Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a gyors választ!
Mindig csinálta (1 éve van nálam), csak nem volt ennyire erős. Próbáltam a hétvégén kettőt is, mindkettő csinálja, de az egyik feleannyira se, mint az enyém, a másik meg még annyira se, éppen csak érezhető. Akkor csak nézzem meg a motortartó bakokat, mi?
Lehet ilyet kapni valahol, ha csak az lenne a ludas?
Ebben a tartományban bizonyos mértékű rezgés normális, bár nekem 7 ezernél már nem remegett, inkább 4000-6000 között volt észrevehető. Nekem is lezsibbadt a kezem-lában hosszabb utakon, sajnos ez ilyen. Mindig csinálta ezt, vagy eleinte jobb volt, és egyszercsak elkezdte? Mielőtt nagyon szétkapnád a motort, ki kellene próbálnod másik ugyanilyet, hogy az mennyire remeg a tiedhez képest. Ha ugyanazt tapasztalod, akkor ez a típusra jellemző dolog, nem tudsz vele mit csinálni.
Sziasztok!
2005-ös évjáratú 750F-em van, a 4-7000-es fordulatszám tartományban rezeg, remeg, iszonyatos rezonanciát produkál. Alatta-felette alig érezhető, viszont ebben a tartományban durva. Az utas keze 15 perc alatt lezsibbad a hátsó kapaszkodón, a lábaink és a kezem 30-40 perc alatt.
Mindegy, hogy hányadik fokozatban, de üresben is (behúzott és kiengedett kuplunggal egyaránt), csak fordulat-függő a jelenség.
Gyertyák aránylag újak és egyformán szépen őz-barnára vannak égve.
Szelephézag és karbiszinkron pár hónapja beállítva, most ellenőriztük, teljesen jók.
Motortartó bakokat készülök átnézni a hétvégén (akkor érek rá), de: Google-lal már rákerestem, hogy ha az lenne a bajos, akkor egyáltalán mennyit kóstál egy ilyen alkatrész, hol kapni, de se "szilent", se "motortartó" néven nem találtam semmit.
Hogy találom meg, mi a rendes-becsületes neve? Vagy hogy a rákban van ez a motor-felfüggesztés?
Valakinek van valami egyéb tippje, hogy mi okozhatja még az ilyen jellegű rezonanciát?
Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!
Megtörik a benzincsö általában, mert nem ott vezetitek el, ahol gyárilag volt vagy nincs benzincsövön rajta a spirál kivülröl ami a megtörést meggátolná...
Nekem is ugyan ez volt a problémám!Elvittem szerelőhöz es ő a karburátorokon az úszószintet állította be mert túl magas volt, és azóta megszünt a hiba.
Valaki írt itt hasonló problémáról, ha jól emlékszem ott a benzincsővel volt gond. Szerintem mielőtt lecserélitek a karbisort, nézzétek végig az üzemanyag rendszert, a tanktól kezdve.
Vettem egy GSX600F-es bontott blokkot (N705). Szelepfelcsiszolás, hézag állítás, szelepszárszimering csere. Karburátor sort vettem hozzá külön, szépen jár vele a blokk, de hozzá szeretném állítani. A beállítás menetéről tudna valaki linkelni egy hozzászólást? (biztosan több alkalommal is ki lett fejtve, csak 430 oldal között nehéz megtalálni).
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Leírom a jelenséget. 2003-as gsx750f-em van. Az egyik típushiba nála is előjött. benzin az olajba... Na ezek után karbi ultrahangos takarítás, új japán felújító készlet a karbiba, szinkronizálás, olaj olajszűrő csere (benzincsap jó!). Szóval minden szükséges dolgot megtettem. Előtte ment a motor rendesen, de a mosás és a felújítás után a következőt csinálja : indul rendesen hidegen,elindulok némi melegítés után és 80-tól elkezd beszaggatni, mintha nem kapna üzemanyagot vagy kimaradna a gyújtás. A dolog érdekessége az az, hogy, ha 1-2-3 ba kipörgetem, akkor nincs ez a jelenség, de ha felkapcsolok 4-5-6 ba,akkor elkezd ledadogni,kihagyni, szóval akkor jön elő. lövésem nincs, a szerelőm jól és becsületesen dolgozik, nincs panaszom rá,de ez úgy tűnik, hogy meghaladja a képességeinket. keressük a megoldást, mert szeretném, ha rendesen működne, mert szeretem. De kicsit kezd unalmas lenni, hogy szívat valami. Kérlek titeket, hogy próbáljatok ötletet adni, hogy mi lehet a gond. Most mi teszünk bele új gyertyát és ha az sem hoz megoldást,akkor kap egy bontott karbit. Mi erre gondoltunk. Nektek mi a véleményetek illetve a tapasztalatotok??? Előre is köszönök minden hozzászólást. Üdv Sándor
Sziasztok!
Ha valaki netán keresne a motorjához givi hátsó monokey doboztartó konzolt platnival+dobozzal nekem volna egy polír állapotu dobozában. GSXF 98-02-ig
600as akkor van korongos hengerfejem hozzá.kicsit jobbat nyit
Üdv

