Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GSXR 750 - J/K/L/M/WN/WP - 1988-1993
GSXR 750 - WR / WS 1994-1995
GSXR 750 - T/V/W/X 1996-1999
RF900 - RR-RW 1994-1998
TL1000 RW/RX/RY/RK1 - 1998-2002
GSXR 1100 - K/L/M/N/WP/WR/WS/WT - 1989-1996
Bandit 1200 GSF1200 T - K5 (Naked and faired) - 1996 -2005
GSXR 1300 Hayabusa - RX-K7 1999-2007
GSX1400 - K1-K7 2001-2007
Intruder / Marauder 1600 VZ1600 - 2004

Passzentosnak kéne lennie. 6 dugós Tokico erőteljesen zsákutca, nem is erőltetik , mióta kikopott a raktárkészlet :) Újonnan biztos szép és jó csak az idő múlásával, egyre több gond lesz a szoruló, felemásan mozgó dugók miatt. Persze, ha nincs az embernek más hobbija, mint, hogy állandóan pucolgassa, tisztogassa, akkor okés. De ha van alternatíva, kis pénzért felesleges görcsölni vele. Max a felfogatásnak kell vágni egy szép új menetet, problem solved. Annyit megér
Èrdekes a olajos gsxr 1100- re pakoltak fel a késobbi vizes 1100 gixer 6 dugos feknyergeket...most meg megfordult . A 6 dugos helyett 4 dugos...
Ennel a gsx 1400 felszerelt tokico feknyeregnel van par elteres. Nem egyformak dugattyuk. A 6 bol 1 par kisebb. És 10 - es csavar helyett csak 8- as csavar fogja. Nem vagyok benne egeszen biztos hogy 90 mm a felfogatas tavolsaga...mint a nissine. Nissinböl van otthon egy vödörrel a 4 db olajos gsxr 1100 hez...amugy a b- king fofekhengerrel meg AP racing betetekkel es femhalos fekcsovekkel eleg jol le lehet horgonyozmi a 6 dugossal is az 1400- es rombolot...
Ha 6 dugós Tokico van fennt, a legjobb, ha lecseréled 4 dugós Nissinre. Ha érdekel a dolog nézz vissza pár oldalt a Kawasaki ZX-9 fórumon.
Leszedtem a a féket egyik oldalon 1 dugattyú szorult , kitakarítottam mindent, lezsírozva visszatedtem .Nagyon szépen járnak,aztán másik oldal.
Na ott már volt gond , az egyik oldalt az összes dugattyú be van állva , levegővel sem tudtam kinyomatni.Áztattam aztán nagy nehezen kiszedtem őket.
Alapból az egyikbe hengerbe nagyobb volt a karmantyú azzzal kínlódtam legtöbbet.Úgyhogy itt marad a karmantyú csere .Azért Én itthon körbenézek ezzel kapcsolatban.
Mert ugye "Nemártana a karmantyúkat gyárira cserélni" , ezzel kapcsolatban az a véleményem , hogy a legtöbbje utángyártott ami "gyárinak van beállítva".
Amúgy azt látom , hogy itt is az megy , hogy ez jó minőség nem Kínai stb.. /jóvan , akkor gyártsátok le, mondom Én/, azt amikor újra leszedtem az aluminium hengerről,
szanaszét szakadt , nem úgy mint az eredeti.Kapzsi egy banda , vagy tudatlan az anyagismerettel kapcsolatban.Megnézem , hogy van e szabványos megfelelője, ha nincs ,
akkor marad az "eredeti JAPÁN".
"Nemártana a karmantyúkat gyárira cserélni"

...èn nem szaladnék egyböl suzukihoz:

https://www.bike-parts-suz.de/...

-43€ oldalanként a karmantyú szett és kb. 27€ a javitókészlet a föfékhengerhez...~113 € és nagy valoszinüséggel nincs semmi bajuk.
-Ebay-en töredék áron beszerezhetö a tömités szett a munkahengerekhez, és mivel vettem már másik régebbi motorhoz ahol 35 év után tényleg le kellett cserélni, azt mondom, hogy az is tökéletesen megfelel...

