Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na sikerült kipróbálni?
...holnap kipróbálom úgy is.
Én az úszószintre gyanakodom, nagy fordulatnál van csak ez.
Esetleg valamelyik pont áteresztőképességén. Benzincsap és tűszelep csere volt. Persze hülye vagyok, elfelejtettem a benzincsapot direktbe állítani és úgy is megnézni.
Érdekes. Akkor nem keveset kapna, hanem sokat?
Na, egy hét után ma kora estére kisütött a nap, gondoltam egy lehetőséget kizárok és elmentem egy hosszú egyenesre, ami forgalomtőól elzárt, tekertem és amikor elkezdett finoman rángatni, akkor ráhúztam a szívatót, hogy nem-e valami dugulás vagy más, keresztmetszet probléma van-e.
Nem, nem változott semmi, sőt, érzésem szerint talán még kicsit erősödött is a rángatás a szívató használata közben.
Uh, akkor kijutott a jóból neked.
Sajnállak, de drukkolok is egyben.
Még nem, most elég sokminden a fejemre zúdult hirtelen.. kiraboltak pesten, nemvagyok gépközelben, sajnos motorközelben sem...
majd utána
És te nem is próbáltál utánajárni?
Én holnap veszek egy csövet, megnézem az úszószintet kezdésnek.
Nekem is ugyan ez van! 140 ig tökéletes, majd ja nyelezem akkor rángat. De én nem nyultam a karburátorhoz....
Köszönöm szépen!
Lenne egy kérdésem, ha valaki tud válaszolni.
Valószínűleg a tűszelep csere után alacsony lett az úszóházban a benzinszint, 140 felett nem gyorsul tovább rángat a gép. Visszaengedve torpanik, de 140-ig amúgy tökéletes. Az indulás, a járás meg minden, az erő is.
Azt mondták, hogy a leeresztő csonkra tegyek átlátszó csövet, ott ugyanakkora lesz a benzinszint mint az úszóházban.
Na, ezért kéne a benzinszint magassága.
Köszi.
Ha egyszer tévedsz, elnézed, elszámolod magad, esetleg kicsit rángatod, igen súlyos (200kg) következményei lesznek. Játszhatok persze biztonságosan és 250 km-ként megtankolhatok, de akkor is megosztja a figyelmemet.
Amúgy ha nem lehetne venni gyárit, a következő megoldás a kézi csap lett volna, egyik nyitva, elfogy a nyál, megáll kinyit a másik és indulok a kútra. nem modern megoldás, de biztonságosabb a tologatás elkerülésére.
És miért is mondom azt amit?
Egyszer elkövettem azt a hibát, hogy tankolás után elfelejtettem visszaállítani On-ra, és amikor megállt alattam a verda és odanyúltam, hogy átkapcsolom, már át volt kapcsolva pár száz km óta. Vagyis még mindig. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a 4T Derbivel történt, kicsit oldalra döntve, menet közben is oldalra döntve a hiányzó kb. 5 km megtételére még elegendő benzingőz volt benne.
hát igen 2 csappal már bonyolultabb és költségesebb a helyzet, nekem nem érné meg a gyári benzincsap mert többnyire tudok nagyon olcsón benzinszelepet szerezni, szóval itt a 20 ezer és a majdnem ingyen versenyezne a tartalékért
ha van napi km számláló nagyjából értelmét veszíti a tartalék, mostanában nem is divatos, legtöbb esetben egy lámpa van csak helyette
Igyekszem az eredeti, gyári állapotot megőrizni.
De ezért megnéztem a szóba jöhető megoldásokat is, találtam egy megkerülőcsapos lehetőséget.
Ha meg akarnám őrizni a tartalék állásban rejlő lehetőséget, akkor viszont már olyan kicsi a különbözet, hogy nem merülne fel opcióként az átalakítás.
Ha 20 ezret kellene kiadni egy benzincsapért akkor 99,% hogy egy elektromos csapot épïtettem volna be 5-6 ezerért
A robogóba is ezt tettem a vákuumos helyett
30 eves helyesen
19.500,- pengő. Amúgy az üzemmód váltó alatti háromlyukas gumitömítés a ludas. A membránon a kis gumigyűrű cserélhető, azzal nincs gond. Persze ha a membrán szakadt, akkor megette a fene.
Ez a típus már több, mint 50 éves, volt közben benzincsap típusváltás is, de 15-16 éve biztosan ez van fenn, plusz tíz év múlva lesz-e vajon?
Persze a kérdés, a motor meglesz-e vajon?
Tavasszal nézegettem, hogy mire lenne érdemes cserélni, de elrettentem az áraktól, de megbolondultam és az autót cseréltem le sokkal többért, vagyis... hát, ha úgy nézem, akkor +50% al több pénzért. Lenne egy újabb motorom, meg lenne egy húsz éves autóm. A fene tudja, mi lenne a jó megoldás.
Ja, tudom azt is, egy lottó ötös. Ha enyém lett volna a négymilliárd, akkor vettem volna kettő plusz benzincsapot tartalékba.
Nincs mit.

Ez a benzincsapos dolog meg sok éve kimeríthetetlen téma volt - az akkor még aktívan működő - Totalbike GS500 fórumon, és sok-sok szívás, pénzköltés után mindenkinél kiderült, hogy ez a csap eredményesen, tartósan nem javítható, muszáj gyári újra cserélni. Nagyon drága, de elvileg 10 évig megint jónak kellene lennie.
Jaja, de alig láttam bele, vagyis nem tudtam, mit látok, elővettem a régit (de jó, hogy nem dobtam ki) és összehasonlítottam a látottakat.
És elvileg nem a fojtott van benne.

Köszönöm.

Amúgy megszűnt a benzincsöpögésem is, a gyári csap azért mégiscsak gyári csap.
Csak az ülést kell felnyitni hozzá...
Ó bakker, benne van a motorban már...
De akkor is megnézem.
Furi ezek a magas fogyasztások, nekem se igen ment 5liter fölé, pedig mikor eladtam már 90e km felett volt. 4,3 - 4,6 között fogyasztott átlagban...
A sötét színű a fojtott verzióé (belül félig cső takarja a papírt), a másik a fojtatlané:
Egy pillantásra meglátod: ha belenézel a közepébe, akkor a FOJTOTT belseje félig be van takarva egy csővel, a fojtatlanéban végig látod a papír harmonikát.