Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szarni rá, én már tavaly megvettem.
igazad lehet..
...már nem csak a reflexek szaródnak...az agyam is lágyul (szóismétlek ) megvettem életem első olvasószemüvegét is...
..mondtam én ,hogy egyszer minden motoros chopperes lesz
csak
Látod, mégis vak chopperezned kéne hova az a nagy rohanás.
jó jó...de te lepke púúúú súlycsoportban nyomod...és kuporgós burkolt cuccal nyomod...
...amúgy nekem is fura ,hogy mindent olyan gyorsan utolérek..
A cibere is ment már 2 személlyel 220-at topcase-el:)) És még ment volna csak már hely nem volt a pályán, no meg a segglyukamban sem, ahova a babszem se fért volna be.
Hmmm ... a GSR csak 235-ig hajlandó kipörögni a 108 kilós kövér seggemmel....
...szerintem ha fogyok 20 kilót...könnyedén megfutja a 236-ot is...
Dehogy!
Aszondod dögöljek meg?
De vegyél csak túl sok a szar fotós.
Naugye hogy szihopata motoros vagy. ,
Lemaradt: egy ilyen, kb. fél napos túrán mindig van 10-20-30 km, amit nyélgázon, vagy ahhoz nagyon közeli sebességgel teszek meg - ahol jó az út, és nincs forgalom. Ekkor tényleg cihopata vagyok egy kicsit, de lenyugszom, és vissza állok a nyugger tempóra.
Én nem átlagsebességről beszéltem, az nálam sokkal-sokkal kevesebb. Egyszerűen, ha folyamatosan haladok az országúton, egyenes vagy nagyívű kanyarokban, nem nagy forgalomban, akkor jellemzően 100-120 között mutat az óra. A rossz derekam, meg a dohányzásom miatt legkevesebb óránként meg kell álljak, 5-10 percre (párszáz km megtétele után ez az idő akár félórára lecsökken...). Ha meg szép helyeken járok, akkor néha fotózgatni is megállok. A teljesen egyedül elkövetett, legalább 300 km-es túráim "átlagsebessége" mindezekkel együtt 60 km/h-ra szokott kijönni, tehát a 300 km-es túra pontosan 5 órát vesz igénybe nálam.
Tulajdonképp ha átlagsebesség akkor nem.
Ugyanis egyenes vonalú egyenletes 100-at konstans mindig sosem tudsz tartani.
Vannak lámpák,faluk,védák,70-es-80-as korlátozások,útépítések,utolérsz valakit de jönnek szembe és nincs azonnal csutka meg tűz így ballagsz utána x-el.Nameg az igazán kanyargós nem az ív az útban amit 250-el tudsz le na az se 100-120.
Szóval hogy tartsd a 100-120 óra szerinti átlagot a kiesett sebességet az "üres" részeken vissza kell hozni és az általában 140-170 közé esik.
A GS500 órája annyit csal, hogy az a "100-120" óra szerint az bizony csak 93-110 a valóságban. Ez meg országúton szerintem lightos ballagás.
Állandó 100-120?
És még rá egy pár 170.
Jól mondják hogy szihopata gyorshajtó motoros vagy.
Egyébként "igazán" száguldozni nem szoktam, ebben nem partner a jó öreg GS500: óra sz. 140-145 (GPS 125-130) fölött instabillá, szélérzékennyé válik, úgy meg már nekem nem nagy öröm. (A motor hibátlan, és tökéletes gumikkal járok mindig - ez egyszerűen ilyen, olcsó, elavult konstrukció).
Pont ellenkezőleg csak nem ezt gondoltam Rólad.
Nem fogok nagyobbat venni, mert akkor hamar meghalnék: az én reflexeim már nem érnek fel egy - bármilyen - sportmotor menettulajdonságaival.
De miért? Megyek nyugis 100-120-szal az országúton, de ha valakit utolérek, akkor azt meg is előzöm. Teszem ezt szinte mindig visszakapcsolva, csutkagázon, mert nem szeretek sokáig a bal sávban lenni. Akkor sem, ha az üres. (Autóval szintén így vezetek.) Baj?
Figyeld meg, jövőre már GSXS 1000-et fog venni mert nem bírja, hogy 170-nél letilt egy kis előzésnél.
A kis kamikázé lehet még vicsorog is a kupak alatt.
Amit eddig írtál a vezetési szokásaidról nem gondoltam, hogy ilyeneket csinálsz.
Én rendszeresen hajtom csutkagázon (országúti előzéseknél például) de szerencsére tudja a gép, amit gyárilag tudnia kell: szélcsendben óra sz. 180 km/h végsebesség (ami GPS szerint sajnos csak 162-163, de a naked ennyit megy), illetve simán kiforgatom 10 ezerig (efölé teljesen felesleges).
Aztán még az is lehet, hogy nálunk csak nem derült még ki a probléma. Én pl nem szoktam csutkáig húzni sose. 12 évig volt nálam egy DL, de nem tudom a végét.