Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ui: Oszt majd ezzel is valaki jól jár
Az új gép már átesett egy kis dekoráción :)
https://www.instagram.com/p/Bi...
https://www.instagram.com/p/Bi...
Sárvédőt,hasidomot,kézvédőt festettem..kapott gyári légterelőket,felni és test dekort...télen pedig jön a brutálosítás...
---feltéve ha addig ki nem találok valami új faxságot ,hogy elbasszam a lóvémat.
A TomMot 90 ezres ajánlatára azért húzom a számat...de az tény hogy az egyetlen negatívuma ennek a szarnak ,hogy kényelmetlen a seggtartója...amúgy imádom!
...mondjuk állva is élvezetes az motorozás
Dehooooogy! a z nem pinki....hanem formabontás :) Minden chopperes fazon halálfejeket,farkast,indiánt meg faszom tudja mit tesz a motorjára---Jött a sájjjgáktól egy kicsi póló..és üléshuzat lett belőle :)
https://www.instagram.com/p/BU...
Te Ganja, és az a másik nagy vas az a csasjodé, azzal a fehér-pinki üléssel??? Az új gép nagyon szép ebben a fehér-feketében.
Ennek örülök! Szolgáljon is becsülettel a kis szaros :)
Nálam egy új szar költözött a garázsba :)
Hát melegen kellett volna a tőcsavarokat megpróbálni kitekerni, bár lehet úgy csináltad. Nekem csak ez az ötletem, viszont nagyon óvatosan és központosan kell megfúrni, nehogy belemenj a hengerfejbe...
https://www.szerszamkell.hu/ge...
Sziasztok!
A kipufogót szerettem volna lefesteni, és amikor a csavarokat szedtem ki a hengerfejből sajnos a két középső beleszakadt tőben.
Van valami ötletetek, arra hogyan műthetném ki a belegyógyult csavardarabokat a hengerfejből?
Próbáltam anyát hegeszteni rá, de a hegesztés előbb engedett mint a csavar.
ganjaninja ! itt volt a melőhelyemen a volt }szarod . szép és egybe van még mindig !
Sziasztok!
Eladó Gs500E-t keresek. Mindenképpen 2003 utáni(de inkább 2005-6-7-8) érdekel lehetőleg szép állapotban és kevés kilométerrel.
Előnyök: Motorblokk védő bukócső, hátsó doboz, vagy konzol.
Az árról megegyezünk.
Köszönöm, széles utat :)
Jó lenne az utángyártott is. A gyári elég drága!
Gyárit? Bármelyik Suzuki márkaszervizben tudsz rendelni.
Sziasztok tudna nekem valaki segíteni hol tudnék új benzincsap ot venni? gs500f hez (2004)
Elvitte a TEK. Mikor kérdeztem, hol dolgozik, azt mondta, h meg kéne, h öljön, ha elmondaná.
Eltűnt mint a tömött pénztárca a buszon.
Nem azt mondtam hogy nem bírta tartani a 140-es tempót, simán megy 170-et is.
Az akartam mondani hogy a 140-es sebesség tartományhoz tartozó fordulatszámon (ez kb. 7000 ford/perc) annyira rezeg a blokk hogy másfél óra után alig tudtam fogni a kormányt mert teljesen elzsibbadt a kezem. Amikor normál országúton megyünk mondjuk a Mátrában persze nincs ilyen gond mert folyamatosan változik a fordulatszám.
Szerinzem ezt Ataa vitatná, de mások is, eddig senkinek nem okozott gondot a tartós 140-150 és néha a több sem, a lányom kis dragjával is tartja a 130-at őedig annak 145 a vége.
Köszönöm szépen válaszaitokat!

Jogos, Édesapám környezetmentő ötlete volt, hogy ne kelljen kidobi azt a csodát és utólagosan elleneztem. Azért ez mégsem valami szovjet vas, amit gyakorlatilag tajgabenzinre terveztek. Kicsit érzékenyebb annál, hiába "igénytelen" a mai motorokhoz képest.

Az is lehet, hogy rossznak éreztem pont a lelki előítélet miatt.

RÁbeszélem egy jó 100-as benzinnel való utántöltésre minimum. És remélem meggyógyul.

De akkor ez az 5500-as rázkódás elég széles körül probléma eszerint...
Igen az a kényelmes 110-120 km/h az ideális neki.
A Hungaroring sem neki való de azért két felvezetéses menetben részt vettem. Ez mindig élmény:-)
Azt is el kell mondanom hogy ez az "erőltetett" menet kb. 3-4 dl olajfogyasztást is eredményezett , ma akarom után tölteni a hiányzó részt.
Valószínűleg egy olajhűtő javított volna a helyzeten.

Egyébként sok GS500-ast láttam, mindenféle változatból.
Akkor szerencsés vagy hogy ott lehettél.

Igen nem szeretik tartósan a nagy fordulatot és a hosszú utat nagy sebességgel.
Mi Hajdú-Biharból indulva szerencsére megúsztuk, mire felértünk már csak vizes volt az út de nem áztunk meg.
Valószínűleg az eső miatt nem jöttek sokan a nyugati megyékből, így nem lett meg a rekord.
Egyébként 3 db gsx-r és egy v-strom mögött kullogtam végig az autópályán és bár megkérdezték hogy jó-e a 140-es tempó be kell látnom hogy tartósan nem való ennek a motornak.
Már több mint 7000-et forog a blokk ennél a tempónál és szétrázta a kezem. Meg is nőtt a fogyasztás , kb 5,6 literre jött ki.
Meg is érett a gondolat a leváltására.
Terveztem de nem jutottam el olyan takony idő volt már hajnaltól egész nap itt lent csongrád megyében,elázni meg nem érte volna meg.
Ne használd semmiképp,max simsonba friss benzinnel keverve,vagy tedd el jó lesz mosogatni vele olajos dolgokat..

Ha már tettetek a gépbe én leengedném azt is,aztán telenyomnám 100as bengával mol kúton,vagy max motion nel omv-n. Ha utána sem javul a helyzet akkor valami más gebasz lehet.

A rezonancia sokaknál jelentkezik,nálam 5500nál érezni de apszolút nem vészes,másnál meg intenzívebben érezhető.
Üdv!
Volt közületek valaki szombaton a Suzuki rekord kísérleten?