{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5611191] 2020. 04. 12. 13:59
Pocses
Ott szinte nincs semmi raktáron, de kettő hét nem sok szerintem gyári alkatrészért.
[#5611190] 2020. 04. 12. 13:58
freelac
Akkor az sem lett sokat használva.
Amikor én eladtam 14 ezerrel az is hibátlan volt, de pont a benzincsap hibája miatt gondolkodtam el, hogy a gumialkatrészek hogyan bírják. És nem is az, hogy kapok-e ha még sokáig maradna, hanem az, hogy milyent kapok, ahogy múlik az idő.
[#5611188] 2020. 04. 12. 13:55
Bogyó_bá'
Szerintem máshonnan sem jön meg hamarabb - esetleg ha éppen van valamelyik hazai márkaszervizben készleten. Hívj fel egy párat telefonon kedden....
[#5611176] 2020. 04. 12. 13:34
bartal96
Sziasztok, gyari benzincsapot honnet tudnek rendelni, ahol van raktaron es viszonylag hamar megkaphatom? Oem partson van, de 2 het mire kihozzak
[#5609474] 2020. 04. 06. 21:45
mosön
Nekem is van 2005-ös motorom 13 ezer kilóméterrel,de kutya baja.De a nagyobbik motorom 2007-es abba 73 ezer van.Újkorától az enyémek.
[#5609471] 2020. 04. 06. 20:50
freelac
Én két éve vettem egy 2004-est, 4000+ km-el.
A tulaj megvette vatta újan, nem használta csak tárolta.
Nyilván minden ezredik motor ilyen, de akkor is van ilyen.
[#5609465] 2020. 04. 06. 20:18
mosön
Aha,2007-es és 11ezer KM
[#5609451] 2020. 04. 06. 19:59
H.&L
Szisztok !
Tud e valaki segíteni abban hogy mi lehet a probléma .GS 500 2007 évj 11000km hibajelenség szivatós módban kb csak 2500-3000 fodulatnál ill meleg motornál csak 2000es fordulatnál visszadurrog a légszűrőházba.Szelephézagok gyári értéken belűl,gyertyákcserélve,karbik szétszedve kitakarítva fúvókák is a tűszelep membránjai nem szakadtak épek.Az első hengerben a kompresszió eggyel kevesebb mint másodikban.Az első henger durrug vissza. A motor amúgy jól megyen alapjárat stabil.A mocit kb 1 hónapja vettem az előző tulaj ezt szeritem észre sem vette.
[#5609092] 2020. 04. 05. 19:01
F2
Akkor elnézést kérek.... szabadonfutó
[#5609080] 2020. 04. 05. 18:20
Bogyó_bá'
A GS500-ban nincs bendix - szabadonfutó van.
[#5609074] 2020. 04. 05. 17:19
F2
Bendix
[#5609071] 2020. 04. 05. 17:10
nkarcsi
Sziasztok!

Újabb probléma merült fel nálam. Indítani próbálok, hallom a relé kattanását majd az önindító vonyít, és nem forgatja át a motort, csak erőlködik. Aztán újra próba és van, hogy egyből beindul van, hogy többször el kell játszani, de amikor elkapja akkor pöccre indul. Mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor ugyanezt produkálja. Van jó töltésem, új akksim is, ezekkel nem szabad, hogy gond legyen. Nem tudom számíthat-e, hogy a tavasszal sajnos egy közel halott akksival erőltettem az indítást. Merre induljak el?
[#5609016] 2020. 04. 05. 11:17
Bogyó_bá'
Én nem. Szívesen!
[#5608997] 2020. 04. 05. 9:55
DaneszGS500
Sziasztok!

Valaki közületek használ Pirelli Angel City-t?