Persze ez az én stratégiám, és tapasztalatom...
Amiben érdemes nagy valószinüséggel gyárit venni, az a teleszkóp szimeringek, mert nagy a gyanúm, hogy az utána gyártott szimeringek "felcsikozzák" a krómozást a száron. Ha feltételezésem igaz, akkor sajnos még mindig megéri 10€ helyett 40€-ot fizetni a két szimeringért, ha a utána gyártott tönkreteszi krómozást.
https://www.sportmotor.hu/albu...
Itt leirtam mièrt erdemes alaposnak lenni a feknyergek takaritasaval...
A lenyeg, hogy ahol tudod nyisd meg a rendszer es Iegtelenitsd. Es azert kell 15- 20 rapumpalni nagyon gyorsan, mert a b- king föfekhengere kevesebbet szallit, ezèrt jóval körülményesebb a légtelenítés...
Nemártana a karmantyúkat gyárira cserélni, alul felül. Nézd meg usermanualt mit ír erről. Ehhez a motorhoz azért kell némi fékerő. Habár a fékezés, a gyávák menekülése.
Ok , köszönöm a választ.A felső fékmunkahengernél is légtelenítettem , de a féknyeregnél nem voltam ilyen részletes,
illetve középen sem szedtem szét .Hát nem gondoltam , hogy ennyire bele kell merülni ennél a motornál.
Mégegyszer kösz , aztán majd beszámolok , hogy sikerült-e.
Akkor neked kb ugyan az a konfiguracio mint nekem!
Nekem volt hogy 5-6 orat is elbasztam mire lelegtelenedett. Mondjuk ebben benne volt az is, hogy munkahengerekbol kiszedtem a dugattyakat, felpoliroztam, a karmantyuk hornyaibol eltavolitottam azt a krikristalyododott szennyezodest. Osszeszereltem, es par oran at legtelenitettem.
A tapasztalat az , hogy nem csak alul kell legteleniteni a feknyergeknel, hanem fent a legtelenitonel ( a b- kingnek ott is van) es erdemes megnyitni a fittingeknel is. ( Elagazas, meg a fent a fofskhengernel a fittinget).
Masik tapasztalat, hogy mint egy idegbeteg, egymas utan nagyon gyorsan es sokszor be kell huzni a fekkart. Majd ez utan benttart, es legtelenit...es akkor szepen kidolgozza a levegot.
Sziasztok!
Van egy kis fék problémám. Tavaly már úgy tettem le a motort, hogy egyre jobban nyúlt a fék, majd idén kezdtem egy fékpofa és fékolajcserével.
Hát nem lett jobb , egy dekával sem.Légtelenítés először szokásos módon , fékkar nyomás alul légtelenítő lazít vissza stb...Ok ezzel a módszerrel cseréltem,(nem lett jobb)
Utána alulról fecskendő 50ml , mindkét oldalról felnyomva , levegő biztos nem ment bele, (ja a dugattyúk vissza lettek nyomva, kizárva a levegőt ott is).
Ok , lehet , hogy szar minőségű a fékolaj , vettem másikat , na azzal sem.Ok főfék henger szétszed, ott sem látszott semmi különös , de a karmantyút elvittem egy "hiraulikáshoz",
és gyártott belőle pont olyat , na azzal sem lett jobb, sőt...Na mindegy visszatettem az eredetit , a végeredmény ugyanaz lett , mint az elején.Ok,
vettem egy vákuumos légtelenítőt , na az sem oldotta mega problémát.
Jelenség perpillanat :a fékkart csumán betudom húzni és akkor sem blokkol az első kerék.
Hozzá kell tennem , hogy nálam a b-king főfékhenger van fém fékcsővel levezetve , de elágazásnál már alap gumicső.
Van valami ötletetek?
Gondoltam, hogy az évjárathoz van köze.
Nem merültem még bele a 8 év alatt mióta nála van, pedig előtte egy szezonba volt egy másik 1,4-em, az is igaz eddig nemvolt semmi bajom vele és remélem ez így is marad.
Inkább kocsi amit jobban vágok abból is a Honda Angol civic :)
Akkor jól felkészültél :)
Ma kiolvastattam a hiba kódot : C00 ennek azért örülök :) remélem nem is változik a későbbiekbe.
Köszönöm a segítséget!!!!
Még kezdő vagyok az 1,4 szervizelésébe és az angolba, lehet ezért is kérdezgetek sokszor :)
Evjarat fuggo. 2003-ig 4 polusu, 2004 tol 6 polusu es mar lehet jo kis OBD cuccokkal diagnosztizalni a motort. Vettem is ilyen softvert/ hardvert, csak az enyem 2003-as. Ezert vettem komplett kabelkorbacsot, meg a hozza valo ECU-t hogy majd akkor jol upgrade-elem, es akkor mar az enyemet is lehet vizsgalni..., de stabil a rendszer nem piszkaltam. A kesobbi evjaratoknal meg tobb rendszerhiba uti fel a fejet...
Amugy aprankent eleg sok potalkatresz sikerult a evek hosszu sora alatt osszeszedegetni (fektarcsak, telok elore- hatra, fesszab, ECU+kabelkorbacs, valto, fotengely, veztengely, kuplung, befecskendezosor, kipurendszer, senzorok...) de eltekintve par dologtol nem igen kellett eddig. Hozzatennem, hogy 20 evre vettem a motort, de ahogy nezem igy 17 ev utan, meg 20 sem lenne nagy gond, foleg hogy van meg mellette egy tucat masik...
Köszönöm!
7végén megfejtem, hogy mi a bibi :)
Nem akarom elkiabálni, azóta nem csinálta.
A tank alatt a csatokat átnéztem pucoltam, látlag jó volt.
Van jelentősége, hogy 4 vagy 6 csati van vagy évjárat függő??
Itt is látszik a megoldás:
https://www.ebay.de/itm/Dealer...
Itt fel van iratozva a csatlakozo:
https://gsx1400owners.org/foru...

