Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nemtudom, de nem olyan nagy.. :D Viszont az ülés az egyedi, és a kormány alatt is van egy 3 centis magasitó, szóval megvagyok, simán levezetek 300km-ert egybe (múlt szombaton is..) viszont a seggem eléggé szokott fájni. Én még kibírom, de a barátnőm már nagyon nehezen.. erre valami tipp? Ebayen láttam 2 centis zselét, arra gondoltam, hogy kivágom az ülés mintájára, és huzattatok rá egy huzatot és elulróól megkötöm. Egyéb ötlet?
Hogy őszinte legyek nekem kényelmesebb a simson mikor azzal motorozok a gs helyett :D
Én 190cm vagyok de még nekem is kényelmetlen néha a gs,megtudlak érteni. :D
Basszus neked akkor olyan kicsi a gs mintha egy Simson-on ülnél
Egyébként ki lett cserélve a központi telóm. Felujitás 25-35.000 lett volna, vettem mindszentről 8kért bontottat. Tökéletes. Viszont kifderült, hogy a kutyacsontok nem gyáriak, elvileg hosszabbak, igy alacsonyabb.. 195 centimhez még alacsonyitanak
nekem gyári csövek voltak és fennt mentek
Vagy az enyém mégsem gyári?
Akkor a tiéd sem a gyári helyen mennek.
Az enyémen is így futnak a csövek.
Köszönöm szépen a tippet! Jó ötlet, akkor leengedem majd belőle a friss olajat hamar.
Nehéz megmondani ha nem ismert az előélete.
Ha nem akarod nagyon megbontani a blokkot, én azt tenném hogy az új olajjal és szűrővel mennék kb 5-600 km-t, aztán leengedném belőle és elválik kell-e aggódnod.
A gép nálunk csak pár száz kilométert tett meg a mostani olajcseréje előtt. Akkor feltehetően eladás előtt hanyagolták kicsit szegényt?

Nem ad totális aggodalomra okot a helyzet?
Na, itt a benzincső, a vázösszekötő felett mind a kettő és ennyire "törik" meg.
A rossman-ból vette az asszony ha esetleg valaki kipróbálná.
Ha valaki a leömlőcsövet szeretné kivikszolni akkor ajánlom figyelmébe ezt a szert:
Mikor volt az utolsó olaj csere?
Régóta te hajtod?
Sziasztok!

Mennyire gáz, ha egész komoly mennyiségű dzsuva/fém jött le a régi olajjal olajcserekor?

Ez jellemző erre a motorra? Vagy netán szedi szét a blokkot belülről a laza vezérműlánc vagy volt néhány nem túl precíz váltás, ami némi reszeléket kreált és sebváltóból lejutott ide?

-A szűrő belsejében minimális szuper apró reszelék van (képen apró világosabb pontok), annyinak lennie is kell, az nem gond szerintem. Egy csapágyas motornak ilyen apprób mini reszelékkel teli lenne a szűrője, ahogy szétsúrlódnak a csapágyak gondolom, feltöltve a redőket.

-Az olajat átszűrve némi fekete szétporlasztható szemcsék vannak, az okés gondolom, korom vagy valami egyéb.

-Viszont, ami az olajteknőből lejött az förtelem. Szép adag fémreszelék (nem a mikro-fajta) a múanyag leeresztőedényben, nem mágneseztem meg, édesapám meg kihajította már a maradékot. Elsőre inkább a blokk alumíniumnak tűnne.

Olyan autentikus GS500 hangja van a gépnek, nekem nem tetszik, de a szerelő, amikor hallotta talószimering cserekor nem vélte extrának.

Kell tovább vizsgálódni vagy Nektek is ilyen az olaj?
Én is először így de aztán kiszedtem a vákumcsövet, azután szépen egyesével meglepően könnyen átment mind a három, legalábbis ahhoz képet, hogy elsőre nekem csak alul ment át az egyik.
Majd mutatok képet, ha lemegyek a garázsba.
De érdekes bogyo112 írása, hogy gyárilag mindegyik alul megy. Mindenesetre megjegyzem, ha megint csere lesz egyszer, akkor nem kínlódom vele.
Nekem mindkettő cső alul megy - gyárilag is így volt.
Üdv!
Én megpróbáltam de csak az egyik fért át , a másikat alul vezettem át. Megtörni sem akartam és sokkal vastagabb is.
Szia,

át kell férnie a merevítő felett. Nem egyszerű, de átmegy.
Azt tudom, hogy amit leszedtem (sok év állás után vettem meg a gazdájától, aki kereskedésben tárolta és a kereskedő üzemképes állapotban vállalta az átadást, tehát kitisztította az üzemanyagrendszert, de nem a legtökéletesebben) ott az egyik alul ment a másik felül.
De én befűztem mindegyik felülre, azóta így elmentem Bled -Triesztbe vele és teljesen jó. Persze ettől még alul is működik.
A gyári előírás szerint 4 évente ajánlott a benzincsövek cseréje.
Üdv!
Én is nemrég cseréltem 8mm-es Dayco-ra a régi gyárit és a leginkább alul, a csapnál tudtam nehezen rátolni a csatlakozóra.
Felül a tanknál csak az egyik cső külső rétegéből metszettem le egy keveset snicerrel és így már elférnek egymás mellett.
A gyárira kívülről ráhúzott védőhálót átraktam az új csövekre, nem könnyen de ráment.
Viszont ahol a gyári cső volt átfűzve ott már nem fértek el ezek a vastagabb újak így alulról kellett (a belső merevítő alatt) átfűzni.
Kb. 2000 ft-ból megvolt az 1 méter új cső.
Nem, nem! A képen kicsit nehezen látszik, da a cső 2 rétegű (tehát a 2 gumiréteg között van egy szövetbetét) és kívülről fel lehet helyezni egy különálló szövetszerű "védőcsövet" (ez jól látszik a képen)
Aha, tehát nincs két réteg gumicső köztük szövet, hanem egy gumicső, amin van egy ilyen fizikai védelem. Logikus.