Előre is köszönöm a válaszokat :)
[#5606981] 2020. 03. 29. 19:54
Emil62
Szia, én ezt használtam a szelepfedélhez, sztem az oldaldeknihez is jó lehet, mert 300 fokig használható.A Szakál metál autósboltban vettem, nem volt vészes árban, biztosan van máshol is.
[#5606906] 2020. 03. 29. 18:45
nkarcsi
Sziasztok, tömítés cserék állok és kéne egy kis gyakorlati tipp mit mivel hogyan tömítsek szépen:
- a szelepfedél tömítést milyen pasztával kell bekenni, hogy ne szivárogjon,
- kuplungfedél tömítésnél milyen típusú, méretű klingerit lapot érdemes beszerezni és azt mivel érdemes bekenni, hogy jól tömítsen.
Ha tudtok jól bevált anyagokat linkekkel, akkor azt szívesen venném.
[#5602468] 2020. 03. 19. 13:45
KVX300
Én a feszszabályzó csatlakozóival voltam így: rosszul érintkeztek és gyakorlatilag szétolvadtak a műanyag csatlakozók. Gondoltam szakszerű és jófej leszek és rendeltem új csatlakozó (műanyagokat). Hát nem voltak pontosan kompatibilisek az eredeti gyárival, így csak a sarukat nyomtam össze (műanyag ház nélkül). A forrasztás a legtutibb megoldás szerintem is, de nem véletlenül vannak a csatlakozók sem.
[#5602364] 2020. 03. 19. 9:44
Bogyó_bá'
A "létfontosságú" csatlakozókat le lehet cserélni újakra (nem kevés utána járással...), de van más megoldás is: én például (hasonló, és valóban pár havonta "megújuló" szívások után a generátor és a fesszabályzó összes bontható csatlakozóját megszüntettem, fixre forrasztottam őket még 3 évvel ezelőtt. Nem szép megoldás, de azóta is működik.
Egyébként az egyik legfontosabb az akku negatívra menő vékonyabbik (!!!) fekete vezeték csatijának javítása, cseréje vagy fixre kötése. Ha az nem érintkezik rendesen, akkor "minden sz@rul működik" a motoron.
[#5602362] 2020. 03. 19. 9:38
KVX300
Sajnos az idő vas foga mindenüt otthagyja a nyomát. Többek közt ez különbözteti meg az idős motort egy fiataltól. Csak ugye most találtál egy hibát, amit megjavítottál, de gondolom a többi csatlakozót nem pucoltad ugyan ilyen gondossággal végig?! Pedig sajnos az idő múltával máshol is fog jelentkezni kontakt hiba, és az a rossz hír, hogy ez már soha nem fog abbamaradni. Sajnos.
[#5602087] 2020. 03. 18. 18:57
nkarcsi
Sziasztok. Volt egy töltési problémám, részletek kb 10-20 poszttal ezelőtt. A lényeg fordulaton sem ment 13,3-13,5 volt fölé a töltés. 3x szedtem szét és takarítottam ki a generátor-fesszab-akksi kábeleket csatlakozót, fémtisztára csiszoltam a kontaktusokat és láss csodát visszatért a 14,4 volt. Köszi a tippeket
[#5601888] 2020. 03. 18. 12:14
dlaci97
Igen, talán a legfontosabbat kihagytam, nem gyári érdekel! Viszont bármelyik bontós nem fog adni gyári dobot és összekötőcsövet sem, mivel az egész rendszer egyben van :)
[#5601127] 2020. 03. 16. 16:19
Bogyó_bá'
Gyárit bármelyik bontós tud neked adni, nem hiánycikk. Biztos írni is fog valamelyik.
[#5599477] 2020. 03. 11. 11:48
dlaci97
Sziasztok!
GS 500-ra keresnék kipufogó dobot összekötőcsővel, lehetőleg E jelest, de mindent meghallgatok!
Köszi!
[#5598754] 2020. 03. 08. 19:31
BanditBiker
[#5598750] 2020. 03. 08. 19:22
BanditBiker
ha tüszelep kell szólj :-)