Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy nem kap nagy fordulaton elég üzemanyagot (ezért erőtlen) de ennek ellentmond, hogy sokat eszik.

lehet rossz helyen vitted el a benzincsöveket, lehet a légszűrő nem megfelelő, vagy a másik légszűrőhöz volt beállítva a karbi.

esetleg hamis ngk gyertyát vettél.
itt egy user manual
https://litetek.co/docs/Manual...

itt meg találsz különböző változatokhoz szervizkönyvet.
http://www.manualedereparatie....

általában angol, ha nem érted képek sokat segítenek akkor is...
Sziasztok!
Olajcsere óta(12.000km-es) a motorom 3.5 liter helyett 6 litert eszik, észrevételem szerint gyengébb is lett, és mig előtte 2 személlyel lazán ment 155-öt most csak alattam 150-et is alig.
Ha húzom neki 6.-ban akkor az utolsó 1/4 gázmozdulatnál csak erőlködik, nem húz, majd ha visszaengedem a gázt lassan akkor 3/4-nél ránt egyet a motor(mintha az lenne neki a megfelelő)
Olaj, olajszűrő, légszűrő, gyertyák, benzinslagok lettek cserélve.
Karbiszinkron rá lett dugva, de nem lett hozzányúlva, mert tökéletes volt.
véleményem szerint olyan mintha sok anyagot kapna... Ez a 6-literes fogyasztás(Sőt, hétvégén 6.5 volt nagyon idegesítő és elkeserítő.. :( )
Mi lehet a baj?? Köszönöm előre is.
Jó lenne tudni mit csináltatok pontosan.

Ha járt majd nem indul be (kb 2-4 percet járt és utána nem indul be) az általában annak a jele, hogy elfogyott a karbiból a benzin és nem kap utánpótlást.

Az alapjárat hiánya meg lehet a levegőcsavar vagy alapjárati csavar hibás beállításának következménye.

A lelazult kábel a generátorra és a fesz. szabályzóra lehet hatással.
köszi mindenkinek aki reagált,szétszedtük a motort a T elosztón kívül volt egy nagyobb bibi az akksiba vezető pozitív piros kábel saru nem érintkezett rendesen,mellé volt szigetelőszalagozva!!! :( valószínű ez okozhatott zárlatot,valaki tudna abban segíteni hogy ha ez nem volt a helyén,további elemekben milyen galibát okozhatott milyen kárt,és hogy innen merre induljunk el? Új aksit,új biztosítékot vettünk a gs500-ba,miután visszatettük ezt a +kábel sarut az akksira rendesen,lett gyújtás a motoron,be is indult igaz nem pöccre,s a biztosítékot nem verte ki,de egy újabb probléma jött,ami eddig nem volt,folyamatos gáz húzással ment a motor,majd ha levettem a gázról a kezem abban a pillanatban leállt :( s utána már nem tudtam beindítani,de a biztosítékot nem verte le. Valaki valami tipp? :( KÖSZI
itt azért van pár "T" cső.