KERESEK Suzuki GSX 750F 1996-hoz szívó oldali vezérműtengelyt és egy darab himbát!

Meg tudná mondani valaki hogy megegyezik esetleg a későbbi típuséval (boci)?

egyébként a blokk többi része hibátlan.....
Szia,bár késői de egy tipp még suzukikhoz.Újpesten van a Hollós,béke út talán ahol a villamos jár azt hiszem.
Tuti! :-)
Kösz - teljes siker
Van aki ki, van aki be. :D
Halihó!
Szóltam az érdekedben. Pikk-pakk bent leszel :D
Szia
Csináltam facebook fiókot, és néhány napja jelentkeztem a csoportba.
Szerinted mikor sikerül "beengedődnöm"?
SZép napot
gsx750f
Sziasztok hát csak én is eszt tudom mondani ,hogy van egy kis konstrukcio hiba a boci hideginditásával
Andris, amit leírtál elsőre inkább a csillapítás hiányára utal, azaz vastagabb villaolaj javíthat. De előbb ki kellene zárni, hogy maga a telo nem hibás-e. Próbáld ki jó úton, hogy kanyar előtt fékezve, majd a féket felengedve pattog-e, hullámzik-e a motor. Ha igen, akkor lengéscsillapító hibás - lehet, hogy az olaj ment tönkre, illetve ha már ki van szedve a telo, akkor a belsejét is meg kell nézni. Ezt a szerelőnek tudnia kellene... Ha valami furcsa állapotú olajat öntesz ki, akkor én csak előírt olajra cserélném. Ha ez sem hozza meg az eredményt, akkor töltenék bele vastagabbat (10W helyett 15W-t).
Köszi. Ezeket mindenképpen megnézem.
Kanyarokban sokkal nehezebb volt azon az íven tartani, amin szerettem volna, jobban éreztem- rosszabb minőségű úton -az egyenetlenségeket, mintha pattogott volna az eleje, úgy, hogy más tényező nem változott (egyedül voltam, nem pakoltam meg nagyon , nem cseréltem ki semmit).
De azóta már visszakerült hozzám a motor, csak még nem tudtam rendesen kipróbálni.
Szia! Tudsz képeket küldeni! csikko222@gmail.com Köszi!
Ettől függetlenül mérd le a rugó munkapontját:
1. tegyél a telora egy gyorskötözőt és vidd el egy körre, bólítsd be amennyire szoktad, fontos info, hogy felkoppan-e így a futómű. Amennyire felmegy a gyorskötöző az a felső állapot, legnagyobb terhelés
2, Aztán alapállapotban ülj rá, és jelöld be ezt a szintet is - ez az terhelt alapállapot.
3, Majd tedd középsztenderd rá, ültess rá valakit a hátsó ülésre, hogy az első kerék felemelkedjen és teljesen kirúgózzon. Ez lesz a terheletlen állapot...
Alapvetően a 2 szinttől rugózik 1 vagy 3 szintre a motor, fel és le...
Aztán beszéld meg a szerelővel, hogy érdemes-e állítani ezen a munkaponton, valamelyik irányban.
Ehhez persze az is kell, hogy megmond, hogy melyik irányban szokott koppanni a futómű, és melyik zavar jobban.
A terhelt alapállapotot akár mérheted utassal és csomaggal együtt, ha úgy szoktál motorozni.
Ezt a mérést, némi segítséggel magad is meg tudod tenni, és némi rajz segítséggel a szerelőnek is el tudod magyarázni.
De konkrétan mi volt a baja a motornak? Mert én csak annyit értettem, hogy nem voltál elégedett a kormányzással.Az meg sokmindentől lehet.