Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd majd meg a cikkszámát.
Én is Hiflo-t vettem ki most.
Hogy hamisított-e, azt nem tudom megmondani, de holnap megnézem a cikkszámát, akit érdekel, az okuljon belőle.
De a gyárihoz képest kinézetre is sok a különbség.
Azt nem állítom, hogy rossz, de nem ebbe a motorba való.
Ha valaki Kaposvár környékén lakik, vagy eljön érte, odaadom neki egy próbára... de lehet, örökre is, mert én nem tudok vele mit kezdeni.
Nekem is HF van és ugyan ez a hiba. Érdekes...
Nekem se volt soha a 80e km alatt. Mindig HF-et vettem...
Én is azt használok, nálam sincs probléma, nem is volt soha. Viszont Freelac topiktársnál ugyanez a HifloFiltro okozta a gondot....
HF szűrőt használok, nem volt még vele gond.
Az biztos, hogy most a gyárit inkább féktisztítóval átmosom és marad benne. Ezt az idényt biztosan.
Az kevés. Az enyémben sem volt cső, mégsem volt jó.
Azt, amelyikben nincs cső.
Nekem ez túl magas.. :o
2007-es, E-s, 35kw-os motoromhoz most akkor melyiket válasszam?
Aha, köszönöm!
Bike identification fül alatt a lenyeg...oldalt.
http://www.suzukicycles.org/fr...
California, svajc, ausztria altalaban a komolyabb kornyezetvedelmi normakkal gyartott valtozatok. A tobbi jellemzoen "nyitott".
Igen-igen, de melyik az?
Vagy veszem az oem-ről a gyárinak mondottat, vagy negyedéért reckírozok.
És mert én vagyok a motor második gazdája, nem tudom, hogy amit lecseréltem, az vajon az eredeti-e? Tehát ahhoz hasonlítani sem 100%. Mondjuk talán, mert hiába volt 12 éves, csak 4 ezer km volt benne, tehát logikailag még az eredeti, de csak logikailag.
A pontos levegő-benzin keverékre tudtam eddig is, arra nem gondoltam, hogy légszűrő és légszűrő között kell ennyire sarkosan válogatni. Mert most ugye nem tudom, hogy mit-honnét.
Sok helyen csak stilizált kép van (webbolt), hogyan tudom megállapítani, hogy az kell-e nekem vagy egy másik? Most is évjárat és teljesítmény szerint rendeltem és tessék.
Köszi, de itt nem látom, hogy konkrétan ahol én megállapíthatom a saját motorom típus/évjáraton belüli azonosítóját, ha konkérétan az oem-re gondolok, akkor azt a "P"-jelű azonosítót.
Na, jelentem a motor újra a régi fényében tündököl!!!
Ha ráfeküdtem és a lehető legkisebbre összehúztam magam, akkor majdnem 180 km/h, persze csak forgalomtól elzárt úton.
Az alapjáraton viszont állítani kell, mert most kicsit magasabb, de otthon nem akartam, mert a robogót is vackoltam és a szomszéd átüvöltözött, hogy állítsam már le, és szarnak nevezte az SR-t.
Most eldobta a faszi jóindulatomat, ami eddig volt irányába.
http://www.suzuki800.com/t3880...

Bár nem ennél a motornál - de azért megemlítik - hanem másiknál, de belefutott már valaki ebbe a hibába.
Amit lehet (25 év a gyartas utan) erdemes a gyari nyitott verziohoz valo szurot megvenni...
"de látom, hogy ha ennyire sarkos a dolog, akkor nagyon oda kell figyelni, hogy melyik a jó."

A szivo motoroknal mindig a legnagyobb feladat a levego bejuttatasa... Benzint annyit locsolunk be amennyit akarunk , de 1 kg benzinhez betuszkolni 13-14 kg levegot az a kihivas...nem hiaba a turbos/feltoltos motorok vagy csak a sima levego bevezeto tolcser a regi versenymotorokon, vagy emlithetnenk ugye a ramair rendszereket is ami nagy sebessegnel segit nagyobb mennyisegu levegot betuszkolni...
http://www.suzukicycles.org/fr...
A lap aljan vannak az orszagkodok csak "E" -vel.
A bal oldali a "gyári".
Annak valami szövetszerű a szűrőfelület, a másiké pedig papír. A gyári külső mechanikai védelme olyan, mint egy drótból fonott szúnyogháló, a másiké pedig olyan perforált lemez.
Ez látható szemre.
Azok a különféle teljesítményre fojtott verziókat jelölik - nem egyforma légszűrő való hozzájuk.
Viszont fejből meg nem tudom mondani hogy melyik melyikhez való.
...helyesen:ű
""akkor a 2004-es GS500F-ből több varia van""
https://oem-parts.hu/hu/parts/...
https://oem-parts.hu/hu/parts/...

Azt tudja valaki, hogy a kettő között mi a különbség? Pontosabban hol lehet megtudni, hogy a saját motorom végül is milyen?
Ha az oem-nél típus szerint rákeresek, akkor a 2004-es GSF-ből több varia van, P-betűvel pontosítják a variációkat, az egyiknél P03, P28, P33, a másiknál pedig P02, P19, P24, P54.
Sőt, van GS500FU is. És mind 2004-es K4 kód.