https://www.bike-parts-suz.com...
Szia! Autóvillamossági múltamból emlékszem, hogy ez a legszarabb hiba, ami néha jön elő, csak autónál el vannak osztva több biztosítékra a fogyasztók egyszerűbb behatárolni a zárlatot.Első körben nézd meg , hogy minden működik-e biztosítékcsere után, egyesével próbáld bekapcsolni a fogyasztókat, ha vmi nem világít, nem villog , akkor onnan el tudsz indulni a kereséssel.A lámpafej tele van csatlakozóval, ott is kilazulhat, testre érhet vezeték rázkódáskor.
Altalanossagban. Nezz meg egy robbantott rajzot. A T eloszto a karbik kozott vagy a karbi futest, vagy a benzint vagy a szelloztetest oldja meg. Itt van egy zarlat escegy benzin ellatasi vagy gyujtas hiba.
Sziasztok! GS500-hoz műszerfal visszajelző lámpák elé keresek műanyag kupakokat.
Általánosságban - mert a GS vzetékelése nincs a fejemben - Csatlakozók megtisztítása, kontakthibák megszüntetése, aksi saruk is! A főkábelek végigkövetése, nincs-e kidörzsölve valahol "út közben" vagy az indítómotornál. Mindenféle egyéb vezetékköteg átvizsgálása dörzsölésileg. Elsőre ennyi.:-) Aztán a kérdések? melegszik-e a főkábel a bizti kiolvadása előtt?
Sziasztok!
Új tag vagyok itt,most regisztráltam,tehát lehet hogy járt már valaki így gs500al
Az történt velem,hogy mentem budakeszire barátommal kicsit csavarogni 2 motorral nekem Gs 500neki 600as banditja van,s egyszer csak mondom neki a beszélőkébe,hogy itt valami nem oké,rángatott a motor,majd se kép se hang leállt,előtte tankoltam tehát nem az lehetett a baj,hogy fogy a benzin és nem fordítottam el a benzincsapot. Rángat rángat hiába húzom neki lassul,majd épp egy félreeső útrészen leállt a motor,gyújtás nincs nem égnek a műszerfal fényei semmi. Na mondom mi lehet,aksi? Talán,szereztünk bikakábelt,nem az aksi volt. Majd nagy nagy szerencsémre épp valami filmforgatás volt az erdő szélén :D(nem vicc) és egy ezermester fickó kb 10 perc alatt rájött hogy lehet levágta a biztosítékomat,így is volt,egy 20A-s sárga biztit kivert,kicseréltük.s lett gyújtás,beindult a motor.Igen ám,de haza ugyanez volt,az első megtett 5km után ismét rángatott,leállt,be kellett tolni,sikerült nagy rángatva hazaérni folyamatos gáz húzással piros lámpáknál stb.... :( hazaérve szétszedtük barátommal,s ismét kiverte a biztosítékot :( MI lehet a baj? Az elektronikához nem nagyon értünk,amúgy magunk szerelgetjük a motorokat de itt elakadtunk. Ha valaki tudna segíteni mit és hol kezdjünk el azt megköszönném :( Amit még észre vettünk a nagy feltárás közepette,nem tudom hogy ez itt most lényeges e,a két karbi közt van egy T elosztó,és az el volt nekem törve. Előre is köszi a segítséget,és ha valamit nem jól fejeztem ki bocs ez van lány létemre ;) Köszi :D
A negatív akkusarura megy egy vékony fekete vezeték is (a vastag mellett) - annak a szakadása is teljes működésképtelenséget tud okozni. Nézz rá arra is!
Egyetlen egy darab 20 A-es biztosíték van a motoron: jobb oldalt, az ülés alatti idom alatt, az önindító reléjében. Van ott egy tartalék is.
Sziasztok! A gs-en hol találom a biztosítékokat?
Sajnos ennyi az összes kép, amim van.
A második képen azt vélem látni, hogy az első, a hengertalphoz legközelebbi csavar olyan, mint amit írsz, egy "kiherélt" bukógombához, annak tengelyéhez lenne csavarozva a cső.
Mondjuk van más öletem is a megoldásra.
Szerintem nem a "szokásos" cső van fent, hanem 2 darabból készítette: egy valamilyen menetes tuskó (kb. mint a bukógomba lenne) és az idom felrakása után ehhez lehet csavarozva a nagyobbik része. Kicsi a kép, így nem látom a pontos megoldást. Így tényleg elég egy furat az idomra.
Ja, úgy érted. Hát valóban áll a meglátásod, nézem a képet, meg minden, de ez az illető valahogy ügyesebben csinálta, mert nem látok rombolást az idomokon.
Nem is lyukat: a csövet ugye fel kell szerelned előbb a blokk köré, és utána kell valahogyan feltenned az idomokat.
Mármint a csőnek fúrni két-két lyukat?
Szét kell fűrészelned hozzá az idomokat. Amúgy biztosan sokkal jobban véd a GS-en, mint a bukógombák.
Nem az enyém, de egy ilyent találtam a neten, a gombákban annyira nem bízok, elgondolkodtam egy ilyenen, de ha sokan mondják, hogy nem, mert... valami, akkor elvetem az ötletet.
Én is hasonló dobozt használok (igaz nem F-s a gép) de semmi rendkívülit nem tapasztalok menet közben.
Mondjuk a Suzuki napon amikor a Hungaroring-en mentünk pár kört akkor mindenki levette de az teljesen más.
Gondolom 20 kg-nál többet azért nem nagyon pakol senki oda...
ha telepakolok azt a dobozt valami sarnehez cuccal, nem hiszem hogy jot tesz a kanyaradosnak az a magasan elhelyezett sulypont.