Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezért kell olyan motort venni amiben megbízol
pl nekem a ténéré 88as volt, de bármelyik nap el mertem volna indulni vele akár mongóliába is, sosem jutott eszembe hogy esetleg nem indul vagy megállna útközben
ami most van lc4 arra azért rászánnék egy napot az indulás előtti átvizsgálásra mert ugye csak ktm a ktm
de azt se azért mert bármi gondja van hanem mert hallottam jó pár embertől vezeték gondokat, nekem is volt hogy kitört a kábel a saruból, szóval ilyen 10-100 forintos hibák de az út szélén nem jó az ilyenekkel baszakodni
szóval ha bennem egyszer is megfordulna a fejemben hogy "csak ne legyen semmi műszaki gond a motorral külföldön" egyből el is adnám.....


Amugy jo lenne, de ritka, draga angol motornal kifejlodnek kulonleges kepessegek.

Ugymint motoralkatreszek angol keresoszavai.
Jelenleg 15 év a max korhatar. Egy 2005 os motor siman belefer, mapfree-t vagy mit neztem az 75e ig szervizbe szallitast 100e ig haza szallitast allja.
A faszt, övé az ebay.
Van, de életkor megkötéses mármint a motoré, minden biztinél más, de általánosságban 12-15 év amire még lehet kötni.
Aha, van ilyen is?
Mert drágának gondolom a hazaráncigálást, ha leguggol a szerkezet, nehezebben értetem meg magam, ilyesmi.
Vagy csak a génjeimben a hiba, még nem tudom.
Kösz a tippet: a Tóth Gyulát nem ismerem, a másik kettőt fel fogom hívni.
Zolinak valami külön keresője van mert mindent megtalál amit hiába kutatok napokig az neki 5 perc.
Amugy szerintem jelcsa, vagy a Toth gyula, esetleg toled egy kopesre a sugo bajan.
igen, ilyen kell.
Az ECU olyan mint az enyém (de nem ez a rossz szerencsére), de ez a jeladó a régi fajta, nekem nem ez kell, hanem az egy tekercses. sajnos olyat nem lelek Ebay-en, éppen ezt kutatom én is ezerrel....
Valami 4-5000 volt a biztosiás ami vagy 200e ig allta a szallitast.
Nekem a múlt hétvégén nem sikerült az sem: csak 2 jó ismerősömnek van utánfutója, de egyik sem ért rá. Szerencsére ez a xar hazahozott!
Mert kintről drágább a mentés, a határig még eljönnek a haverok is egy teló után.
Az ritkán szokott illetve ha a fesszab megadja magát akkor túltöltésnél előfordul. hogy megsül.
Mert is kell zabszem a határig?
Én még eddig nem ismertem: kitűnő gépet vettem 4 éve, és azóta egyet sem tüsszentett. Kopó-fogyók voltak csak cserélve (akku, gumik, gyertyák, szűrők, olajak, fékfolyadék, fékbetétek, stb.), illetve az előírt karbantartásokat mindig időben megcsinálom rajta.
Nagyon reméltem hogy nem az ECU döglött meg, mert az 360 Euro. A jeladó "csak" 130 körül van....
Megpróbáltam, nem segített. A GS500 erős vibrációja miatt elszakadt valahol a múgyanta kiöntésen belül a tekercshuzal.
Na, frankó! Tulajdonképpen ismerem az érzést, amikor megvan a hiba, minden más rossz emlék, érzés egyből tovaszáll, csak az öröm marad.
Én egy órája, kettő érkeztem haza a tengerről a GS-el, folyamatosan a zabszem a seggemben volt, amikor átléptem a határt hazafelé, minden rossz érzés elmúlt.
Belül ahol van a kivezetés (ha olyan kialakítású)
A jóságos csökkentett ólom tartalmú forrasztó ón miatt