Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert tök más a karbi a jawanál annak nem is gond, a braziloknak nyilván ahhoz valót árulnak míg felénk ez a 2000-es évekig nem is került szóba, mondom én fél évig 2 autóval jártam vele és mindkettőnél lett gond a régi meg is állt vele.
A brazilok meg szerintem 30 éve etanolos kocsikkal járnak.
És még élnek.
Autóval jártam etanollal és mindkettőnél lett gond, a 2001-es swiftnek konkrétan megragadt az injektora igaz szt felesben kevertem benyával, az biztos, hogy nem tesz jót ha csak eleve arra nem gyártották az üzemanyagrendszerét.
Ha nem hagyod 3 évig belerohadni a benzint nem lesz gond.
aggódom
Félreértesz: én nem agódom: az én tankomon még hibátlan belül a galvanizált bevonat. Tankot már kétszer kitakarítottam, benzincsapot-szűrőket is, de a karbik még nem voltak megbontva - lassan 5 év alatt. Benzincsöveket is kétszer cseréltem: elsőre megvettem a fos, drága magyar Gufero-t, azok egy évig bírták. Négy éve a sokkal olcsóbb Gates-t használom, azokkal semmi gond nincs.
ki kell maratni a rozsdát és nincs is vele baj
és nem kell nézni annyi rémhíradót és nincs gond
amúgysem értem miért kell előre aggódni olyan dolgokért amin nem tudunk változtatni
majd ha meglesz az elkerülhetetlen baj-gond-probléma akkor kell gondolkodni
Persze, de ők nem járnak 20 éves lefingott sz@rokkal, mint mi vagyunk kénytelenek.
Egy olyan, öreg GS500-nál, aminek már elkezdett rozsdásodni belülről a tankja, igenis lehetnek problémák.
Szerintem meg ki kéne várni hogy történik-e valójában bármi is. Kicsit nagy a hájp az egész E10 téma körül, még a Nők lapja meg a Burda is erről ír manapság, mind meg fogunk halni, mint amikor az Y2K volt az ezredfordulón. Ja, mégsem, akkor sem történt semmi..... Én ausztriában dolgozom, ott is úgyan úgy kötelezőek az úniós előírások, ott is lesz E10, ezért aztán kérdeztem is az amúgy autóbuzi kollégámat hogy náluk mit beszélnek erről a témáról. Hát, konkrétan annyit, hogy azt se értette mit kérdezek, még sosem hallott erről a problémáról.....
Arra azért készülj fel, hogy egy 15-20 éves motorban már rég nem a gyári gumitömítések vannak, hanem valamelyik olcsó(bb) utángyártott. Ezekről viszont nem tudhatjuk hogy mit bírnak valójában. E10 nélkül sem szoktak 2-3 évnél többet kibírni...
Szia!

Köszi a választ. Viszont ez így ebben a formában biztos nem igaz, nem volt teljesen egyforma. A tömítéseket anyagát minimum cserélték.

Itt van egy oldal ahol az E10 kérdés boncolgatják: https://www.acem.eu/component/... Itt azt írják a Suzukinál, hogy 1991 előtt biztos nem volt E10 ready a típus 2002 után már tuti az. Viszont a két évjárat között érdeklődj az importőrnél mert az egyik model igen, a másik nem. Ezt kéne valahogy kideríteni, hogy a GS melyik évjárattól volt E10-re felkészítve? Csak 2002 után? Vagy már korábban is? 94-es vagy a 96-os esetleg a 2001-es modell frissítésnél?
Illetve lehet nem csak a karbi érdekes. Ezt én kérdezem naívan és némiképpen tudatlanul, hogy a szelepszár szimmeringek érintkeznek szívó oldalon a benyával nem? Ha igen akkor az etanol itt is kifejtheti a káros hatását. Ez ráadásul rosszabbul hangzik mint a sima karbi felújítás...
Nem évjáratfüggő: ugyanaz a karburátoros konstrukció a gyártás kezdetétől a végéig.
Amúgy meg passz, majd kiderül, hogy a tömítések mennyire bírják majd az etanolt.
Sziasztok.

Lehet azt tudni hogy melyik évjárattól bírja a gs az E10-et?
Szerencsére a GS-en nem volt ilyen problémám, de a DR Suzukimon igen. Sajnos magában a műszerben volt a hiba: a forgórész kikopott és a felhajtó bowden nagyon megnyomta befelé a forgórészt. Így forgórész és a mutatót mozgató kehely távolsága megváltozik (lecsökken), aminek következtében a mágneses mező rángatja a mutatót. Ha a GS-ben is ilyen rendszerű a km-óra (ezt nem tudom, mert soha nem szedtem szét), akkor kb a képeknek megfelelő kialakításra számíthatsz.
Sziasztok
Az ugráló kilométerórára van valakinek valamilyen javaslata?
Az alsó meghajtást már cseréltem, kapott új spirált is(be is lett olajozva, utána jött egy ötlet hogy zsírt juttatok be a bovden belsőbe)
Mi lehet a baj?
Maga az óraszerkezet szórakozhat valamiért?
Ja, a kép.
'pot!

Érdekmúlás (eladás) miatt eladó egy bontatlan csomagolásban lévő ELSŐ organikus fékbetét topikbeli motorhoz.
Jelenlegi ára 8490+posta, olcsóbbért eladó. Viccelődők hanyagoljanak.
lac1@freemail.hu
Vágom!
Kéthengeres Hondácskákat, gondolom 500-sok voltak.
Milyet Fater?
Ma láttam a Tacskó mellett 3 ilyen szép motorkát ! Gondolom mentek valahova!
Na csak meglett a hiba azt kicsi pézből tudod javítani is.
Nem szeretem a tejet. Hogy Moldovát idézzem: "elenyészően csekély az alkoholtartalma."
Tartós tejet ne vegyél már.