akkor tehetsz akármilyen új betétet sosem fog jól bekopni. Ha esetleg ilyen a felülete és a vastagság kiadja akkor köszörültesd fel ha véknyabb akkor csere.
Én 150-65 ös gumival vettem az enyémet.Nem vagyok egy Rossi de iszonyatosan esetlen volt vele a motor.A gyári felni nagyon összehúzta így teljesen más lett a gumi profilja.Nem volt biztonságos,nem lehetett dönteni.Aztán kapott gyári 130-70 méretet és mintha más motor lett volna.Lehetett dönteni meg mint ha vagy húsz kilót ledobott volna,sokkal könnyedebb lett.
Érdeklődnék, hátsó fékbetétnek mit javasoltok? Szinter, organikus, aramid?
gsx-750 f..vagy az sv felnije betehető hátra.....azzal működik a szélesebb gumi.
Nem írom le az átalakítás menetét...bár nem nagy durranás...mert már kétszer biztosan bepötyögtem az elmúlt 100+1 év alatt..
Egy másik motorba biztos de hogy a gs-be nem az is biztos...
Ne tèrj el a gyári mèrettől!
Sziasztok.
Próbált már valaki 160/70 17-es gumit felrakni hátra Gs500-ra?
Szerintetek befér?
Köszönöm a segítséget.
Üdv!

2005- ös GS 500 hoz keresek gyári hiánytalan szerszámkészletet , ha van valakinek eladó (vagy tudja hogy honnan lehetne beszerezni) ne tartsa magában !

B
Ok ezt gyorsan ki is cserlétem,gyerek játék volt,úgytűnik jó is lett.
Szia... Komplett csap van kb. olyan 11e Huf, és akkor nem kell szarakodni vele :-)
Végre megjött a szimering,jó hír hogy cikkszám alapján Bárdiék is beszerzik a cuccot ha kell valami.
szia én írtam privátban
Szia.
Van eladó ilyenem.Kicsit drágább,viszont új gumik,láncszett.1 tulaj,szervizkönyv,sérmentes ,garázsból.(2007)
Ha felkeltette érdeklődésed 70/3179083.
Udv Pali
Az csak 14×1-es!
Rendben, köszönöm!
Alut vegyél, a rezet lágyítani kéne.