Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nemtom, az OEM Parts drága, de gyári alkatrészek. 2010-ben ezt vettem, mert nekem áteresztett és állandóan beköpte a balos henger gyertyáját:
Tűszelep házzal + tömítőgyűrűvel kb. 9.300,- Ft – Black Motorsort, asszem suzuki szalon volt, de már talán nincsenek. Kérdezz rá egy kereskedőnél, h ők mennyiért hozzák be és akkor lesz viszonyítási alapod. Vagy ebay:
https://www.ebay.com/sch/i.htm...
https://oem-parts.hu/hu/parts/...
Jól látom, hogy 22.000 Ft csak a tűszelep?
Én megpróbálnék gyári tűszelepet és fészket venni, a Tourmaxot évente fogod cserélgetni...,
Sziasztok!
Lassan jön a szezon, a műhelyem készül és sajnos az első vendégem a saját motorom lesz. Folyik a túlfolyón a benzin, ami ugye ketős problémára utal, csap és tűszelep. Visszaolvastam rengeteget a topikban. A konklúzió számomra, hogy meg kell venni a gyári új csapot. 20k. a karburátort pedig leszedem és veszek hozzá felújító szettet, ugye? Ebből melyiket, van egyáltalán több fajta, ti milyet javasoltok? Mennyire nehéz kivitelezni a karburátor tömítés cserét? Illetve nincs valami jó ötletetek a karburátor tisztításra? Ultrahangos mosóm sajnos nincs. Okozhatja a tűszelep "elromlása" a magas üzemanyagfogyasztást, amit tavaly elkezdett produkálni nekem a motor?
Köszönöm előre is márkatársak!
Igen 15.5 az sok. 14.5 örül kell max.nak lennie,
Ilyenkor gyakran a generátor mágnesei szoktak összecsúszni. De lehet tekercs probléma is. Azt mondjuk ki lehet mérni könnyen. Jobb lenne a kontakthiba!
15.5 már jo sok egy akkunak, de némely motoron azért látni 15 közeli értéket. Tisztogasd még a kötéseket mindenhol, hátha feljebb megy. Testet különösen.
Az enyém pontosan 14,4-ig megy fel, ezt 2000 fordulat fölött mindenütt tudja ( van beépített műszerem, állandóan látom).
Sziasztok! Adott egy 2004-es GS500e. A tavalyi szezon végére az akkum nagyjából meghalt (negatív sarun elég sok lerakódás is képződött). Mivel amúgy is öreg volt így beruháztam egy újba, amit teljesen feltöltött állapotban beszereltem. Mentem vele kb egy órát és mikor újra akartam indítani akkor már csak épp hogy át tudta forgatni a motort, de azért beindult. Ekkor kezdtem gyanakodni, hogy lehet nem kap rendesen töltést az akksi. Fordulaton rámértem és kb 1500-2000 rpm-nél és 13,5V-ot mértem max. Tovább növelve a fordulatot a feszültség leesett az akksi szintjére, gondolom emiatt nem töltött. Kitakarítottam a feszszabályzó és akksi és a generátor és feszszabályzó közti csatikat. Újra elvégezve az előző mérést most már nem esett le a feszültség, de akármekkora fordulaton mérve is 13,3 és 13,5V közti értéket tapasztaltam (előtte azért újra feltöltöttem hálózatról az akksit). A kérdésem, hogy ennek nem kellene feljebb menni a fordulattal arányosan egészen 15,5-ig vagy mivel fel van töltve ezért csak minimummal tölt rá?
Úgy legyen. Majd tudósítok mi volt
Ha normálisan gondozták a gépedet korában, akkor nem valószínű, hogy cserélni kell (max 1-t). Sok sikert!
Óra szerint 30párezer van benne, fejből nem tudom. Hát max leellenőrzöm és ha nem kell cserélni örülök.
Az enyémben - még Olaszországban - 21 ezer km-nél cseréltek 1 db lapkát a szervizkönyv szerint. Nekem még nem kellett, most van benne 65 ezer km, de nemrégen már a határon volt a 2 kipufogó szelep (0,03 mm), tehát nemsokára kelleni fog szerintem.
Hány km van a motorodban? Ataaa annak idején (keress vissza fórumban) azt hiszem olyan 68000km körül cserélt 2 lapkát. A sajátomat kb 38000km-nél néztem meg és nem volt eltérés a gyári méretektől. Mondjuk rendesen be volt tartva az olajcsere periódus és szűrőt is cseréltem minden alkalommal, pedig az nem is kenne kötelező.
Egy kis videós segítség:
https://www.google.hu/search?r...
Hajrá, a korongcseréhez elvileg célszerszám kell, ha csak nem veszed le a vez.tengelyt is... Ja és a korong beszerzése sem egyszerű, mert elég hülye mérete van, nem lehet minden boltban kapni.
IGen, tudom. Hát akkor jó. Lassan neki állok, nagyon kíváncsi leszek mit fogok mérni, mert az előző tulaj tuti nem csinálta meg, nemhogy 6ezrenként de sztem soha
Pedig ennyi, ezért is kellene elvileg sűrűn (asszem 6.000-ként) ellenőrizni, bár szerintem senki nem csinálja 6e-ként.
Az adat jó, ekkora a szelephézag. "Állítani" rajta csak lapka cserével tudsz.
Sziasztok!
Szelephézag állítás előtt állok és néztem a GS500 gépkönyvét. Nagyon fura nekem a gyári érték 0,03-0,08 mm. Nem túl kevés ez? Egy léghűtéses motornál – aminek eleve magasabb az üzemi hőmérséklete – üzemmelegen mi marad egy ilyen kicsi szelephézagból?
Meg még egy első féklámpakapcsoló is jár hozzá.
A tükörtartó hibátlan az a kétcsavaros ami felfogja, a dekni viszont esztétikai hibás, meg van reszelve egy részén, mert karcos volt. Az irányjelző csak a sárga bura ami a foncsorral van egyben, kis hajszálrepedés található rajta.
Jelképes összegért eladó, hogy ne a szemétre menjen. A képen nyilván nem látszik a sérülés, most sajnos fényképezni nem tudom, mert nem ott vagyok ahol az alkatrészek, amik Egerben vannak.
Tel.: 20/562-77-99
Sziasztok eladó lett motorom
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gs_500_e/suzuki_gs_500_e-15408461
Szia.
Van gyári kipum eladó.
Ha bővebben érdekel 70-3179083.
Udv Pali
Sziasztok 2006-os Gs500-hoz keresek gyári kipufogót. Csak műszaki vizsga miatt kéne feltennem.