Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De mi a kérdés? Ha jól látom, akkor már rajta van a bukócső....
Nem, optikailag.
Szerintem.
De még mindig a véleményetekre vagyok kíváncsi, a bukócső vs. idom.
Mármint a motor viselkedése szempontjából?
Speciel a doboz a hasznossága ellenére sokat ront rajta.
Nekem legalábbis.
Ez a gép tök jól néz ki, egész "felnőttes" hatású!
Sziasztok, mi a véleményetek bukócsőről egy F verzión?
Ha valakit érdekel: van egy eladó hátsó lánckerekem
https://www.kepesmotor.hu/lanc...
Üdv!
Nekem is hozzáért az egyik cső a hengerfejhez, kicsit meg is olvadt kívülről-úgy mint a fotón.
Én kötegelővel összehúztam a hét csövet így már nem ér hozzá.
stewe77!
Nagyon köszönöm a segítségedet, már látom, értem.
Üdv.
A lemez alatt találod.
Két kép a haynes féle szervízkönyvből:
Köszönöm . A kuplung kinyomóra gyanakszom. Most, hogy le-föl szerelgettem a lánckerék deknit, jobban megnézegettem ezt a részt. A lánckerék mögötti szimeringet értem, de a kinyomó pálcánál úgy látni, mintha az közvetlenül a blokkból állna ki. Nem látok szimering-házat. vagy egyszerúen nagyon hü..e vagyok. Írj légy szíves valami kis iránymutatást. Üdv.
Üdv!
A kuplung kinyomó pálcájánál én tavaly cseréltem, gyári szimeringet rendeltem. A pálcát érdemes felpolírozni mielőtt összerakod. Érdemes megfigyelni mennyire van gyárilag benyomva hogy a felette lévő lemez domborításához passzoljon. Kb. fél óra alatt megoladható.
Lánckeréknél,vagy a kuplungpálcánál valamelyik szimeringél nálam is tolja szép lassan kifelelé. De annyira elenyésző hogy nem cseréltem még ki,talán majd a télen.
Lecso-t keresd a Motorszerelés topikban - ő tényleg motorszerelő, biztosan tud segíteni. (Az én GS-em is már 11 éves, 60 ezer km-rel, de még nincsenek szimering-gondjaim. Az olajat kismértékben eszi, de 3 éve is ilyen volt, nem romlott).
Kedves Fórumozók!
Menet közben olajcsepegést tapasztalok. Mindig van egy olajcsík a dekni oldalán. Álló helyben semmilyen olajfolyás nincs . A lácspray túladagolást már kizártam. Az olajszintem is csökken,de a mértéke nem teljesen győzött még meg.. Az olajcsere óta mentem kb 4000 kilométert és a teljes 3 literes betöltési szintről most tart az alsó nívő felett kb 2-3mm-re. Lehet, hogy a a szimeringeket kellene vizsgálni? /ezt kezdeném, de bizonytalan vagyok/ A bal oldali generátor dekni élénél a kis lánckerék előtti két csavarnál mintha kicsit fénylene a tömítés. Elő szokott fordulni a tömítések elöregedése? A kuplung kinyomó tengelynek milyen tömítése van? A szimeringek esetén mekkora beavatjkozás a csere. Tisztelettel várom a reagálásokat, tapasztalatokat. Üdv. Ui.: Jó terjengős a kérésem, de eddig nem volt semmi problémám a géppel és egy kicsit azért be vagyok sz..va.:-( Még egyszer köszi előre a segítséget.
jó helyen fut csak nálad úgy látom a fotón keresztezi egymást a két cső. az enyémen (megnéztem) nagyjából párhuzamosan, egymás mellett van. sajnos nem tudom lefotózni ...
Mindig nézegetem a motoromat, blokk meg ilyenek, hogy minden rendben van-e. próbálom időben észrevenni a bajt. Most ezt néztem. Ez mitől lehet? Egyszer melege volt?
Olyan mintha kicsit ráolvadt volna a szelepfedélre. Ennek a slagnak nem olyan anyagból kellene lennie, hogy a motor maximális üzemi hőmérsékletét is elviselje? Egyáltalán jó helyen fut?
Három változat létezik. Először tudni kellene melyik?
Komplett benzincsapot keresek, van esetleg valakinek jó állapotú?

Köszönöm!
Igen, a légellenállás simán jelenthet ennyit.
Azért biztosan számít hogy te a burkolt változattal jársz. Autópályán 140-es tempót tartva az enyém simán 5 litert evett de gondolom a nagyobb légellenállás ennyit jelent.
A teljes átlagom 4,2-4,4 között mozog. Ha több a város, akkor emelkedik, ha több a túra, akkor csökken. Autópályán tartós 140 km/h-nál 4,4. Max 5 litert csak ősszel és tavasszal fogyaszt a hűvös időben (amikor nem tud rendesen bemelegedni), amikor csak városban használom. 5 fölött sohasem fogyasztott az én gépem.
F-es tulajdonosoknak ajánlom az olajhűtő eltakarását 20 C° alatt. 1-3 dl/100km fogyasztáscsökkenést okoz a méréseim szerint.
Alapvetően országúton járkálunk 80-100 km/h közötti sebességgel. Nem kenyerünk a száguldás, így autópályán sem nagyon megyek 120 km/h-nál gyorsabban. A legutóbbi túránál kevés volt az autópálya és sok a másod-harmad rendű út. Inkább bóklászunk, megnézünk ezt-azt pl.:
Nekem is csak eleinte sikerült 3,7-eket fogyasztani, aztán beállt a teljes átlagom 4,0-ra. Mostanában viszont jobban kergetem, legjellemzőbb a 4,4-4,5 fogyasztás. (Autópályán végig nyélgázzal 5,5 volt a legnagyobb érték)