Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Van pár jelölt. CBF600 , FZS600, TDM850
TDM-et már próbáltam, az nagyon bejött. A cbf-el kapcsolatban már beszéltem egy ismerősömmel akinek a tesója ilyet hajt és nagyon szereti, ha lesz időm megnézem azt is.
De előtte el kell adni a GS-t, ami szerintem úgyis tavasszal várható.
Nemsokára jönnek a hideg napok akkor sokan úgyis lerakják a motort.
Szia Stewe! Milyen lesz az utódja?
Üdv mindenkinek!
Eladóvá vált szeretett GS500-s motorom.
Részletek az apróban.
A láncot le tudod mérni, a service manualban részletesen le van írva, h kell mérni, hány szemet és mennyi a határérték mm-ben. Ha azon belül vagy és a feszítőd is jó, akkor máshol kell keresni a hibát.
Kb. 7e km-t mentem szelepállítás óta, télen akarom szétszedni, amikor nem sürget a motorozhatnék, akkor látom azt is majd, hogy mennyire feszes a lánc. A km. nem nálam ment bele, de az állapota alapján lehet 35e de persze lehet 60e is!
Lehet vez.lánc. feszítő, de ennyi km-nél még nem kéne. Szelephézag???
Ezt csak szelepfedél levételével lehetne ellenőrizni, ha értesz hozzá akkor vedd le, ha nem akkor irány a szerelő!

" Sok km. nincs a motorban (35000) de 16 éves."
Sziasztok!
Írtátok, hogy GS betegség a vezérműlánc feszítő rugó gyengülése. Kb. 5000-es fordulatnál van egy csörgő hang, amit nem találok meg. Azért idegesítő, mert ez olyan 100-as tempó, amivel legtöbbször motorozok. Amit így menet közben végig tudtam tapogatni (óracsoport, tank) az nem zörög. Esetleg nem elég feszes vez. lánc okozhat-e ilyen hangot, volt-e valakinek ilyen? A feszítőt kivettem , megjárattam, nem szorul, persze azt nem érzem, hogy elég erős-e. Sok km. nincs a motorban (35000) de 16 éves.
Eladó lett egy Suzuki Gs500f motorkerékpár. 2007-es. Jó állapotnak örvend. 35kw-os. Műszaki 2019.07.16-ig van rajta. 660 ezer az ára. Quad, krossz, rendszámos robogó csere illetve aprilia rs 125 beszámitás érdekel.
Töltsél le egy service manualt, keres a youtube-n videókat. Ha nem szedted szét a karbit akkor valamit nagyon rosszul raktál össze. Biztos, hogy menetközben nem folyik a benzin valahol? Mert ha a gyertyakép jó akkor valahol folynia kell... (ene)

És nézd végig a service manualt és a videót, hogy a csövek jó helyen és jó helyre mennek-e....
Sajnos nem, aki nekem javított kiment Német-be festeni
:/ Kár. Esetleg tudsz ajánlani egy jó szerelőt?
Én megnézetném egy jó szerelővel mert így csak tippelgetünk.
Karbi nem volt szétszedve. Az üzemanyag csöveket még cseréltem. Lehetséges, hogy ott valamit véletlenül lehúztam vagy valami? A vákuumcsövek a két vezeték ami a tankból megy a csapra igaz? Ha vmelyik nem lenne jól ott akkor folyatna nem?
Üdv!
A gyertyák állapota szerint nem kellene ezeket produkálnia, szerintem.
A vákuumcsövek ,csatlakozók mind a helyükön vannak?A karbi volt szétszedve?
Hát nemtudom... Hangja ugyan olyan. Szép. csak 15.000km van a gépben. És egyből a szerviz után kezdődött a probléma.
Az első kérdésre a válasz: normális. Beindulás után félig vissza tolod, és így járatod egy fél-egy percig, aztán indulhatsz is vele. Ilyen melegben párszáz méter után teljesen vissza tolhatod, télen 3-4 km-t is el kell menni fél szívatóval.

A második kérdésedre a válasz: nagy valószínűséggel kormánycsapágy.
Sziasztok!

Most vettem én is egy használt GS500e-t. A motort amikor indítom, akkor, ha a szívatót teljesen felhúzom, felmegy a fordulat majdnem 4000-ig. Ha vissza tolom egy kicsit akkor visszamegy 1500-ig de elég egyenetlenül jár. Normális ez? A másik problémám az, hogy az első kerék enyhén szitál, ha nem fogom. Érdekes az, hogy főleg ha a bal kezemmel nem fogom. A kerék ki van centírozva, mert a szerelőm előttem csinálta meg. Ötletek??
Vezérlés nem ugorhatott át?
Gyári standard gyertyát vettem bele. Most kiszedtem őket és megnéztem mit mutatnak.. Nem úgy tűnik mintha sokat kapna. Amugy a karburátoron SEMMIT nem állítgattunk, csavargattunk. De egyébként megint 330 km helyett telitankkal 230km-ert mentem el... Mi a fene lehet?
SGS én sem száguldozok, mindenhova 100-110 el járok maximum. Nagyon vigyázok rá, sokat dolgoztam érte. Csak az a bajom, hogy nem tökéletes, érted. Zavar. És egyébként hangja alapján olyan mintha sok levegőt kapna, ilyen mély hörgős hangja van. Kevésbé gyorsul, és a végsebességre is rossz.
Eladó a képen látható GS 500F karburátor , 2007 es mociról levéve ami 1500 km-t!!! "futott". minden képen látható kiegészítővel!(nem a kartonlapra és a betonra gondolok )
akár személyes átvétel Miskolc, Eger , Budapest
Tel: 20/323-5612

Ár: 31.000Ft
Igen, igen, én is ésszel fuvatom ki, nem engedem neki a 8 bar-os levegőt. Ami kijön az nyereség, ami benne marad, azzal már nincs mit csinálni. Nem a szűrő tönkretétele a cél, hanem a használhatóság meghosszabbítása.
Én azon az állásponton vagyok, hogy bármilyen kopott is a motor, ugyanaz a benzin-levegő keverék kell neki az égéshez. Lehet, hogy rosszabb a kompresszió, több olajat eszik, kisebb a teljesítménye, stb, de az égés az ugyan az.
A motor kopik és azért kellhet más beállítás.
Félrértesz, azért nem szabad kifújni mert a mikroszálak elszakadnak és átengedi a port, én legfeljebb kiütögetem amúgy pűr manualban benne is van, hogy kifújni tilos. Kifújni max porszívó erejével tenném ami 1bar sincs talán, de nagyobb nyomást nem tolnék neki.