Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3-4000 között 4-ben elég megterhelő úgy, ha onnan még visszaengeded a gázt motorfékre és onnan torpanhat egyet gázra.
Próbáld meg ezt 3-ban, hogy mit csinál.

Amúgy bocs, de elég össze-visszaírsz....
"Motorfék után visszaengedve ránt " Ha visszaengedve -a gázt- akkor van motorfék, tehát motorfék után mit engedsz vissza?
Gondolom hogy megmérte ha már szerelő.
A másodlagos tps még a gyári FI hiba nincs
Meg lett vizsgálva, mérve, ellenőrizve....vagy csak úgy csere-bere alapon lett cserélve?
Van még az SDTV soron is TPS és a motor is ellenőrzihető.
Elsődleges pillangóét
Melyik TPS-t?
Van pár darab.....
Negyedik fokozatban jelentkezik inkább 3-4000között dadog felette 4.fokozatban olyan érzetet nyújt mintha szakaszosan nyúlott lenne a lánc nem.egyenletes a leadott teljesítmény
Vezlánc szelephezag vákumcsövek tps cseréltünk meghajtó láncot is szinkron jó nem dobálja a fordulatot .Motorfék után visszaengedve ránt
Úgy, hogy meg sem nézte, szét sem szedte és megbizonyosodott a hibáról....javasol egy javítást valamire? Hm.... milyen szerelő az ilyen? Ez nem tipp alapú dolog.
A forrasztás nem annyira okos, hogy csak egy adott szituációban ne érintkezzen. amúgy az SDTV egységen lévő TPS (STPS) szokott néha kikopni, de ez is ritka.....Ezt mind lehet vizsgálni, ellenőrizni...ha valóban szerelő az ember.

Melyik sebességi fokozatban?
Szinkron lett ellenőrizve, állítva?
Szelephézag lett ellenőrizve?

Ennél a motornál szinte mindent lehet vizsgálni, mérni, ellenőrizni.... fontos a pontos diagnózis, hibamegállapítás az elvégezendő és valóban szükséges javítás érdekében.
Szia
Köszi a választ 2 szerelőnél járt az elmúlt 2 évben .Egyiknél egy hónapig ,nem jött rá.
Olyan mintha "buta "lenne az injektor vezérlő.
3400-4000 fordulatnál jelentkezik mikroforrasztást javasolt a másodlagos pillangó szervómotornál.
Miből gondolod, milyen vizsgálatok történtek, amiből kijelented, hogy az SDTV okozza? (Az SDTV az egy rendszer, az önmagában nem hiba.)
Az SDTV nem típushiba, legfeljebb tipikus hiba, de még azt sem mondanám.
Egy hozzáértő szerelőnek meg kell nézni, vizsgálni...mindent és alaposan! Lehet csak beállítási problémája van.
A városi tempó az mi? Lehet menni 30-al is és 70-es városban. Lehet menni 6-ban és 2-ben is.
Nem lehet, hogy alacsony sebességgel magas sebességi fokozatban mész?
A dadogás , mint jelenség nem egy évjárattól szűnik meg....hanem esetleges hiba elhárításától vagy vezetési stílus változástól.

Enyém 2007-es volt, nem dadogott. Mondjuk én 2-ben mentem az 50-es városi szakaszon vagy 3 és 65 körül...

Szóval át kell vizsgálni azt a motort, ha még nem volt. Anélkül ne érdemes kijelenteni, hogy mi lehet egy esetleges hiba....
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék 2006 os gsr 600 sdtv-t javít esetleg valamelyik szerviz?Városi tempónál eszméletlen kényelmetlenül dadog.
Úgy tudom.2008 tól.ez a jelenség megszűnt.Típushibáról van szó ,de nem.lehet megszüntetni?
Megosztanátok a tapasztalataitokat ezzel.kapcsolatban?
jaaaa le telóztam..... Mert ha nem kérdezek, nem kapok válszt, és nem lessz összehasonlítási alapom.... de Én nem a saját igazamat szerettem volna ezel bizonyítani, csupán érdekeltek a lehetőségek és az ahoz tartozó számok. Ennek csak az az oka, hogy nekem is van egy 1 kulcsos GSR-600 am, És pont aktuális volt a témakör. De számomra a leg kényelmesebb és leg olcsóbb megoldás a gyári pót kulcs rendelése, mert fel tudom taníta és van kedvezményem is és ráadásul a tököm tudja, hogy hol a forgalmija nem kell elő túrnom....
Hm.... persze, "le telóztad"...... telefonban nyilván ez a protokoll.
Nem kell az ECU-hoz tanítani a második kulcsot. Ha az egy működő kulcs klónozva van...akkor "ugyanaz" a kulcs és így már ismeri az ECU.
Személyesen kell odamenni és az sem baj, ha viszed a motor forgalmiját, hogy a tied.
Ahogy korábban is írtam.....
A jelenlegi kulccsal beballagsz a kulcskirályhoz és szinte biztos, hogy 2 egyenértékű kulccsal jössz ki..... No ezzel cs annyi a baj, h kell a motor is hozzá.. de minden esetben.... ugyanis az ECU-hoz tanítod a kiulcs chipjét....))) Direkt le telóztam, a kulcs királynál 18 papír az utám gy kulcs amivel működik a masina. A gyári kulcs 16 eft minusz kedvezmény, ha van...... plusssz 5 e ft a tanítás, amit vagy meg csi te magad, (adott esetben igen) vagy fizrtsz érte.
Szerintem is ez a megoldás.
Ahogy korábban is írtam.....
A jelenlegi kulccsal beballagsz a kulcskirályhoz és szinte biztos, hogy 2 egyenértékű kulccsal jössz ki.
Szia! Suzuki azt fogja mondani, h rendelj egy gyári pót kulcsot, váz szám alapján, és a szervizükben hozzá tanítják a motorodhoz. Amúgy véleményem szerint ez a leg stabilabb megoldás....
Nagyon nem szeretném bonyolítani, csupán a második kulcsot szeretném biztosítani mert egy kulcs az nem biztonságos.
A Suzukit is megkérdezem, hogy mit mondanak erre? (Kíváncsi leszek)
Ma eddig haladtam, holnap garantáltan próba kör az elkerülőn, akár esik akár fúj.....
Bele kavarodtam, mert egy hondával is volt dolgom a közel múltban ... egy gyári chippes gsr kulcs egy 20as körül mozog.
Na jah ... hülyeséget beszéltem, direkt fel hívtam a céget aki ezzel foglalkozik, 25000 ft a kikapcsolt immos ecu....
Erre van olcsóbb megoldás is.
Mivel van egy chip.......
A lényeget pont lehagytam.... utána viszi a chip mentes 2500 ft-os másolt kulcs is..... semmit nem kell alakítani v szerelni csak át kell cserélni az butított ecu-t
Ha minden kötél szakad és nem lessz kulcsod, olyan 60 ezer körül lehet venni hozzá olyan ecu-t amiből ki van iktatva az immo. Én már szereltem be ilyet GSR-be. Érdeklődj Ricsi bontónál Budapesten.
Na ki is bérelték, kiváncsi leszek.
Én is így gondolom , de két személy plusz doboz. 120-130 utazó.
5-6 között reális akkor.