Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Siman vehetsz egy verbeli magyar malacszállítót.
R1200R na az begyön.
Ne tiltakozz! Egy kis hatötvenes géessel boldog leszel
Na igen: a Harley-snak, BMW-snek bérlete van a trélereshez....
Mint ahogy a csopperesek is végül mind hárlit vesznek, úgy a motorosok is előbb v utóbb szépen mind rátalálnak a bmw-re
Áhh, nekem már nem kell. Lehet inkább hallgatok az orvosomra: amikor anno meghallotta hogy motorozni szeretnék, akkor azt mondta hogy a bélyeggyűjtés is szép hobbi, jobban illene az adottságaimhoz….
Szerintem vegyél végre egy motort.
Az enyém is hazajött saját lábán - viszont a végtelen bizalmam a gép irányába odalett. Nem hogy Erdélybe, vagy a világ végére, hanem 50 km-re sem szívesen indulok el vele ezután (4 év / 30 e km alatt csak kopó-fogyókat kellett rajta cserélni, baja még soha nem volt. pedig egy öreg, lefingott xar…). ja, és egyelőre gőzöm sincs mi lehet a baja, a kapott tippeket majd talán hétvégén fogom kipróbálni.
Olaszba tényleg van macskazsák de nem vészes együtt lehet vele élni nem kell futózni.
Jó neked, te az olasz géppel hozzá vagy szokva a rendszeres lerohadásokhoz - engem viszont ez nagyon szíven ütött.....
Druszám pedig ez jappán itt nem lehet gond az idők végezetéig, elvégre nem egy szar digó fattyú.
Aha, én is Hiflo-val szoptam meg a nyár elején,
Dehogy horkantam fel és nem is gondoltam negatívan a hozzászólásodra, ezért nem is veszekedtem veled, mert tudom, hogy tudod, amit írsz én meg nem. Mindössze annyi, hogy ha elromlik a csapágyam, akkor megjavíttatom, vagy eladom valaki hozzá nem értőnek, mint szokás. Viszont egy biztos, hogy az az olaj, amit mondtam, attól még eggyesbe rakáskor sem csattan a váltó, meg kettesből is van üres, a többivel meg soha sem volt, csak ha kuplungal lötögtettem előre vagy hátra.
Majdnem 30%-al fogyaszt többet!!? Ott valami gond van!
Meg fogom nézni természetesen, viszont a sűrítési végnyomást azt ellenőriztem haza érve, és teljesen rendben találtam. Akkor az is xar lenne (én is arra gondoltam egyébként, de furcsa lenne ha egyszerre baxódna el mindkét hengerem)
Csak most. Ugyanolyan Hiflo ugyanonnan (motoralkatresz.eu) mint eddig is.
De meg van a régi, éppen vissza tudom tenni (bár az meg retkes).
A túlfogyasztásra magyarázat lehetne, de a melegen nem indulásra viszont szerintem nem.
A szelephézagokra kellene ránézni, mert valószínű , h üzemmelegen kitámaszt. Ez indokolja a fogyasztás növekedést is.
Ha mindkét gyertya száraz volt akkor nem a karbikban kell keresni a bajt, hanem meg előtte, csap, üzemanyag szűrő.
Vidd kecskemétre, hagy a fene tudja, karbit bottal nem piszkalnam, benzincsapom harmadik van, gyari es az is szar.
Ha lesz idom belebaszok egy elektromost mert egy honapban masodszor felejtettem el.
Szoval ha karbi akkor go szerelo, Laci itt van egy kopesre.
Nyomás lenne a tankban, de emiatt nem szabadna annyival többet fogyasztania?!!
mentél már avval a légszűrővel vagy csak most? egy próbát megérne a régit visszatenni
Kalocsán még rossz sincs. Az egyetlen egy 10 éve visszaadta az ipart, és elment külföldre melózni.
Légszűrő vadiúj (két hete került a gépbe, az akksival együtt) és 150 km-is nem volt ma sem gondom vele (többször megálltam, mindig pöccre indult).
A gyertyák csontszárazak, és végképp nem értem a brutális fogyasztást sem. Ennyit még csak egyszer zabált, Romániában másfél órás, végig nyélgázas autópályázásnál. (mindig csurig tankolok, és olyankor mindig nullázom a napi számlálót)
Egy jo szerelovel.