Lehet venni a 6 polusu kapcsolot:
https://www.ebay.com.au/itm/De...

Vagy így át lehet hidalni:
http://youtu.be/70SQEdwAY1w
Itt van egy másik suzukin is:
http://youtu.be/25InLLouFoY
Nekem ilyen csati van az ülés alatt üresen.
Köszönöm!
A szervizkonyben minden pontosan le van irva. Vedd legyszi a faradsagot, es olvasd el, ne nekem kelljen mar szerzeteskent idezgetni, masolgatni...
A kodok is ott vannak a fejezetben...
Szivesen segitek, de azert sültgalambot ne tolem vard. Te mondtad, nincs nalad a gep, akkor addig fel lehet keszulni.
Köszi!
Tavaly levettem, kábeleztem a kamera tápellátásét előtte többször is..
Tavaly is csinálta 1-1alkalommal ha jól emlékszem, de másod kulcs élfordításra Ok. volt és indult is, most egymás után csinálta 2-3x azért volt feltűnőbb.
Visszakapom megnézem, hogy minden csati jó-e, de szerintem mindent jól raktam vissza, meg szoktam nézni.
A rövid zár gyújtás nélkül és utánaadom rá a gyűjtést, ugye??
Igen, kb ez lehet. Ket kabel megy a 4 utas csatiba. Ha athidalod, kidobja a kodot, hogy melyik szenzor nem ad megfelelo jelet.
De mint kerdeztem, hogy volt e valami karbantartas mostansag a motoron, mert mondjuk egy tanklevetel utan siman lehet, hogy szetcsuszott csatlakozo, de van par jellemzo hiba is. PL a fojtotengely senzora, vagy legszurohazban levo szenzorok egyike, stb...
Facén találtam csoportot ott is előfordul a FI hiba több változata, van ami többeknél is.
Erre a csatira gondolsz??
2004-es, azt írja a kezelési útmutató F1 a befecskendező rendszer meghibásodik.
Műszakin meg gumi cserén van, így nincs itthon nem emlékesem, hogy lenne csati az ülés alatt attól még lehet.
Melyik evjarat a motorod?
Amugy FI nem F1... ( Fuel injection)
Ha "dealerbe" kötöd az ülés alatti csatlakozot kiirja a muszerfalat a hibakodot: Cxx .
A kodnak megfelelo hiba a letoltott doksiban van tablazatos formaban...

Ehhez motorhoz mar regota meregdraga minden bontott cucc. Nagyon ritan akadok en is jo aru alkatreszbe...csak mar tele a padlas... ;-D
Köszönöm!
Megpróbálom kibogozni az F1-t.
Találtam óracsoport alját az Eby-on csak nem túl olcsó, olcsóbb a komplett utángyártott burkolat.
http://www.manualedereparatie....

Az oracsoport burkolata kromozott müanyag...
Alul be van sullyesztve kb 4 csavar, de emlekeim szerint (2002) le kell venni a lampat is talan, de lehet kifer amugy is... Ha leveszed a kirakatot mar latni fogod...